• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-03-18 15:24:08 följande:
    Jo man blir ju det  Men nu har man ju någon som bor därinne så det blir en bekräftelse att bebisen tar plats och man vill att de tar plats
    jo det är juett bevis på att den lille växer! och vem vill inte ha ett stort hus..??
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl

Usch. jag är dödstrött nu. Jag ska sova en timme nu tror jag, fixar inte att vara vaken längre....

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • den kära leken

Jag bakar också supermycket och har många olika recept på grova filmjölksbröd. Väldigt enkelt och väldigt gott :) Sen har jag börjat baka surdegsbröd med men det har mannen tagit över nu.

Malten skrev 2010-03-18 15:16:21 följande:
    Nu kommer jag lite efter allt prat, men ändå :) Hår Jag slutade färga håret för 2-3 år efter att ha färgat kontant både blont och brunt. Trodde jag hade trist råttfärg, men efter att det solbleks osv trivs jag ändå rätt bra med färgen. Väldigt skönt att slippa utväxt. Tyvärr tappar jag mkt hår som gravid, skulle det inte vara tvärtom? Mitt hår och hud är torrare också. Bakning Jag älskar att baka, både godsaker och grova limpor med filmjölk i, hur smidigt som helst. Ingen jäsning eller knådning. Kan ge recept om nån är intresserad :) 
    BF 100817
  • Bubbis10

Loggade in...tänkte svara å skriva lite men insåg hur sjukt trött jag e asså.....
    see you all later :)

• mammailund85
    den kära leken skrev 2010-03-18 15:59:07 följande:
    Jag bakar också supermycket och har många olika recept på grova filmjölksbröd. Väldigt enkelt och väldigt gott :) Sen har jag börjat baka surdegsbröd med men det har mannen tagit över nu.
    okej ja surdegsbröd tycker jag verkar lite krångligt, både min man och mamma har försökt sig på det och misslyckats. Så jag håller mig nog till mina filmjölkslimpor :)
  • mammailund85

Håller på och leta ny lägenhet förresten och hittade en på blocket nu med inflyttning direkt. En mysig fyra centralt i malmö. Lite svårt att övertala min man bara eftersom det isf skulle bli dubbla hyror två mån, men jag tycker det kan vara värt det. Vill flytta nu på direkten :) 

• Bubbis10

Såå vilat lite, ätit lite.....å e seg...

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-18 17:34:46 följande:
    hej brudar :Hoppas det är bra med er ?!Här tvätttas det för fullt och strädas :P usch orka. Ny vecka och ny magbild i galleriet :)
    åå så blev jag påmind om att jag MÅSTE sätt upp en tvättid...urk....men men vad att göra...
  • Bubbis10

Min lilla har vart aktiv idag =) wiiiiiiii

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10