Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga gumman!!! Förstår att du känner dig uppgiven nu...Va drygt att ha värkar så länge utan att nåt händer Men du vet att vi alla håller tummarna för att du snaaart har discoprinsen här...Styrkekram till dig...

Jag håller tummarna för alla er som sitter med värkar stora som små, för att det snart sätter igång på riktigt..

Förresten är det nån som hört nåt med från lillabambi???

Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79

Ser att ni pratar turdag och datum...Kan säga att det va det första jag sa när jag kom på att jag födde dottern den 11 september..Att  IDAG skulle jag ju inte föda Men sköterskorna sa att då har vi ju vänt denna dag till något postivt

Men Pregga: Blev det ingen bebis för lillabambi eller har jag missat det?!!? Å du....Ditt X finner jag INGA ord för känner jag..suck!

• Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-11 15:51:59 följande:
    Jag är tillbaka på tråden igen Skål
    Har fortfarande en massa värkar o galet ont i bäckenet o neråt.Har kommit hem nu iallafall. Valde de själv känns bara som man är i vägen om man inte ska föda barn. Varit till min egen bm idag och gjort urin prov för uvi. Får svar på fredag.
    MEN VA E DET FÖR BEBISAR i denna tråden?!?!?! Det va fasligt va de verkar vilja leka med er alla... Haha, jag räknas ju inte in där eftersom jag har bf 1/9 Hoppas septemberbebisarna inte retas lika mycket
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-11 16:09:34 följande:
    oj har du blivit bakåt flyttad så mycket?
    ja nu börjar de bli töttsamt har så ont i bäckenet o neråt. går som en tant! Min bm sa till mig i dag att inte vara ute o gå för mycket pga smärtorna. Var ju inte riktigt så jag ville ha det :P
    Jag blev flyttad från den 25/8 till den 1/9 på ul, men det va precis lika när jag väntade dottern..så det va väntat
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-11 16:20:34 följande:
    nej nej det blir en aug bebis, hm..jag gissar på den 26te kanske...hm, näe den 27de då har du din bebis :)
    Jag önskar lördagen den 21:a Haha, då är det 38+3 precis som Ella Vore sååå skönt med en helg oxå när man vet att barnvakten är på plats SNABBT
  • Malinski79

Ja elinnn nu är det väl dax att du får din lilla tycker jag Du går ju ändå på "övertid"... Hoppas det fortsätter så som det gör nu då + att det tilltar lite til

Hmmm,jag känner för att skåla lite snart igen så till helgen borde vi väl ha några fler bebisar va?!?! Så nu får ni allt ta å komma igen

Pregga: Jag tror hon skulle uppskatta det du redan skrivit jätte mycket!!!!!!! Jätte gulligt tänkt av dig!{#emotions_dlg.flower}

Alltså jag har sååå förbaskat ont i "muttbenet" tycker det blir värre å värre för varje dag Ska fråga bm imorrn HUR långt ner prinsessan egentligen ligger!! För detta är INTE skönt!!!

Nu ska jag ut å starta grillen för är solen framme så då ska det grillas

• Malinski79

Va lugnt det blev här nu då.....

• Malinski79
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 20:28:47 följande:
    Ja dessa förvärkar e inget vidare. Men som min bm sa: Desto mer o fler förvärkan man har desto lättare och förhoppningsvis smidigare förlossning...Iomed att livmodertappen mognar fortare! Men visst e de inget kul!

Nu satt mina värkar igång lite smått bara för de o lilleman trycker nedåt som bara den. Jag hoppas verkligen han vill komma inatt!
    hihi, jag hade superbra/lätt förlossning sist och jag hade inte en enda förvärk då..SÅ hoppas det blir liknande även denna gången!! Å snabbt gick det ju då oxå, inte alls fel
  • Malinski79
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 20:37:39 följande:
    Hur startade din förlossning då?
    Min startade med att vattnet gick så detta med en massa förvärkar gör mig väldigt förvirrad och jag känner mig så vilsen!
    Den startade med att jag småläckte vatten..Åkte in på koll å sen började det mola å strax därefter så satt värkarna igång ordentligt på en gång...Inte en enda förvärk under hela graviditeten hade jag... å har inte haft nu heller, om jag inte hade en igår
  • Malinski79

Nu är det "livet på bb"

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10