Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-01 07:40:08 följande:
    haha du har såklart rätt...å det ska jag med göra i en tim till innan jag ska iväg på ett möte :) see you later =)
    okej sov så gott!
    ja ska någ oxå lägga mig en stund!
  • puchelina88

tjena tjejer
    i går grilla vi lite de va gott!
    i kväll blir de tacos med hela familjen min pappa är här på besök och mina 2 syskon 5 och 9 år så kul att se dom;)
    hoppas ni får en trevligt låååång fredag;)

• puchelina88

Glad Påsk tjejer!!
    Imorse vakna ja kl 7 kände den sparka där inne till och med sambon kände den såå mysigt;)
    ne nu ska ja fixa lite här sambon är ute och byter till sommar-däck på bilen;)
    ha en jätte bra dag alla

• puchelina88

tjena tjejer
    gud vilket skönt väder;)
    ikväll blir det att grilla mumms;)
    ha en trevlig kväll!!

• puchelina88

Hejsan hmm vakna i natt hade skit ont i höger vaden någon mera som har haft de så???gör lite ont nu med!!

• puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-04-04 10:15:46 följande:
    vanligt med vadkramp.... läser du inte familjelivs graviditetskalender? hihi står däri har jag för mig ;);) krampen brukar gå bort om du lägger dig ner och sätter i foten i väggen eller nåt annat och trycker. du ska alltså trycka med hela foten så vaden sträcks ut.
    hej hej
    jo läste de nu fast under vecka 22 som ja går in i morrn;)
    fy faan va ont ja hade i natt!!
  • puchelina88

faan har fortfarande ont i höger vaden!!!
    hmm min mamma sa att ja skulle hålla ett öga på de så de inte va en propp!!

• puchelina88
    Pregga skrev 2010-04-04 13:36:17 följande:
    Såå först vill jag tacka så mkt för omtanken, ni e ju bara för goa...vad skulle jag ta mig till utan er...som ni vet så blev jag ju oplanerat ensam med denna lille prins å graviditet, å har inte ngn att dela min oro, tankar å funderingar med här hemma direkt, spiciellt inte på natten då oron kan komma krypandes...Nåja, jag fick panik idag å åkte in, å fick en förklaring-Min lille prins mår bara fint, men har flyttat sig så han nu ligger helt i säte å sparkar uppåt, å exakt där ligger min moderkaka som fungerar som en stötdämpare. Fick komma in å göra ett Ul direkt, hade ju små Sd på vägen upp. antagligen pga stress. Jag såg han röra sig å tom sparka utan att känna ngt. Bm sa-Om jag ser ngt som ser det minsta avvikande eller konstigt ut så tar vi in en läkare direkt, men icke....hon mätte huvudet å hjärtat mm, å allt såg ut som det ska med tiden jag e beräknad.Jag känner mig genast mkt lugnare, å mkt mer trött.....å agget emot mitt x växte till sig idag-sicket as han e asså.!!! grrrmen men jag tror på karma så det kommer igen.Nåja nu e jag såpass avslappnad så jag å lillan ska med vänner å grilla i varberg, på deras land...ska bli så mys..hihihiBm puttade på min lille prins som gensat sparkade ifrån, hahahahaMen det blev för mkt bara, med uvi,inga sparkar å ingen att dela sin oro med inatt....kram till er underbara här inne .....
    skönt att allt va bra;)
    ha en trevlig dag ;)
    ja ska försöka och ta mig fram så gott det går;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10