• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn

Men PREGGA då! Jag blev helt rörd av din "present" i min inbox. Så himlans gulligt av dig. Tack så jättemycket! *kramar*

BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    den kära leken skrev 2010-03-18 10:15:56 följande:
    Ganska trött. Men glad. Ikväll ska jag och kärleken på handledarkurs för att han ska ta körkort. Det ska bli spännande. Mest spännande att se hur det går att jag ska va handledare och han elev :)
    Haha ja jag kan förstå varför det känns spännande hihihi, men det ska väl inte bli några problem hoppas vi :) Hoppas han klarar det snabbt och smärtfritt :P Härligt med körkort ju
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-18 10:20:23 följande:
    Men PREGGA då! Jag blev helt rörd av din "present" i min inbox. Så himlans gulligt av dig. Tack så jättemycket! *kramar*
    Hihihi {#lang_emotions_embarassed} tack så mkt, din fina text du skickade med din present rörde mig i hjärtat....tusen tack..blev så glad för dina varma ord..{#lang_emotions_heart}
    Kraam
  • puchelina88
    den kära leken skrev 2010-03-18 10:15:56 följande:
    Ganska trött. Men glad. Ikväll ska jag och kärleken på handledarkurs för att han ska ta körkort. Det ska bli spännande. Mest spännande att se hur det går att jag ska va handledare och han elev :)
    hejsan!
    dig har man saknat ju;)
    jodå här är allt bra!
    tror att ja känner Mini la mig ner innan och då kurrade i magen plus att de vart hårt så tror de va den;)
    snart tänkte ja ta och städa lite;)
    snart är de dags för oss att se våra mirakell;)
  • den kära leken

Jag har saknat er med :)

Vad kul att du känner mini.

puchelina88 skrev 2010-03-18 10:24:52 följande:
    hejsan! dig har man saknat ju;) jodå här är allt bra! tror att ja känner Mini la mig ner innan och då kurrade i magen plus att de vart hårt så tror de va den;) snart tänkte ja ta och städa lite;) snart är de dags för oss att se våra mirakell;)
    BF 100817
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-18 10:23:44 följande:
    Hihihi  tack så mkt, din fina text du skickade med din present rörde mig i hjärtat....tusen tack..blev så glad för dina varma ord..Kraam
    jadu, du visar ju verkligen att man inte ska döma en bok efter dess omslag eller en hund efter dess päls eller hur är det nu man säger? hahaha. många kramar tillbaks

Åh, jag har varit så uppslukad av tråden idag att jag helt glömt bort tiden OCH hårinpackningen jag hade i håret. Den har jag suttit med i typ en timme nu, tala om att mitt hår är hårt och stelt nu hahaha, bäst att gå och skölja ur kanske ;)
  • den kära leken

Ja vi får hoppas att det går snabbt och lätt. Men jag tror inte det ska va nåt problem.

elinnnnn skrev 2010-03-18 10:22:33 följande:
    Haha ja jag kan förstå varför det känns spännande hihihi, men det ska väl inte bli några problem hoppas vi :) Hoppas han klarar det snabbt och smärtfritt :P Härligt med körkort ju
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-18 10:17:05 följande:
    Jag har haft det bra men väldigt intentensiva dagar. Skönt att va tillbaka på jobbet. Hur har du haft det?
    ok, förstår att det e skönt att vara hemma igen =)
    jotack, jag har haft det jättebra..{#lang_emotions_smile}
  • carohl

Hej hej tjejer!

Jag är helt inställd på att det ska bli måndag då jag har rul så jag missade helt att jag gick in i en ny vecka igår... hahahahaha Det har ALDRIG hänt förut då jag har stenkoll....

Nu ska jag ner på stan och träffa några kompisar för att luncha... roligt! {#lang_emotions_laughing}

Ha en bra dag, kram!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-18 10:29:10 följande:
    jadu, du visar ju verkligen att man inte ska döma en bok efter dess omslag eller en hund efter dess päls eller hur är det nu man säger? hahaha. många kramar tillbaksÅh, jag har varit så uppslukad av tråden idag att jag helt glömt bort tiden OCH hårinpackningen jag hade i håret. Den har jag suttit med i typ en timme nu, tala om att mitt hår är hårt och stelt nu hahaha, bäst att gå och skölja ur kanske ;)
    hihi tack så mkt....blir ju rörd här...
    *asg* glömde hårinpackningen?? ja du får la vara glad om håret sitter kvar på huvudet nu då =) hahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10