Vi fortsätter, Bf aug 10
God morgon tjejer!!!
"Jobbigt" för er att va såå nära BF men inte få ut någon bebis..Själv har jag inte riktigt kommit in i de tankebanorna än..Har ju inte BF förrän 1/9, så jag är "inställd" på den 21/8 eller nåt...
Efter det kommer jag oxå börja "leta" efter startskottet
Perssonlund: Jag kan ta kort på vagnen och lägga ut men har inte bäddat sängen än men kan försöka göra det så kan jag lägga ut bilder på det oxå
Som sagt, jag är inte direkt inställd på bebis än som ni kankse ser..Inget är förberett..haha.. Det enda som är klart är faktiskt bb väskan som sambon önskat då vi haft en hel del vänner som fått flera veckor tidigare än bf...
Hoppas ni alla mår bra iaf!!! Själv mår jag jätte bra, förutom det ENORMA trycket på högersidan (muttbenet som någon skrev)..
Ska oxå till bm på torsdag, å hoppas att det kan vara sista gången
Ikväll ska jag på en lyx ansiktsbehandling, ska bli såååå underbart..Fick det i 30 årspresent, så nu har jag lyxat med både fotbehandling och ikväll ansiktsbehandling denna sommar..UNDERBART ![]()
å magen är alldeles stenård..Kan detta va en förvärk eller, jag har aldrig haft det så har ingen aning om hur det känns...
Det skulle väl va perfekt att fira med en bebis
... Jo kanske,men risken är att dom trivs istället