Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon tjejer!!!

"Jobbigt" för er att va såå nära BF men inte få ut någon bebis..Själv har jag inte riktigt kommit in i de tankebanorna än..Har ju inte BF förrän 1/9, så jag är "inställd" på den 21/8 eller nåt... Efter det kommer jag oxå börja "leta" efter startskottet

Perssonlund: Jag kan ta kort på vagnen och lägga ut men har inte bäddat sängen än men kan försöka göra det så kan jag lägga ut bilder på det oxå Som sagt, jag är inte direkt inställd på bebis än som ni kankse ser..Inget är förberett..haha.. Det enda som är klart är faktiskt bb väskan som sambon önskat då vi haft en hel del vänner som fått flera veckor tidigare än bf...

Hoppas ni alla mår bra iaf!!! Själv mår jag jätte bra, förutom det ENORMA trycket på högersidan (muttbenet som någon skrev)..

Ska oxå till bm på torsdag, å hoppas att det kan vara sista gången

Ikväll ska jag på en lyx ansiktsbehandling, ska bli såååå underbart..Fick det i 30 årspresent, så nu har jag lyxat med både fotbehandling och ikväll ansiktsbehandling denna sommar..UNDERBART

Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79

Jag hade bara ett stort örngott i vagnen sist som "lakan" å sen hade jag bara filt som täcke oxå!

Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 10:32:55 följande:
    Hade ni åkt till Ullared höggravida eller sen då ni fött och åkt dit med en nyfödd?
    Jag hade inte åkt dit nu som höggravid iaf, men det beror ju på att jag inte kan gå så mycket varje dag eftersom jag får sååå ont i bäckenbenet då...Men hade jag inte haft det, så hade jag mycket väl velat åkt dit nu
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-10 11:20:22 följande:
    Ok, mådde jättekonstigt inatt, mådde illa å fick ganska så täta värkar genom natten...aså jag e helt död snart, kan inte somna förens kl e runt 3 på natten....går å kissar var 20de min...kan inte ligga på ngt annat sätt än att ha täcket mellan benen nu å då känns det som om jag halvligger på mage? kan det skada min prins?
    Jag ligger nästan oxå på mage, och jag LOVAR dig än en gång...Att det kan inte skada discoprinsen Han ligger såååå välinbäddad!!!!

Det är inte lätt att hitta någon bekväm sovställning nu inte, det är det jobbigaste tycker jag när man ska sova
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-10 11:29:10 följande:
    malinski

jo jag har ont i mutbentet, eller ja helt vänster sida av det. jag vaknar av att jag halvligger på mage, kan detta skada min prins? jag kan inte sova på ngt annat sätt, utan har täcket mellan benen, får ändå ap ont i axel,höft samt ljumske....shit va dåligt man sover....
    Jag har PRECIUS som dig fast på höger sida Jag har en eller två kuddar mellan benen när jag sover å vända sig gör FÖRBASKAT ont i både rygg å bäcken

Nope det kan INTE skada prinsen, han ligger så väl inpackad i maggen
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-10 11:37:10 följande:
    Ok, ja dessa hugg gör förbannat ont....å jag e så jäkla tung nu, såhär mkt har jag aldrig vägt i mitt liv så axel å höfter tar stryk nu....jag har gravidkudde men känner inte för den just nu då magen e för stor så det blir täcket men då hamnar jag så att jag halvligger på mage.....suck..
    Men det är ingen fara alls gumman jag lovar!!!!
  • Malinski79
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 11:47:30 följande:
    Känner ni ibland att eran lill* ska sparka sig ut genom "utgång" nr två där bak eller ibland även fram i muttan?

Ibland får man sådan fullträff så det känns som hela nr 2 tarmen skall flyga ut
    Nä det har jag aldrig känt, inte sparkat bakåt,mer att den gör så att jag håller på att pissa på mig!!
  • Malinski79

Tjejer!!

Jag mår jätte konstigt här Kändes som ett blodtrycksfall (vilket det säkert va) blev JÄTTE hungrig *pang bom* sen lagade jag mat å då började bebisen trycka på ett jätte konstigt sätt, den bökade runt åt alla håll å kanter..Va jätte obehagligt...Å nu sitter jag i soffan å har ätit en banan å är alldeles kallsvettig Förvånad å magen är alldeles stenård..Kan detta va en förvärk eller, jag har aldrig haft det så har ingen aning om hur det känns...

• Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-08-10 13:24:29 följande:
    Jag blir alldeles kallsvettig när mina värkar kommer.... Först kommer typ en smärta i ryggen som gör skit ont sen kallsvettningar sen kommer det smärta i magen!!! För mig iallafall... Kanske för dig med =)
    Men jag har inga värkar, utan det är bara VÄLDIGT obehagligt...Men det va läskigt eftersom man blir alldeles kallsvettig oxå..
  • Malinski79

GRATTIS TETTA på födelsedagen!!!!! {#emotions_dlg.flower}Skål Det skulle väl va perfekt att fira med en bebis

• Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-08-10 13:31:01 följande:
    Nää men värkarna kommer nog sen =) ...Ja det är ganska obehagligt om man inte varit med om det.
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-10 13:28:03 följande:

Hahaha bra knep....Kan man inte "blåsa/Gasa" ihjäl dom???

För då hade jag lätt nu med min mans hjälp kunnat gasa ihjäl dom hihi

Visst är det Skrattande ... Jo kanske,men risken är att dom trivs istället
    Haha, jo nog kommer de så småningom allt Men jag har 3 veckor kvar, så vill helst inte att det ska starta redan nu!!!! Imorrn har jag gått 37+0...

Blev bara såå förvånad att det kom så pang på..har ju inte känt nåt alls imorse...Men nu har jag iaf slutat kallsvettats..Så det va säkert bara extra obehagligt att få "blodtrycksfall" + bebis röj i magen samtidigt!!! Men lilla prinsessan bökar på här i magen som aldrig förr..Hon brukar ju va sååå lugn på dagarna! Men ICKE idag!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10