• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn

ja sovpåsarna ikea har, sån ska vi också köpa :)  behöver nog minst 2 när den andre tvättas :)

BF: 100810 enligt RUL
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-21 10:15:05 följande:
    hm jo men jag har sett såna förut, men hur mycket sving kan man få till innan den välter då?? jag vet inte, det känns lite ostadigt?nä min man måste jobba, men han är inbokad att komma runt BF så jag hoppas att han hinner komma innan jag föder. Det blir ju lite extra stressigt och mer press runt BF för mig men för att vi ska kunna stanna så länge som möjligt efter förlossningen(för min och bebis skull) är det ju viktigt att han kommer dit så när BF som möjligt. Han har en månads semester.
    Lovar å svara sen, asså fattar du vilken röv´tur jag har =) wwiiiiiii
    Mina grannar som flyttar nu har ett barn på 1 år, vi var gravida samtidigt sist, iallafall...dom flyttar nu å kom på min dörr å sa-vi har ngt till din bebis som ska komma, gissa vad? ett skitfint skötbord =)
    Gu jag blev alldeles rörd ju......jag svarar på dina meningar sen, e stressad som attan här....kram
    carohl skrev 2010-03-21 10:31:46 följande:
    God morgon elinnnnn och Pregga, det verkar bara som att det är ni som är inne... Sur jag blev när jag kollade ut imorse, det toksnöar här!! Och skiten håller på än... suck... jag som trodde att våren var här på riktigt nu..
    Gumman, godmorron,haha jag ska iväg å kika på lite saker i baby affären, men vi hörs sen=)
    kram
  • Malinski79

God morgon tjejer!!!

Här har vi haft en underbar helg..Massor av sol igår, restaurangbesök med sambons familj (hans lillebror fyllde 30)...Idag vräker snön ner igen *suck* men tror inte det kommer sååå mycke iaf!

Tog första bilderna på magen igår oxå  Men lyckas inte kopiera in dem här..Är det ngon mer som redan har sååå stor mage att man inte ser fötterna?!?! Är ju bara i v 17+2,undrar hur detta ska sluta...Bilderna finns i mitt galleri under graviditet 2!

• elinnnnn
    Malinski79 skrev 2010-03-21 11:14:17 följande:
    God morgon tjejer!!!Här har vi haft en underbar helg..Massor av sol igår, restaurangbesök med sambons familj (hans lillebror fyllde 30)...Idag vräker snön ner igen *suck* men tror inte det kommer sååå mycke iaf!Tog första bilderna på magen igår oxå  Men lyckas inte kopiera in dem här..Är det ngon mer som redan har sååå stor mage att man inte ser fötterna?!?! Är ju bara i v 17+2,undrar hur detta ska sluta...Bilderna finns i mitt galleri under graviditet 2!
    Godmorgon! Åh låter verkligen helt underbar!
    Japp, jag ser inte heller mina fötter, märkte det nyss faktiskt. Vet inte när jag sist såg mina fötter hahaha. Foto finns i mitt galleri :)
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-21 11:11:56 följande:
    Lovar å svara sen, asså fattar du vilken röv´tur jag har =) wwiiiiiiiMina grannar som flyttar nu har ett barn på 1 år, vi var gravida samtidigt sist, iallafall...dom flyttar nu å kom på min dörr å sa-vi har ngt till din bebis som ska komma, gissa vad? ett skitfint skötbord =)Gu jag blev alldeles rörd ju......jag svarar på dina meningar sen, e stressad som attan här....kram Gumman, godmorron,haha jag ska iväg å kika på lite saker i baby affären, men vi hörs sen=)kram
    åh herregud vad bra :) härligt att få massa grejer så kan man lägga pengar på annat :D
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-21 11:05:20 följande:
    usch vet ni vad jag har just nu? Hjärtklappningar! så himlans obehagligt. jag har ingen aning om varför jag gör ju inget, sitter bara i soffan... kanske stress inombords?

Det är vanligt när man är gravid ingen fara! Jag har det ofta..

Igår/natt kände jag bebis massor! Har hållt låda hela natten

Trist att vissa har fått snö, här är det blåsigt och 4+, snön snart borta! SKÖNT!

Nu ska jag få i mig lite frukost!

Lilla pyret väntas 100806
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-03-21 11:41:24 följande:
    Det är vanligt när man är gravid ingen fara! Jag har det ofta..Igår/natt kände jag bebis massor! Har hållt låda hela natten Trist att vissa har fått snö, här är det blåsigt och 4+, snön snart borta! SKÖNT! Nu ska jag få i mig lite frukost!
    Vanligt eller ej inte mindre obehagligt för det hahaha

mysigt med bebis som sparkar hihi, kanske hellre på dagen än natten i och för sig men man får ju ta det man får :P
    Vår lill* plutt väntas 100810
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-21 11:51:24 följande:
    Vanligt eller ej inte mindre obehagligt för det hahahamysigt med bebis som sparkar hihi, kanske hellre på dagen än natten i och för sig men man får ju ta det man får :P
    nej skojigt är det inte, men det är inget farligt iaf vad jag förstått
    Jo jag har ju knappt kännt av den lille så än så länge är det bara mysigt!
    Lilla pyret väntas 100806
  • ssssssss8

Fina magar har ni! Skönt att se att andra också växt till sig lite.
    Folk säger i tid och otid till mig att nog är du stoooooor.
    Jag bara suck jag är gravid !
    Vad ska man säga till dessa korkade människor?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10