Inlägg från: Perssonlund |Visa alla inlägg
  • Perssonlund

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-08-13 08:51:05 följande:
    Hej gumman!
    Vilken envis liten rackare du har därinne! Men jag vet hur det är, Michelle var likadan... Jag hoppas att denna inte är lika haha...
    Som jag sagt förut gumman så hoppas jag för er skull att hon kommer nu!
    Perssonlund skrev 2010-08-13 07:05:09 följande:
    Känner mig så fruktansvärt korkad, ont i kroppen och har en massa blandande känslor från igår... Så sjukt jobbigt... Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva... Bröt ihop igår kväll så sambon låg och tröstade mig ganska länge och det hjälpte väl lite... Vet inte ens riktigt varför jag känner så här.... Aja nu ska jag iallafall sluta att gnälla.
    Usch då... Du är ju gravid och man får sina småutbrott på olika sätt. Hoppas att du mår bättre idag {#emotions_dlg.flower}
    Jo det är klart att vi alla måste... Aja nog allt ska jag väl komma på bättre humör... Ikea gör mig alltid glad, och inte nog med det så ska jag ju handla till min lillprins så då blir jag kanske på topp igen =)

Tack för era omtankar {#emotions_dlg.flower}
  • Perssonlund

Hallå allihop!!! Jösses idag har ni skrivit en hel del... Orkade inte läsa alla inlägg men fick iallafall reda på att Karin (kan inte hela namnet) fått barn GRATTIS!!! och så såg jag en bild på Puchelinas Viktor så söt!!!

Jag har ju då varit på "turne" på ikea idag. Så sjuk härligt. En kompis följde med så vi var där jättelänge. Så imorgon ska jag montera sängen och tvätta leksaker (kände att skallror behövdes,utan dom är det ingen bebis =) ) och snuttefilten, och alla dessa saker som är nya =) Det ska bli så roligt. Det var inte så jobbigt att gå på ikea som jag hade föreställt mig,dock några väldigt onda sammandragningar men inte så konstigt heller och inget speciellt. MEN däremot så ligger bebben väldigt långt ner så varje liten rörelse är obehaglig och gör faktiskt ganska ont.... NU är tiden ute för bebisens betänketid för kommandet över, nu tänker jag HÅLLA IGEN tills tidigast den 28 augusti =D!!!! HÖR du det bebis den 28 augusti som tidigast, VÄLKOMMEN ÅTER!!!

• Perssonlund

Hoppas att det drar igång för er snart... Roligt att många fått veta att värkar går framåt.

Pregga - Så sööt hon är =)

• Perssonlund
    Pregga skrev 2010-08-13 22:16:03 följande:
    haha jo hon e underbar min trollunge Hjärta
    sitter här å väntar in ev värk efter promenix...hm...känner inget än iallafall...
    Så typiskt när man vill att dom ska komma, men dom kommer kanske när du går och lägger dig.
  • Perssonlund

Catsa - Gud vilken fin dotter ni fått =) ...

Dags att sova om en stund.... Har varit uppe sen 5 och sen så har jag ju faktiskt en del saker att göra imorgon =D

• Perssonlund

PREGGA - Nawe, men se det så han känner sig trygg hos sin mamma =) ...

AAAAAAAAAAAAAAJ! Vad är det han sparkar på? Det värker en stund efter sparken eller vad det är också... FY  F*N vad ont det gör....

• Perssonlund

Pregga -. Han sparkar utåt men han sparkar på något som gör så fruktansvärt ont... Om min syn inte blir som den ska igen så ska jag ringa in och se...Det blev flimmritgt helt plötsligt och när jag var inne så undrade barnmorskan just det.... Har lite för högt blodtryck också..... Men aja säkert ingen fara...

IDAG ska NÅGON föda för att idag känner jag på mig att det blir en till trådbebis eller kanske inatt, hm vem kan det vara tro!?

• Perssonlund

Hallå igen =)... Ni har skrivtit en del men har inte orkat läsa allt... Carohl såg att du hade skrivit ett inlägg innan mig imorse om att du också kände att någon fått... Varken Elinnnn eller FamiljenMU (heter hon så?) kanske är det dom båda eller iallafall den ena =) Våra ödlor fick någon kvalster så har varit borta typ halva dagen och fixat medel och städat hos dom och badat allihop... Handlade blöjor och allt sånt man kanske behöver ha hemma den första tiden om man inte vill gå ut. Skönt att ha det gjort iallafall. Nu håller jag på att tvätta. Har tid till 23 ikväll så nu ska allt bli rent här hemma, ska till och med slänga in mig själv i duschen.

Pregga - Ja det gick över, han har varit så snäll så idag. Hoppas att det är din tur snart. Låter ju verkligen så.

Mandy - Så sa dom till mig också när jag var inne bara det att jag hade så mycket slem som rann så det kändes som att det sipprade ut något,men det luktade inte någonting. Men nu vet jag att vattnet tydligen ska lukta lite mer fisk eller sperma.

Hoppas allt är bra med er alla!!

• Perssonlund
    Malten skrev 2010-08-14 19:54:51 följande:
    Hej på er! Här händer det grejer! Vattnet gick inatt runt 04. Obs hade kört färdknäppen under morgonen, så kanske den hade effekt :) Vi åkte in på kontroll imorse och gjorde ctg. Allt såg bra ut men inte på g så vi fick åka hem o vänta. Hade ganska regelbundna värkar ett tag (3-6 min emellan) men nu är de glesare. Är det normalt att det går åt det hållet?
    Nog är jag allt lite avis på dig =) Men lycka till, snart får du sniffa bebis!!!
  • Perssonlund
    Malten skrev 2010-08-14 19:54:51 följande:
    Hej på er! Här händer det grejer! Vattnet gick inatt runt 04. Obs hade kört färdknäppen under morgonen, så kanske den hade effekt :) Vi åkte in på kontroll imorse och gjorde ctg. Allt såg bra ut men inte på g så vi fick åka hem o vänta. Hade ganska regelbundna värkar ett tag (3-6 min emellan) men nu är de glesare. Är det normalt att det går åt det hållet?
    LUGNET före STORMEN!!! =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10