• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-18 21:56:04 följande:
    hehe tack...jo hon e fantastisk, vi har våra stunder då det grälas....vi e ju båda fulla av hormoner nu, men asså jag har världens goaste dotter, å nu när jag e gravid...hihi så e hon nästan lite överbeskyddande, jag handlade ju häromdan...å glömde min dramaten hemma...hon kom hem, tittade i kylen å sa-mamma du har handlat,, du använde väl dramaten?jag svarade-nej jag glömde å ta med den idag-natta-hm..ok, inte bra men det får gå för denna gången, å oroa dig inte nu för bebis mår bra -MEN gör inte om det!!!jag brast ut i gapskratt....hihi jo vi står varandra mkt, mkt nära...men vi har ju levt ensamma hela hennes liv i stort sett, mitt nuvarande x e den enda som bott med oss under en tid...så vi e mkt tighta...älskar henne mest av allt =)hon e mitt
    underbart o höra:)
    Ursäkta om jag är lite trög men dramaten vad är det?
    Hon verkar helt underbar. Blir ju att man bli närmare om man lever själva... Har jag gjort med sonen sen han var två månader.. Träffade min karl 1 april förra året o han är en underbar pappa till Alfred! Det går så otroligt bra mellan dom :)
  • carohl

Nu är jag slut som artist!!
    Jag var ju och lunchade med två tjejer och tog bussen så att jag kunde hämta min sessa i skolan kl 15. 20 min senare var vi hemma, då började jag plocka här hemma. 15.50 skulle jag sova en timme men vad kom jag på då? Min flicka skulle vara på sången kl 16.15, suck och jag som var dödstrött. Jag fick sova i 5-10 min iaf... jag sprang med henne till sången för att ta mig hem en stund och bädda rent våran säng. Jag gick tillbaka för att hämta henne för att börja tokstäda och tvätta soffäverdragen för imorgon får vi besök. Jag dammsög och torkade golvet och lagade mat allt var klart kl 19.20. Vi åt och jag fick bråka i maten i sessan sen la jag henne kl 20. Jag sitter på soffan och är så slut att jag känner mig gråtfärdig, usch!! Jag ska fan gå och sova snart...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

Förlåt om jag ev var negativ men jag var tvungen att spy ur mig galla över min skitdag...

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-18 22:02:30 följande:
    underbart o höra:)Ursäkta om jag är lite trög men dramaten vad är det?Hon verkar helt underbar. Blir ju att man bli närmare om man lever själva... Har jag gjort med sonen sen han var två månader.. Träffade min karl 1 april förra året o han är en underbar pappa till Alfred! Det går så otroligt bra mellan dom :)
    hahaha dramaten e en sån där pensionärsvagn på hjul som jag drar runt på nu *asg* jo hon är underbar, jag har haft en så fantastisk tur å välsignelse med henne. Jo men då vet du att man får en mkt nära relation med de små när man e sj med allt :) Men va roligt att det funkar så bra med din nya man å den lille prinsen..{#lang_emotions_smile}
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-18 22:06:11 följande:
    hahaha dramaten e en sån där pensionärsvagn på hjul som jag drar runt på nu *asg* jo hon är underbar, jag har haft en så fantastisk tur å välsignelse med henne. Jo men då vet du att man får en mkt nära relation med de små när man e sj med allt :) Men va roligt att det funkar så bra med din nya man å den lille prinsen..
    Haha okej :) Fasen perfekt ju :)
    Ja det är underbart!
    Men nu blir de duschen och lite tv innan det blir att lägga sej o sova :)
    Kram till er :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-18 22:05:48 följande:
    Förlåt om jag ev var negativ men jag var tvungen att spy ur mig galla över min skitdag...
    Men stumpan, man får ha sådana dagar åxå, å det e ju fullt normalt..jisses..jag blir ju stressad av att bara läsa det{#lang_emotions_wink}
    jag tycker et va en bedrift att gå å handla då jag åxå vart skittrött idag....
    men jag har känt liten, wiiiiii
    lillabambi skrev 2010-03-18 22:08:11 följande:
    Haha okej :) Fasen perfekt ju :)Ja det är underbart!Men nu blir de duschen och lite tv innan det blir att lägga sej o sova :)Kram till er :)
    Natti natt sov så gott, ska med snart krypa ner....ska ju upp tidigt imon till Mvd kl 08.15....lyssna på liten =) hihi
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-18 22:12:51 följande:
    Men stumpan, man får ha sådana dagar åxå, å det e ju fullt normalt..jisses..jag blir ju stressad av att bara läsa detjag tycker et va en bedrift att gå å handla då jag åxå vart skittrött idag....men jag har känt liten, wiiiiii Natti natt sov så gott, ska med snart krypa ner....ska ju upp tidigt imon till Mvd kl 08.15....lyssna på liten =) hihi
    Vad skönt gumman att du har kännt din {#lang_emotions_smile}
    Ärligt talat jag har kört non-stop idag så jag har ingen aning om min har rört sig eller ej, Jag vet bara att jag har så jävla ont nu att det gör ont för varje steg jag tar...
    Mysigt att lyssna på bebbe-hjärtat imorgon. Sov så gott gumman, såg att du ska krypa ner i säng nu..
    Kramen
  • carohl
    Ns mamma skrev 2010-03-18 19:28:21 följande:
    hej alla,hoppas ni mår bra!Har inte skrivit på ett tag nu, är jämt så sjukt trött efter jobbet. Ska faktiskt ta ett prov för att kolla att inte sköldkörteln spökar (min mamma har problem med den och det är ärftligt samt att graviditet också kan påverka) eftersom jag har bra järnvärde men är trött konstant.Har också åkt på ljumskbråck vilket gör riktigt ont och inget kan man göra förrän efter graviditeten :(Någon som vet något om ljuskbråck? ex. hur det funkar med förlossning osv..Idag har sambon känt när lilleman levt rövare i magen, så mysigt! Det syns också tydligt på utsidan när lillen rör sig och busar.hihi..
    Vad jobbigt det där lät... {#lang_emotions_frown} Hoppas det blir bra.

Vad mysigt att din sambo har fått känna! {#lang_emotions_laughing}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-18 22:17:49 följande:
    Vad skönt gumman att du har kännt din Ärligt talat jag har kört non-stop idag så jag har ingen aning om min har rört sig eller ej, Jag vet bara att jag har så jävla ont nu att det gör ont för varje steg jag tar...Mysigt att lyssna på bebbe-hjärtat imorgon. Sov så gott gumman, såg att du ska krypa ner i säng nu..Kramen
    jo det e en lättnad då den lille busen har gömt sig för mamma ett tag nu....jag har me lite ont i muttan nu (pullan) hahahaahahah så jag ska lägga mig, brukar släppa när jag ligger ner....jo det ska bli mys å lyssna på mitt mirakel imon :)
    du kan ringa om 5 om du vill....
    kram
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-18 22:23:12 följande:
    jo det e en lättnad då den lille busen har gömt sig för mamma ett tag nu....jag har me lite ont i muttan nu (pullan) hahahaahahah så jag ska lägga mig, brukar släppa när jag ligger ner....jo det ska bli mys å lyssna på mitt mirakel imon :)du kan ringa om 5 om du vill....kram
    Va mysigt hjärtat...

Nä jag mår fan skit nu. Jag vill inte prata med nån nu tror jag, ska gå och sova istället.
    Hör av mig imorgon.

Kramen och god natt
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10