• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-03-18 10:35:55 följande:
    Hej hej tjejer!Jag är helt inställd på att det ska bli måndag då jag har rul så jag missade helt att jag gick in i en ny vecka igår... hahahahaha Det har ALDRIG hänt förut då jag har stenkoll....Nu ska jag ner på stan och träffa några kompisar för att luncha... roligt! Ha en bra dag, kram!
    haha härligt när man kommer på det helt plötsligt :) grattis till ny vecka. vilken i ordningen är det? :)

Ha det så mysigt nere på stan! Önskar dig en lika bra dag själv :) Kram
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-18 10:40:47 följande:
    hihi tack så mkt....blir ju rörd här...*asg* glömde hårinpackningen?? ja du får la vara glad om håret sitter kvar på huvudet nu då =) hahahaha
    hahahah ja jag glömde helt bort det *fniss* men tur att det inte var hårfärg ;) jorå håret sitter kvar, det doftar gott av inpackningen och är mjukt och lent som silke, eller nåt :P
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-18 10:35:55 följande:
    Hej hej tjejer!Jag är helt inställd på att det ska bli måndag då jag har rul så jag missade helt att jag gick in i en ny vecka igår... hahahahaha Det har ALDRIG hänt förut då jag har stenkoll....Nu ska jag ner på stan och träffa några kompisar för att luncha... roligt! Ha en bra dag, kram!
    Grattis!! wiiii en v närmare förlossning...{#lang_emotions_smile} jag skulle nog inte missa en v om jag så försökte, hahaha Hoppas du får så jättekul med dina vänner...:)
    *kram*
  • puchelina88

Nehe nu ska jag städa!!
    får se hur mycket ja orkar;)
    Hmm skulle behöva färga håret har ett paket håfärg här hemme blont hmm va säger ni vågar man lr inte??

• elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-03-18 10:45:48 följande:
    Nehe nu ska jag städa!!får se hur mycket ja orkar;)Hmm skulle behöva färga håret har ett paket håfärg här hemme blont hmm va säger ni vågar man lr inte??
    jag skulle inte göra det, särskilt inte blondera pga det är så starkt. fast alla gör ju som dem vill :)
  • Bubbis10
    Nehe nu ska jag städa!!får se hur mycket ja orkar;)Hmm skulle behöva färga håret har ett paket håfärg här hemme blont hmm va säger ni vågar man lr inte??
    Tack så jättemkt för presenten i min inbox, va gullig du e{#lang_emotions_smile}
    blev såå jätteglad, va gulliga ni e ...
    puss
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-03-18 10:48:14 följande:
    jag skulle inte göra det, särskilt inte blondera pga det är så starkt. fast alla gör ju som dem vill :)
    hmm okej ja är ju blond innan och nu börjar de ju växa ut!!
    hmm!!
  • SweetLilly
    jag vågar inte färga.. man kan få jättekonstig färg just nu..
    Jag ser ut som en jäkla halmbuske just nu med med jättetrist utväxt, sådär grådaskigt konstigt, men det får gå, det hör ju till att se sliten ut när man är gravid, haha
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-18 10:42:37 följande:
    hahahah ja jag glömde helt bort det *fniss* men tur att det inte var hårfärg ;) jorå håret sitter kvar, det doftar gott av inpackningen och är mjukt och lent som silke, eller nåt :P
    haha ok, ja du kan nog vara glad att det var hårinpackning å inte färg...haha va bra att det e lent nu, asg....hm..hade jag med behövt....:)
  • puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-18 10:49:28 följande:
    jag vågar inte färga.. man kan få jättekonstig färg just nu..Jag ser ut som en jäkla halmbuske just nu med med jättetrist utväxt, sådär grådaskigt konstigt, men det får gå, det hör ju till att se sliten ut när man är gravid, haha
    Hmm mm får väl hoppas på att solen bleker de i sommar;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10