• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Belly
    Malten skrev 2010-03-20 09:59:50 följande:
    Grattis vad härligt! Ja ett UL till tackar man ju inte nej, även om man inte vill bli bakåtflyttad.  

Tack..=). Precis, hade hellre vart i tid med det vi trodde, men men, veckorna går ändå så himlans fort..
    BF: 2010-08-27
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-03-20 14:13:35 följande:
    agn hårinpackning: jag kör med garnier fructis här eftersom den är 20 kr billigare än loreals (den använder jag i sverige, loreals elvital anti breakage) gör det 1gång/veckan.Ang hår: mitt hår är rättså som det brukar, fast mycket torrare i hårbotten. Jag tvättar mitt hår typ var tredje dag beroende på om det varit sandstorm eller ej :P Och inte ens då är det fettigt som det brukade vara iallafall i hårbotten... Jag tappar nog lite mindre hår än förut.Fast förut brukade jag tappa extremt mycket hår dagligen.GRATTIS TILL ALLA MED LYCKADE RUL och grattis till dig med 2 pojkar sen innan och nu en tös! Förlåt jag minns inte vem det var, efter alla sidor i tråden jag vart tvungen att läsa.... Vågar jag gissa på att det var Belly??Vi har ju tagit upp hemorrojder för ett par veckor sen, men nu igår märkte jag typ liknande fast inne i slidan!! Jag blev skitskraj och tänkte att nej nu har jag fått en tumör eller nåt, i slidan av alla ställen liksom. men efter lite googling så har jag insett att det nog bara är ett åderbråck. Läskigt!Annars är allt bara bra med mig, hinkar i mig mjölk som besatt. Det är så gott, choklad och iskall mjölk hehe
    Nope, det var inte jag..:) Har icke några barn sen tidigare...=)
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-03-21 12:12:12 följande:
    nej skojigt är det inte, men det är inget farligt iaf vad jag förstått Jo jag har ju knappt kännt av den lille så än så länge är det bara mysigt!
    nä jag tror inte heller det är farligt... bara oerhört obehagligt, men nu känns det bättre iallafall :)
    ssssssss8 skrev 2010-03-21 12:47:56 följande:
    Fina magar har ni! Skönt att se att andra också växt till sig lite.Folk säger i tid och otid till mig att nog är du stoooooor.Jag bara suck jag är gravid !Vad ska man säga till dessa korkade människor?
    äsch ta inte det på ett negativt sett, le och se glad ut bara, det är ju din bebis som växer därinne! kram
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • elinnnnn
    Belly skrev 2010-03-21 13:03:43 följande:
    Nope, det var inte jag..:) Har icke några barn sen tidigare...=)
    ops, sorry :) Men skönt att det gick bra i varje fall, grattis :)
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-03-21 13:14:28 följande:
    ops, sorry :) Men skönt att det gick bra i varje fall, grattis :)
    Behöver du inte be om ursäkt för, inte lätt att hålla reda på alla..=)
    Tack snälla, det var verkligen jätteskönt!
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-03-21 11:36:16 följande:
    Godmorgon! Åh låter verkligen helt underbar!Japp, jag ser inte heller mina fötter, märkte det nyss faktiskt. Vet inte när jag sist såg mina fötter hahaha. Foto finns i mitt galleri :)
    va skönt att det inte bara är jag då Är jätte stolt över min mage,men undrar bara var detta ska sluta Men får njuta...för detta är troligtvis sista gången =(
  • lillabambi

hej brudar!
    har inte varit inne på hela helgen, haft en barnfri helg då sonen varit hos mormor och morfar. jag och sambon har bara tagit de lugnt och brytt oss okm varandra :) en välbehövlig och skön helg :)
    hur är det med er?

• elinnnnn
    Malinski79 skrev 2010-03-21 13:39:43 följande:
    va skönt att det inte bara är jag då Är jätte stolt över min mage,men undrar bara var detta ska sluta Men får njuta...för detta är troligtvis sista gången =(
    man ska alltid passa på att njuta av nuet, vem vet när det är över?
    jag undrar också vart det kommer sluta, man har ju bara kommit typ halvvägs... fast jag har ett foto från när jag väntade min 2e, så ja jag vet ju hur det brukar sluta hahaha så himlans stor man ser ut. men men bebisen tar ju den plats den behöver :D
  • elinnnnn
    lillabambi skrev 2010-03-21 13:39:49 följande:
    hej brudar!har inte varit inne på hela helgen, haft en barnfri helg då sonen varit hos mormor och morfar. jag och sambon har bara tagit de lugnt och brytt oss okm varandra :) en välbehövlig och skön helg :)hur är det med er?
    åh skönt :) det är lätt att glömma bort, eller "bortprioritera" sånt men det är ju ack så viktigt som allt annat, att ta hand om varandra alltså som älsklingar :)

här är det bara bra, ska vara på mvc om en timme :)
  • lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-03-21 13:56:37 följande:
    åh skönt :) det är lätt att glömma bort, eller "bortprioritera" sånt men det är ju ack så viktigt som allt annat, att ta hand om varandra alltså som älsklingar :)här är det bara bra, ska vara på mvc om en timme :)
    Oj mvc på en söndag?

Ja det är ju super viktigt faktiskt :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10