Pregga skrev 2010-06-06 09:04:31 följande:
Godmorgon hjärtat!
hihi va mysigt å vakna med en liten som vill ha kärlek å uppmärksamhet..i vanliga fall så vill jag vakna i lugn å ro, men nu bara så längtar man så..hihi stackars din lelle som har ögoninflammation, men det e ju bra att du baddar med kok salt, brukade jag åxå göra på lillan som liten när hon fick en vagel eller inflammation. funkar bra, men just det du beskriver så kommer han nog behöva andra droppar. e säkert en förskylning eller pollen...
hihi ja mina nya 16 kg sitter bara på mage å bröst, ser ut som en pelikan typ...struts? hahaha men det e sant, mina ben å armar e som vanligt, det e bara mage å boobs.
mina bobbs e med hyfsat mjuka men dom blir ju stenhårda när den riktiga mjölken kommer igång oavsett om du har fött vaginalt eller med ett Ks, så fort moderkakan e ute ur kroppen så börjar din egen kropp producera å det brukar ta 1-3 dagar så rinner det rejält..
jo i juli så ökar Bm på, å det känns som julafton varje gng =)
vaknade nu, satte på en kopp te...å funderar på framtiden, då jag nu räknar iskallt med att bli ensam.
Träffade exet igår å följde med till hans pappa, där han hemska syster bergatrollet var..å hon var så otrevlig, riktigt oförskämmd i vanlig ordning å mitt x sa INGENTING, å när jag ifrågasatte han så svarade han bara, men du får bara finna dig i att hon inte gillar dig för vad du har gjort emot mig när vi bråkat!! jag bara va???
trodde inte mina öron. sen skulle han hjälpa mig å handla då jag har liite svårt ibland å ta mig fram å lillan e inte hemma utan kommer i em, så står vi i affären, jag stor som ett hus...å en brud börjar springa efter han vart vi än gick, gick han till brödet så gick hon dit,försökte få ögonkontakt med han när jag styod brevid, å hennes KILLE tittade på mig å undrade va fan det va frågan om....
sen gick vi till mjölkdisken, å samma där...hon efter honom svassade runt han hela tiden å log osv, så respektlöst men mitt x fick sig en rejäl ego boos å jag kände mig allmänt ful. sa till han det, du jag kan åxå fixa mig med smink(sminkar mig inte i vanliga fall) å snygga kläder mm, han svarade-ja vill du se ut som en hora å bete dig som en så gör det då.
ångrar att jag bad han om hjälp osv,men jag trodde väl att nu när det e så nära så ska han skärpa sig...men men....mitt självförtroende e i botten, känner mig ful å oattraktiv...han säjer aldrig att jag e fin eller nåt, har inte rört mig på 8 månader snart..
men en dag så ska väl ngn se mig åxå. det positiva i allt detta är att jag å min mamma har kommit varandra närmare å hon stöttar mig i allt detta, å vill tom vara med på förlossningen, men där ska min bästa väninna vara med åxå, vill inte vara själv i den stunden...men nu har jag ställt in siktet på att bli helt ensam, å det stör mig inte alls faktiskt. bättre det än att bli kallad,retard,dum i huvudet,osv varje dag....å surprice, han ska åka till tyskland IGEN, jag svarade bara-jag hoppas du åker dit rejält!!
Jag förstår verkligen att inte ens själv förtroende e på topp när man är höggravid.
Och ju mer sällan man hör hur vacker man är så får man en funt i huvvet och tänker de osäkra balans tankarna!
Men pregga LYSSNA detta intalar jag mig själv varje gång jag ställer mig framför spegeln....
Jag är vackrast jag är finast jag är attraktiv jag är bäst för jag är kvinna och har makten att bära ett barn vad fan är mannen NADA.
HAN SKRIKER SÅ FOERT HAN HAR HUVUDVÄRK !!!!!
Så inse du e vacker så otroligt vacker!!!!!
Ja du bergatrollet henne orkar man inte ens yttra sig om Varför skall hon ens bry sig??????
Växa upp borde hon göra!
Tror du att koksalt löser sig under dagen fram tills imorgon=???? En dag kan väll inte vara så farligt eller hur vad tror du?
Pregga gör det ont ibland när lillen rör sig imagen typ känns som det sticks när han vänder sig eller så?
Fy vad ont det gör när han snurrar här inne asså?
Inte sant ?
Annars mår man bra, vilken vecka e du nu i exakt och antalet dagar!