Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

hejsan tjejer!
    i natt har ja sovit bra och ja har inte haft några mera kramper i vaderna hoppas de inte kommer;)
    hoppas ni får en bra dag!

• puchelina88
    carohl skrev 2010-04-06 12:30:31 följande:
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
    tänker på dig!
  • puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-04-06 14:41:49 följande:
    ja du  har också börjat få mage =P fin!
    haha jaa den växer;)
    din va oxå fin
  • puchelina88

godmorgon tjejer
    sitter och äter frukost vart såå hungrig.
    hmm i natt fick ja kramp i vänster vaden jobbigt...

• puchelina88
    den kära leken skrev 2010-04-07 07:10:51 följande:
    God morgon!Är det nån mer som känner sin bäbis nästan varje timme? Jag tycker den är väldigt livlig och undrar om den mår bra. Sover den nåt eller? En livlig bäbis i magen betyder det en livlig bäbis sen med?
    hihi ja har oxå en livlig bebis;)
    får väl se om den är så sen när den kommer ut;)
    klart att den mår bra där inne vi känner ju den;)
    när ska du till barnmoskan?
  • puchelina88

Hur mycket har ni gått upp??
    ja va på inskrivning den 21 januari sen dess har ja gått upp 10 kg!!!är de för mycket??ja tycker de är massor;)
    men men de är väl så de ska vara lr??

• puchelina88
    den kära leken skrev 2010-04-07 07:23:42 följande:
    Jag ska i slutet av april. Kommer inte ihåg exakt datum nu. Jag tror jag gått upp ca 8 kg men jag hade inte riktigt koll på vad jag vägde innan. Vet inte sånt. Vet dock att jag sakanar att ut och springa så jag blir tokig.
    okej ja ska till min den 29 april;)
    du har fått kramper i vaderna??
  • puchelina88
    den kära leken skrev 2010-04-07 07:38:38 följande:
    Ingen kramp i nån vad däremot ska jag köpa stödstrumpor på apoteket idag. Stövlarna börjar bli lite trånga. Iof kommer dom väl snart att förpassas in i garderoben snart men fötterna och vaderna kommer väl fortfarande att svullna upp.
    okej skönt att du inte har kramper de är faan jobbigt fick min första i lördags och sen i natt igen aj aj va ju så man vart ledsen nästan!!
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-04-07 09:48:06 följande:
    godmorgon" min har också varit VÄLDIGT livlig dem senaste dagarna. när sover den liksom? haha jag är i v.23 nu..... tror inte det betyder att det blir livlig sen också... godmorgon tjejen! jag har gått upp 6-7 kg, vägde mig senast imorse ;)jag ska inte till mvc igen förräns om en månad. har du kollat upp vadkramperna?
    okej nej har inte kollat upp det ska till bm den 29 ska fråga henne då!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10