• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-21 19:12:41 följande:
    Hej hej tjejer! Min navel har nästan pluppat ut helt.... Hahaha redan?! Aja jag förvånas inte så mycket längre. Jag vaknade ju i lördags morse av att jag läkte mjölk, det var lite suck-situation då jag vill inte börja läcka redan. Imorse var det lite med... Imorgon ska vi på RUL kl 8.30 vad vi längtar!!! Jag loggar in på en gång när vi kommer hem igen för att berätta vad de sa och om de kunde se kön...
    Ja det får du göra gumman NYFIKEN vad tror du ??

Min navel är ute den med tom när jag ligger ner men den kom ut tidigt denna gång!
    Drick mycket vatten läste någonstans att man skulle göra det om man ville se kön kanske en myt bara hahahhahahaa

REDAN läckt mjölk oj ..... milkcow hihihi näe men se det som en fördel .. När jag tvättar brösten då läcker jag men inte mycket?
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-21 22:09:38 följande:
    Ja det får du göra gumman NYFIKEN vad tror du ??Min navel är ute den med tom när jag ligger ner men den kom ut tidigt denna gång!Drick mycket vatten läste någonstans att man skulle göra det om man ville se kön kanske en myt bara hahahhahahaa REDAN läckt mjölk oj ..... milkcow hihihi näe men se det som en fördel .. När jag tvättar brösten då läcker jag men inte mycket?
    Hahahahahaha milkcow... jag dööööör hahahahaha!!!
    Ja min navel stcker också ut när jag ligger ner,, hahaha...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • knyzzel
    Familjen Mu
    Grattis till lillkillen. Verkligen super kul för er.

Pregga
    Vi har oxå en troll-spjälsäng till vår dotter som lillebror givet vis ska ärva. Hon själv hoppa ändå över nu så d e ändå dax att skaffa en juniorsäng till henne. Hälst i god tid så att vi hinner ställa unda spjälsängen ett tag så att hon inte känner att vi tar hennes säng å ger till honom.

Vi ska inhandla lite bodys, mjukisbyxor, spjälsängsskydd, nappar till nappflaskor, en supermjuk filt, skor & första-åretbok innan han tittar ut.
  • puchelina88

God Morgn tjejer!
    Måndag igen ovh ny vecka;)
    vecka 20 19+0 i morrn är de dags att se Mini igen;)
    ska bli så kul!!
    ska lägga upp lite bilder snart så om ni vill kan ni kolla i albumet och säga vad ni tycker!

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-22 06:53:01 följande:
    God Morgn tjejer!Måndag igen ovh ny vecka;)vecka 20 19+0 i morrn är de dags att se Mini igen;)ska bli så kul!!ska lägga upp lite bilder snart så om ni vill kan ni kolla i albumet och säga vad ni tycker!
    morrn morrn!

Kul med bilder!! Har du RUL imorgon?
    Lilla pyret väntas 100806
  • puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-22 06:56:25 följande:
    morrn morrn! Kul med bilder!! Har du RUL imorgon?
    Hej hej
    nu är bilderna uppe;)
    jo har ultraljud i morrn kl 10 längtar massor;)
    men såg mini den 8 feb och då va ju allt bra!!!
    men som sagt ska bli kul;)
    säg om du ser att magen har vuxit för man blir ju lite blind;)!!
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-22 07:06:59 följande:
    Hej hej nu är bilderna uppe;)jo har ultraljud i morrn kl 10 längtar massor;)men såg mini den 8 feb och då va ju allt bra!!!men som sagt ska bli kul;)säg om du ser att magen har vuxit för man blir ju lite blind;)!!
    ja jag ska kika in lite nu!!

JA rul är spännande, och då får man ju se att allt är bra med hjärta o.s.v..
  • SweetLilly

ja din mage har växt puchelina Du har större "båge" iaf, det såg jag! men på en platt bild är det ju svårt att se, men det såg fint ut

Nu måste jag äta lite frukost, så himla hungrig...

• puchelina88
    SweetLilly skrev 2010-03-22 07:20:32 följande:
    ja din mage har växt puchelina Du har större "båge" iaf, det såg jag! men på en platt bild är det ju svårt att se, men det såg fint ut Nu måste jag äta lite frukost, så himla hungrig...
    okej:)
    jo jag ska oxå äta snart;)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-21 20:52:18 följande:
    Min navel är jättedjup i vanliga fall, men nu kan jag iaf se botten för första gången hehe. Tror den ökat i omkrets också.  Carohl lycka till imorn!
    haha va det gäller naveln så e min ganska så platt nu =) ingen nos iallafall, hahaha
    knyzzel skrev 2010-03-22 00:46:34 följande:
    Familjen MuGrattis till lillkillen. Verkligen super kul för er.PreggaVi har oxå en troll-spjälsäng till vår dotter som lillebror givet vis ska ärva. Hon själv hoppa ändå över nu så d e ändå dax att skaffa en juniorsäng till henne. Hälst i god tid så att vi hinner ställa unda spjälsängen ett tag så att hon inte känner att vi tar hennes säng å ger till honom.Vi ska inhandla lite bodys, mjukisbyxor, spjälsängsskydd, nappar till nappflaskor, en supermjuk filt, skor & första-åretbok innan han tittar ut.
    Ok, ja Troll sängen e ju jättefin :) jag e så nöjd med mitt inköp=)
    Kan nog vara en bra ide att ta bort den innan lillen kommer absolut så hon inte blir svartsjuk....åå det e så kul å handla ju =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10