Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-21 19:55:16 följande:
    va?? har du kraftiga värkar? nu måste jag missat ngt? jag har ju nästan inga sd alls....ska man oroa sig för det nu?, jisses...näe jag var hos bm ida å allt ser bra ut, hihi
    det positiva e ju att skulle ngt dra igång nu så klarar sig våra små iallafall, men dom får gärna vänta ett bra tag till :)

Kom i kontakt med en fitograf idag som fotar gravidmagar, haha får la se hur det ska sluta...
    Tror inte att du inte behöver oroa dig för att inte ha SD var glad att du slipper dem...
    Men jag har en brännande känsla imagen som är lite annorlunda??
    Nu är min smärta borta och jag kan andas ut ett tag?

kul att det gick bra hos bm sååå kul att vara där=)
  • sofie och laura

HEMMA!

Nu e jag hemma!

Vill bara tacka min pregga för stöd och att du e så go som bryr dig verkligen=)
    Grattis på födelsedagen vännen

Jag var inne på förlossningen idag i stort sett hela dagen, sd har jag men inte regelbundna
    men Läkarens dom vart efter mkt om och men BÄCKEN UPPLUCKRING från helvete.
    JA och läkaren sa att det kan man inte göra ngt åt efter att bebis e utanför livmodern.
    SD har inte påvekat tappen utan allt såg så fint ut men blir mina sammandragningar mer regelbundna då måste jag återkomma!
    Trött vart man efter denna dag..
    Men det mysigast med denna dag var alla små bebis skrik i korridorerna =)
    Kan man längta mer en vi här inne nu?

Hur har ni alla andra haft det?

• sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-06-22 20:30:23 följande:
    oj det lät inte roligt med "Bäcken uppluckring från helvetet "
    stackare.
    skönt att allt såg finfint ut annars :D
    förstår att du är trött efter en sån dag... Jaaa jag tror faktiskt man kan längta mer än vad vi gör här inne.... Typ 2 veckor innan BF, eller GUd förbjude dagarna runt/efter BF hahaha
    Jo gumman det känns jätte skönt nu att vara hemma,
    Jag njuter lugnet före stormen hihihi
    Nä då!
    Man vart ännu mera sugen då vi promt hälsade på Jimmys bäste väns bror som fått barn,
    en liten 4 veckors för tidigt flicke barn hon var så vacker...
    Fick mig att sakna mitt barn starkt ännu mer ju!
    På måndag e det ju starkt 5 veckor kvar ju så det kommer att gå skarpt fort
  • sofie och laura

Pregga!
    Din söt nöt hahahahahahaha
    Jag e trött men kan inte sova efter alla babyskrik från förlossningen hahahahha pirrar i magen med att veta att jag får möta mitt barn om 5 veckor på måndag =)

Som ni lla vet är detta 3e barnet men det spelar ingen roll för det är en ny individ ett nytt ansikte och inte minst ett syskon till mina barn.
    Det kommer vara som sagt mycket jobb men det får vi väl betalt för i slutändan med KÄRLEK!!

Gud massor av bebi skrik idag det ekar ff i huvudet på mig =)

• sofie och laura
    knyzzel skrev 2010-06-22 22:39:53 följande:
    Japp om d nu blir så. jag litar inte på läkare riktigt sedan förra gången. Dem bara skickade runt mig.... Jättejobbigt.
    Ett datum får vi hoppas på imorgon då =) LER
    Gud vad roligt då gumman
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-06-23 09:37:01 följande:
    Vaknade ganska så nyss var jättekissnödig å vad ser jag??
    En rosa prick på pappret 2 GÅNGER!!!

kännde paniken komma rusande, men jag tog en tampong å kikade efter å det kom ju inget på den....så jag bör väl kunna känna mig lugn...hoppas jag, ska ringa in å fråga ändå.
    Hej gumman!
    Det är en välldans tur att vi har varann här inne då vi stöttar och tröstar!
    Och en välldans tur att förlossningen finns =)
    Och du vet känner du dig orolig då gör du som ditt hjärta säger .....

Annars har ni fint väde i gbg?
  • sofie och laura

Hej alla mina nära och kära!!

Först så vill jag verkligen säga att denna tråd har varit en sån otrolig upplevelse!
    Man har fått vänner som kommer stanna ett tag i ens hjärta!
    Fast det bara är skriva här och en del sms så betyder det jätte mkt för mig!

Ni är ngt som funnits vid min sida som gravid.. stärkt mitt självförtroende samt gjort mig trygg.

Pregga fast du är en orolig individ så lugnar du mig när jag får panik och blir galen,
    Du lyckas med ngt som du själv har fobi med hahahahahhahahaa

Jag älskar er här inne =)

• sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-06-23 20:16:33 följande:
    nämen du är ju för söt gumman!
    Jag (vi) älskar dig med!!
    och du och dina fina barn är så underbart gulliga, och du är en superstark tjej! tack för att du delar med dig av ditt liv genom din blogg(och här i tråden)
    kram
    vaaad söt Läser du min blogg?
    Tack för dina fina ord =) det värmer i tuffa vardagar=)
    Och tack dina ungar är säkert super söta dom med ju ....
  • sofie och laura

Pregga :
    Gud vad rädd jag blev när jag läste, din lilleman skrämde upp oss den lille latmasken hihihih
    Tror han vilar upp sig för att anlända mot en värld då han kommer bli överröst med pussar =)
    Saknat dig gumman min!

Hello tjejjer och grejjer
    Önskar er en trevlig midsommar och undrar vilken färdig gjord lax kan jag äta om jag ska nu köpa ngn vill ju ha lite gott på midsommarbordet.. finns d alkohol fri öl då jag är såå extremt sugen på det fast jag ALDRIg dricker ???

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10