• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 20:59:32 följande:
    hahaha do it!
    haha messade henne om hon va hemma, hon skulle ev till killen...får se om hon ser mit sms å svarar...haha han som vann min snusk badräkt mailade innan å sa helt kort, jag har nu betalat.mvh-T
    antar att han känner sig bra bäng som typ bor granne med mig, hahahahhahah

av alla människor på tradera...asg en TYP granne
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-19 20:59:16 följande:
    Efter mitt dassbesök så lär jag gått ner 1 kg minst! haha gu e helt öm där bak....*fniss*
    Hahahaha usch din stackare....
    Pregga skrev 2010-03-19 21:03:29 följande:
    haha messade henne om hon va hemma, hon skulle ev till killen...får se om hon ser mit sms å svarar...haha han som vann min snusk badräkt mailade innan å sa helt kort, jag har nu betalat.mvh-Tantar att han känner sig bra bäng som typ bor granne med mig, hahahahhahahav alla människor på tradera...asg en TYP granne
    Ja hur stor är den sannolikheten?? Hahaha din granne... fniss fniss...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 21:09:02 följande:
    Hahahaha usch din stackare.... Ja hur stor är den sannolikheten?? Hahaha din granne... fniss fniss...
    jaa hua bränner i röven.....
    carohl skrev 2010-03-19 21:09:02 följande:
    Hahahaha usch din stackare.... Ja hur stor är den sannolikheten?? Hahaha din granne... fniss fniss...
    aa eller hur, å jag ska skicka den!!! tänker inte leverera den ända bort längst denna gatan!!!!
  • Bubbis10

Carohl

Nu har jag pratat med sjukvårdsupplysningen igen =)

• carohl
    Pregga skrev 2010-03-19 21:15:50 följande:
    CarohlNu har jag pratat med sjukvårdsupplysningen igen =)
    Jaså hihi sa de: hej gumman det var länge sen? {#lang_emotions_wink} hahaha näää jag ska inte skojas med dig men gumman det är INGEN fara. Herregud baken kan explodera ibland så är det bara...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 21:18:59 följande:
    Jaså hihi sa de: hej gumman det var länge sen?  hahaha näää jag ska inte skojas med dig men gumman det är INGEN fara. Herregud baken kan explodera ibland så är det bara...
    *skrattar högt* mja asså det va la nästan ett väntat svar, Hon sa att hade jag fått så ont utan diaree så skulle man ju åka upp,men att det var ju den uppebara anl till att jag fick ont.  haha exlodera...mm, har nog brännsår i röva...hahahahaha
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-19 21:22:14 följande:
    *skrattar högt* mja asså det va la nästan ett väntat svar, Hon sa att hade jag fått så ont utan diaree så skulle man ju åka upp,men att det var ju den uppebara anl till att jag fick ont.  haha exlodera...mm, har nog brännsår i röva...hahahahaha
    Skönt gumman att de också sa att det var lugnt....

Nu ska vi kika på film, har ju varit och hyrt vet du {#lang_emotions_wink} 
    Kramen på dig och krya på dig!

Och kram på er andra med...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 21:29:44 följande:
    Skönt gumman att de också sa att det var lugnt....Nu ska vi kika på film, har ju varit och hyrt vet du  Kramen på dig och krya på dig!Och kram på er andra med...
    hihi jo känns ju lite bättre även om magen känns lite öm....ska ta en tallrik med fil....ska visst vara bra för magen...
    jo jag vet, ha det så mys nu...
    kram på daj, å pussa din underbara dotter på pannan fr mig :)
    Å hälsa din hane (man) så gott....eller du, jag menade din manvän hahahahhaahahaha
  • Bubbis10

ÅÅ så kände jag min lilla ....hihi det va som om-morsan sluta oroa dig nu-här e jag *knuff* hihihi

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-19 20:56:45 följande:
    Vad har ni gått upp hittills? Jag har gått upp ca 6 kg (5,8). Jag som stog stilla på 44,5 och pang så vägde jag igår imorse 45,8 så 6 kg!! Jag är i vecka 18 tror jag, läkaren säger v 19 men vi får se på rul...
    MILDE TID!!!!!!!!!!!!!! jag var över hos madde nu en snabbis å vägde mig, fick en CHOCK!!!

jag har gått upp 9 kg.......hon bor i huset bakom å jag sa innan idag, gu va jag känner mig tung....hm konstigt.

å då sket jag la ut 1 kg innan idag....

jag e i v 19+0 på mån= v 20....typ halva tiden kvar, som madde sa...jaa det får la bli rullstol...hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10