• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    0507 skrev 2010-03-19 13:13:21 följande:
    Hon ville inte visa könet låg ihopkurrad hihi gulligt =)
    hihi va sött =) mm det gjorde ju min buse likadant en gng på ett ul, läkaren frågade-vill du se vad det e?
    jag , jaaaa
    hahahaah, han sa då kikar vi, min bebis vänder sig om i sidoläge...å drar upp benet så man såg-NADA! läkaren sa, näe din bebis vill nte blotta sig! *asg*
    så jag hoppas få veta på mitt Rul på tors....hihi
  • carohl
    0507 skrev 2010-03-19 12:54:28 följande:
    Sådär.. nu har jag varit på RUL och hunnit med en shopping runda. När man har två pojkar så hoppas man på en tjej.. och minsann var det en tös=)=)Jag är överlycklig, fick hoppa, dricka vatten och gå runt för att hon skulle visa sig =) Men sen såg man klart att det var en tjej=) tjooohooo.... blev flyttad till 21/8KRAM
    Åååhhh GRATTIS!!! Vad roligt! Ja klart att man önskar sig en tös när man har två pojkar... Myspys..
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Belly

Tack alla som önskade mig lycka till igår!! Och grattis till alla som gjort lyckade RUL!

Mitt RUL gick finfint igår. Allt satt på plats och såg välutvecklat ut. Precis rätt mängd forstervatten var det med. Vi blev flyttade 9 dagar (!!) bakåt, alltså ligger jag på 16+6 idag. Trist att bli flyttad så många dagar, men så kan det bli {#lang_emotions_smile}. Så det kommer bli ett nytt UL igen om två veckor. Dom vill att man ska ha kommit in i v.18. Det gör inget, mysigt att få se bebis igen eftersom vi inte får nåt mer UL sen.
    Så söt den lille krabaten var. H*n låg o kikade på oss o vinkade o kickade på min urinblåsa (Tack för den!)..=). Fantastisk känsla verkligen {#lang_emotions_heart}

BF: 2010-08-27
  • SweetLilly

Vad härligt med allas RUL! Grattis till alla er som gjort den! Och lycka till de som har den kvar

Lilla pyret väntas 100806
  • puchelina88

Nu tar jag helg men kommer någ in här imorrn lr på söndag;)
    Ikväll blir de massa mys med sambon!
    I morrn ska vi på barnkalas sambons brors barn fyller 8 år och på söndag ska vi till linköping och gå på ikea och handla säng till bebisen;)
    sen på måndag ska ja hem till min mamma på middag sambon oxå såklart;)
    och sen tisdag kl 10 är det dags att se Mini igen;)
    ha en skön helg alla!!

• ssssssss8
    Pregga skrev 2010-03-19 13:00:10 följande:
    men jisses, gumman det är INTE din Bm som sjukskriver dig, gå till din vårdcentral å berätta! Din Bm verkar ju inte ha alla hästar hemma då hon inte alls e lyhörd för dina behov. Nä hoppas över henne på den biten å gå till en läkare!!
    Har just funderat om det vore lite klokare istället för att tala med henne , tråkigt att  gnälla till sig sjukskrivning jag är annars aldrig sjukskriven.
  • ssssssss8

Den kära leken: Jag vill ju må bra så jag får hoppas det är en liten kort period såhär nu och sen ger det med sig men det är lite svårt att tro nu när man verkligen har ont!

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-19 16:02:01 följande:
    Nu tar jag helg men kommer någ in här imorrn lr på söndag;)Ikväll blir de massa mys med sambon!I morrn ska vi på barnkalas sambons brors barn fyller 8 år och på söndag ska vi till linköping och gå på ikea och handla säng till bebisen;)sen på måndag ska ja hem till min mamma på middag sambon oxå såklart;)och sen tisdag kl 10 är det dags att se Mini igen;)ha en skön helg alla!!
    ha en trevlig helg! kul med lite planer!

Här blir dte en lugn helg med inga planer alls tror jag..
    men idag blir det honungs&chilimarinerad karre med ugnsrotsaker och fetaostkräm!
    Sen blir det nog lite popcorn och en film ikväll

Som sagt ha en underbar helg tjejer!
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-03-19 16:21:01 följande:
    ha en trevlig helg! kul med lite planer!Här blir dte en lugn helg med inga planer alls tror jag..men idag blir det honungs&chilimarinerad karre med ugnsrotsaker och fetaostkräm!Sen blir det nog lite popcorn och en film ikväll Som sagt ha en underbar helg tjejer!
    Låter mysigt att bara få ta det lugnt med... =)
    Ha en trevlig helg du med! {#lang_emotions_smile}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • sofie och laura

Hej tjejjer!

Har nu bestämt mig för hensvik spjälsäng och ett asa snyggt klappskötbord från ikea i vitt och grått Melike it! Som blir i april månad =)
    Gillar att förnya saker och ting för mina barn så att den gamla spjälsängen åke i basement eller till någon annan i arv =)
    Kläder har jag dock i massor från Leo och det e ju såå fina kläder allt e som nytt då jag hann knappt använda allt. och det mesta e från mexx och massa andra märken =)

Denna månad blir det vår jackor från polarn o pyret sen tuffa vårskor till barna, visserligen e det lite svårt att hitta till Leo då han har skenor men det blir väll likadant som förra våren Original adidas sneakers med reffleband

Och sen måsteju denna pigga mamman ha ngt hahahahha så snål mot mig vet docj ej varför men ska unna mig ngt!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10