Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-03-27 13:56:28 följande:
    åh apelsinkrokant choklad - FY VAD GOTT!!!hann du smaka kexchokladen med apelsinsmak? dem försvann ju efter bara ett par månader sen igen. men jag och min syster hann äta många såna hihihihiså gott med apelsinchoklad - jag älskar romerska bågar!
    nej det hann jag tyvärr inte! Den hade vart god!! Ja romerska bågar ja! GÖÖÖTT!
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 17:27:00 följande:
    ok, ja men då förstår jag....tror ändå det e svårt att säja nu, vänta tills du har din lille i famnen  men det e klart att jag förstår ju dig med, å det e strongt av dig att vara utan medecinen...som när jag låg ett dygn i migränanfall..å jag har svår migrän...blir halvt medvetslös i värsta fall.....men jag tog ine medecinen....men jag e glad för din skull att du iallafall vågar 1 gng, för det e en fantastisk gåva att få vara mamma=)idag har jag vart å köpt baby kläder...åå så fina, bla en marinblå body med spöket laba på...hihihi ev blir det ikea imon med...såg lite saker där som jag ville ha =)har ju köpt vagn,säng, fått skötbord stol, köpt helt ny babysitter...mmå kläder. From nu blir allt resten nytt. kommer ju kosta lite men men, det e det värt, jag har sparat in så mkt på det jag fått å köpt billigt. så det e d värt =)
    Ja jag kämpar på och tycker det ska bli fantastiskt att bli mamma! Få känna sig behövd lite ist för att bara vara behövd av andra.

Oj vad mycket du handlat, jag har inte köpt nåt än känns det som, ett plagg, vaggahar vi fått och så vagn på g Men vi ska ju till ullared snart så då blir det nog massor haha!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 17:41:21 följande:
    ja självklart så kan man inte jämföra en förskylning med det du har gumman...å jag har full förståelse för att du nöjer dig med ett å kan fungera som mamma än ha 2 å inte kan röra dig....
    tack vännen, det kändes bra att nån förstog mig {#lang_emotions_flower}
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 17:45:31 följande:
    haha jo jag har köpt lite å har en del redan, men det e ju mkt för att jag vet att jag kommer stå själv med allt...å det kostar att börja om fr början....ska köpa lite varje månad..å sen har jag sökt ett bidrag då jag blir ensamstående som jag ska få på ca 4200 kr när det närmar sig =) å då blir det ju blöjor, tvättlappar, nappflaskor, minifom, ad droppar mm.Förstår att du kämpar på å klart det kommer bli underbart å bi mamma....man tror man vet gumman...tills den dagen då dom lägger upp din bebis på din bröstkorg å säjer grattis.....då kommer en känsla du inte ens i din fantasi kan föreställa dig, du blir heeeelt överväldigad. jag försökte ju gråta under min dotters förlossning då det gjorde vansinnigt ont...men inte en tår kom....förens jag fick upp henne på bröstet...tårarna sprutade å man har gett liv till det vackraste skapelsen, en gudagåva....
    Ja allt kostar nåt hemskt, men vilken tur att du får lite ekonomiskt stöd!!

Jag kan inte tänka mig känslan, men väl förstå den! Längtar tills jag får träffa lilla Pyret!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-27 17:47:59 följande:
    ååå fyyyyyyy, BIG NO NO....tror jag känner lilleman nu =)
    hetsar du upp dig så hemskt för choklad så du väcker lillen? haha
  • SweetLilly

Om en timme blir det att släcka ner, äta lite fruktsallad och spela lite spel Ska ni delta i earth hour?

HAr lite ont i nedre delen av magen just nu, inte skönt, undra om det är sammandragningar? Hur ska de kännas..?

• SweetLilly

apropå det med pinsamt, jag har råkat ut för en sån sak! När jag skulle till läkaren en gång, detta var några år sedan, då jag var lite rundare.
    När jag komemr in till läkaren säger han; jaja du är gravid? jag sa bara tyst.."nej..?"
    Han harklade sig lite och sa bara nejnej ok.
    Haha DET var pinsamt! och det är ju pinsamt för alla inblandade Så jag förstår dig carohl

• SweetLilly

morrn morrn, eller god förmiddag kanske

Har inte kännt av Pyret så mycket på det sista, men jag ser hur magen ändrar form ibland, för ibland är dte hög på vänster och ibland höger o.s.v, så nog flyttar skrutten runt iaf

Hoppas alla ställt om klockan nu då

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-28 12:18:41 följande:
    God middag :) nä här är ställs inte klockan om ;)
    Heheh nej inte för dig då

Är det nån mer än jag som har problem med blåsan? alltså när jag står och går så blir jag kissnödig! Jag känner verkligen att det är pga av Pyret, att det trycker på blåsan, och det är så drygt. När jag sitter så blir jag inte dte, men så fort jag ställer mig upp och börjar gå, då får jag besöka toa
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-03-28 12:31:19 följande:
    haha kanske får du itne tömt blåsan riktigt. luta dig lite framåt när du kissar, det brukar hjälpa iaf mig. jag gör alltid så nu förtiden annars får jag gå och kissa en gång till innan jag ens hunnit tvätta händerna efter första gången hahaha
    Jo jag har det problemet sen innan, har svårt att tömma, ibland får jag gå 2-3 ggr innan man ska åka nånstans, och sen får jag kissa igen när vi kommer fram, så jäkla drygt.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10