Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-17 19:37:14 följande:
    ska tillägga att hennes mamma aldrig ringer efter henne eller ber henne komma hem...märkligt asså...jag köper godis å glass till båda 2, kan ju inte bara köpa till min dotter å inte den andre när hon e här...men jag måste dock strypa det, för det har jag inte ekonomi till.....att försörja en till bara så...
    Hon kanske känner dotterns kompis en liten trygghet där kansle mer som en familj.
    Prata med mammans dotter typ: När skall Hon vara hemma så jag vet att jag inte lämmnar henne försent.
    Skapa ett band med mamman kanske finns ngt lurt där
    elinnnnn skrev 2010-06-17 19:57:25 följande:
    sofie och laura: jag var inne på din blogg men det fungerade inte att kommentera :S
    dina barn är underbart söta! fina foton du lagt upp jue :D och fint magfoto också hihihi
    angående namn så har jag inget förslag såhär på rak arm men lovar att meddela dig om jag kommer på några ;)
    Är det saant, Vad glad jag blir hmmmmm varför kan man inte kommentera ska in och se
  • sofie och laura
    knyzzel skrev 2010-06-17 21:52:46 följande:
    Go`kväll! Nu e jag här.... Sov gott ni som nu ska sova.
    Hej stumpan!!
    Visst hade du planerat snitt??
    Har du fått sitt datum
    carohl skrev 2010-06-17 21:44:20 följande:
    Sofie Laura: Säger som elinnnn vad fina dina barn är! Supersöta Flört Var in på din blogg och kollade lite...
    Jag tycker Julian är ett jättefint pojknamn. Du får forska lite på internet.
    Jag har också mitt namn klart till mitt lilla hjärta Hjärta Nu väntar vi bara på att dagarna ska gå så att vi har henne i famnen.
    Hej,
    Tack så mkt
    Jag skall faktiskt söka på nätet men det känns fel jag vill att ngt skall bara klinga till

Vad tycker ni om Milo Milio Emilio?
  • sofie och laura

Godmorning Girls!

32+1 today yeah yeah.....hihihi

Näe sovit apa inatt med HUA VAD JAG KLAGAR!
    Vill iväg och inhandla sängen idag men vet ej om jag orkar det för det kommer regna sen har jag ingen hjälp att ta hem den men vi får se hur jag gör ?

Nallephumamma:
    Slemproppen återbildas ganska fort den kan släppa mycket tidigare, men man har kvar bebis tills den är villig att titta ut, men jag skulle se med förlossningen ?
    Hoppas att du inte har på tok för ont vännen

Kram!

Pregga och carohl gud vad gulliga ni är =)

• sofie och laura

Men fyyy vad det regnar här inte världs klokt!
    Samt att barnen pruttat ner sig av rädsla för åskan THUNDER RIKTIGT!!

EELIN: V33 är det verkligen sant vecka 33 trodde v32+1 bestod av v32 TAAACK
    jag är i v 33 nananananananaanaa hihi hahahahaaa skrattar jag e nog en jubel idiot idag
    Tröttheten tar över !

Pregga min tele kommer ikväll hihi så då kan vi tjöta imorrn pöss på er

• sofie och laura

Vet ni vad jag har gjort ett fynd en ny spjälsäng för 400 kr med småsaker tillbehör?
    Tänkte ju gå och köpa en ny men vi hämtar denna imorgon och tjänar några hundra lappar.
    Madrass ingick men jag kommer köpa en ny !!!
    E det alldeles för snålt att köpa begagnat?

• sofie och laura

Pregga:
    Detta är en gulliver men jag kommer att inhandla madrass nytt täcke har jag men inte kudde.
    Samt ett fint spjälskydd mumin då jag har mumin i lakan!
    Sen ska jag snoka efter en mumin speldosa =)

Nu skall jag vara med här
    *Säng - check
    *Vagn - check
    *Kläder - check
    *BB väskan- kommer att packas om, då MILOS kläder skall tvättas innnan medtagning =)
    *Babysitter- Julimånad
    *Babyskydd- check

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10