Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-22 19:45:37 följande:
    Lite samma här....pratade med mitt x för första gng på länge...å när vi la på så började jag tjuta som en unge...min dotter blev helt föfärad stackarn, men han hörde inget tack å lov. såå elak han e asså...han sa att jag blivit fet å såg ut som en fotboll i ansiktet å att han ara var ärlig nog å säja det, tom så jag ska be lillan ta kort imon så ni kan se hela mig nu när jag e gravid...men men ja la mig lite å lillan läste högt ur en bok så jag somnade, å det va skönt....fattar inte ens varför jag blev ledsen då jag skiter fullkomligt i vad han tycker idioten. suck....lillan brukar inte se mig gråta så hon blev ju förfärad...ringde Carohl som e så söt...tröstar så. han sa att mina bilder som jag har på magen i mitt galleri där man även ser mig i bh på 2 bilder, dom skulle jag anl han ha för att ragga på killar med genom att visa så mkt, för en sådan slampa e jag...tydligen....gu va less jag blir!!å idioten har gått å köpt en vagn på blocket för 6000 kr. hahahaahahahahahahaahaIDIOT!
    Fy fan vilken idiot. HAr inte ord för det. Att han inte har mer intelligens än det. Hoppas verkligen du inte lyssnade på honom, och att du bryter kontakten med honom. Såna män är inte värda begagnat tuggummi på backen ens...
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 20:20:54 följande:
    Puckot sa det med att barnet längtar han efter för det har ju inget med mitt beteende att göra! jag svarade, du kan säja vad du vill-förjag VET att jag e en bra mamma. Då säjer han, ja men jag har inte sagt ngt om det! å hade jag inte tyckt det så hade vi inte skaffat barn....hm....PSYKO!
    hm.. knepiga ideer om cocosfett, haha aldrig hört. Men det florerar ju mycket knepiga rykten i andra länder som inte har så mycket riktig information att tillgå.
    Passa dig verkligen för den mannen, jag hade inte släppt in en sån man i mitt liv som uppenbarligen varken förstår dig eller respekterar dig.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-22 20:55:04 följande:
    jo han har ju inte alla hästar hemma å cocos fett menar han på att jag ska frossa i.....han menar åxå att det liger i hans kultur att kvinnan ska lyssna ,lyda å hålla käft å veta sin plats....palla! vi bor i sverige å man får ta sederna här. å han e ändå född här....men e cuban rakt igenom. jag vill inte veta av han å har vart i kontakt med advokat å familjerätt redan.....han har ju suttit i 5 år för rätt så grova brott med....han höjde ju knytnäven åt mig för 3 månader sen,men jag sa bara det att-gör det din jävel sen ska du få se.....han gjorde det inte. sant, han förstår inte å ännu mindre respekterar han....men det har inte alltid vart såhär....eller så va det så men att jag inte såg det pga kärleken...Nu har jag som ilningar i underlivet, har du haft det?
    Ja gör allt du kan för att få honom att hålla sig utanför ditt liv..

Ilningar kan jag få och det känns som små "vibrationer" ibland också. Mycket underligt som pågår där nere
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-23 09:29:26 följande:
    Halloj alla! Så har vi fått se vårt lilla troll och allt såg väldigt bra ut. Jag är så lycklig. Vi blev dock inbokade på ett UL till då moderkakan har fäst lite lågt. Förhoppningsvis följer den med upp när livmodern växer annars blir det KS. KS är det enda jag egentligen är rädd för. Men det är inget jag tänker oroa mig för nu. Vi tar det när det är dags, om det nu blir så.
    Vad härligt! Men hoppas det blir som de förutspår så du slipper det om du inte vill det!

Morrn alla förresten! Vilket skitväder det är i dag! Har spöregnat  hela natten och morgonen!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-23 11:37:13 följande:
     hihi jag tycker man sover så mkt bättre när det regnar ute ....när man hör det smattra på fönstret...
    Jo det är himla mysigt! Men eftersom jag vaknar hela tiden typ så registrerade min hjärta det eviga regnandet

Nu ska jag äta lite!
  • SweetLilly
    Nu känner jag att det är skönt att bo i skogen, inga försäljare orkar åka upp hit, hahaha.
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 17:38:07 följande:
    Hej tjejer nu kommer lite snuskiga frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.1) har blivit så jäkla gasig och går och släpper mig så byxorna fladdrar mycket varje dag. Och saken gör ju inte det hela bättre av att dom stinker värre än äggröra Finns det något "bot" emot det?2) När jag ska klämma en kabel (Nr 2) så börjar jag blöda där bak. Känns som att skita stenblock Antar det ploppat upp en jä*vla hemorojder där bak iaf för det är "nått" som är där bak.Hur fasen blir jag av med den? Den börjar ju alltid blöda och spricka Nog med det äckliga nu och hoppas ni vet "bot" emot mina problem.
    Jag kan tipsa om att äta verum hälsofil på mornarna! det började jag med och då blev magen lugnare och  det blev lättare att göra nr2!
  • SweetLilly

åh vad less jag blir på detta forumet ibland.. jag la en tråd om att jag letar efter nån som vill ta hand om mina ena katt, då vi har lite för många och de kommer inte överrens. Då tog de bort den, med motaviationen; -" Vi tillåter att man söker efter medlemmar med vissa kriterier för vidare kontakt" Eh jaha??

• SweetLilly
    t0va skrev 2010-03-23 21:18:53 följande:
    ha, ha... ja det är ibland väldigt underliga svar man får, men testa med katter.ifokus.se/ om du inte redan gjort det.
    Nej den sidan har jag inte testat! tack för tipset!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10