-
Jag blev flyttad på UL så fick bf 1/9 där....Perssonlund skrev 2010-08-10 13:38:11 följande:Okej... Men jag har gått med värkar sen v 37... är inte du beräknad den 25? Jag är i v 37 + 3... -
Jag va oxå lite inställd på det..för det va exakt lika med dottern..Flev oxå framflyttad 6 dagar på UL, men hon valde ändå att komma ut 10 dagar innan bf, så det är väl det manfår hoppas på även denna gången..Men då visste jag exakt när jag hade äglossning å när hon blev till, å det har jag ingen aning om med dennaPerssonlund skrev 2010-08-10 13:42:46 följande:ååå såå typiskt!!! BM sa till mig att jag hade den 12 augusti men jag visste att det var den 28, eller jag visste inte men jag räknade ut det ganska lätt.... På UL sen så sa dom just den 28 augusti och då hade ju jag redan förberätt mig =)
På vissa sätllen är de t o m 1 v innan Bf vet jag!Pregga skrev 2010-08-10 13:44:01 följande:tror det är 2-3 v innan bf ?! -
Jepp...har en kompis som förra året fick sitt snitt 1 v innan bf...Å här på fl finns det oxå en del som får det så sent..men det kanske beror på var man bor å anledning...Pregga skrev 2010-08-10 13:55:35 följande:oj, så sent?? -
Å jössesPerssonlund skrev 2010-08-10 14:34:00 följande:Kom precis på att MIN lilla bebis kommer att bli det 10:de barnbarnet för mina föräldrar =)
På min pappas sida (våra föräldrar är skillda) så blir det tredje, å på min mammas sida blir detta andra å för sambons föräldrar blir det andra
-
På dig ser man ju iaf att magen sjunkit...Jag tycker inte man ser det på min,men alla säger att den har detPerssonlund skrev 2010-08-10 14:37:55 följande:
Magen har sjunkigt mycket!!! Tycker den ser liten ut nu.... Om jag lägger upp en bild här kan jag radera den sen då? Det är en "naken" bild och vill ta bort den efter att jag visat er hur den såg ut för ett litet tag sen....
Jag vet inte alls hur man tar bort en bild man redan lagt till här...Jag har inte lyckats tagit bort ett inlägg som redan är postat! -
Hej hej!!! Du är välkommen hit oxåLillSkruttet skrev 2010-08-10 14:43:37 följande:Får man vara med här? Har läst lite här ibland och hänger i en annan tråd för oss som ska ha i augusti. En del av er känner jag igen därifrån.
BF 25 augusti, mitt andra barn. Har en dotter som snart blir 3,5 år gammal, och som är jordens trotsigaste och samtidigt världens goaste, på samma gång.
-
Ja du det kan jag lova..Vissa dagar är det svårt att hänga med härLillSkruttet skrev 2010-08-10 15:14:28 följande:Hej!
Tack!
Verkar vara lite mer fart på den här tråden än våran andra. Mååånga inlägg här.
Men det är roligt
-
Hej hopp...
Nu är jag hemma igen efter en total ansiktsrenovering
Innehållande rengöring, peeling, ånga, porrengöring, fuktighetsgivande, brynplock, hårmassage, handmassage m.m. Behöver jag säga att det va såååå skönt?!? Eller ja allt förutom porrengöringen men det hade jag väldigt lite av iaf
Så får va tacksam..
Sen avslutade vi kvällen med att gå å äta thaimat, såååå gott!!!!
Så nu ska jag bara klippa å slinga håret nästa onsdag så efter det så är jag redoför bebis
Pregga: Jag svettas oxå något enormt nu, blev tillfrågad om jag ville ha täcke eller handduk på mig på behandlingen...Det blev handduk kan jag säga
-
god morgon tjejer!!!
Här skulle man få sovmorgon och allt, dottern ville ju såå gärna sova kvar hos farmor igår..Så jag hade all chans att sova ut, men ICKE..Vaknade tidgare än jag brukar 05.50
SUCK!!!!
Pregga: Hoppas det inte är falskt larm denna gång nu då
KOM IGEN NU DISCOPRINSEN!!!!! Det är bara att daaaaansa ut 
-
Men då hoppas vi verkligen att det är på G på riktigt nu gumman!!!!!!!Pregga skrev 2010-08-11 13:02:59 följande:jo jag har klocklat dom å dom e regelbundna, å gör ONT....men sen så släpper det å e som bortblåst efter många timmar....e öm över hela magen å ryggen nu...dom på fl tyckte jag skulle avvakta...kommer ngn liten nu IGEN, men gör inte lika ont som inatt..ja visst kan man bli sentimental dåbara lilla jag skrev 2010-08-11 13:03:35 följande:hej tjejer.. såg eran tråd och var bara tvungen att kika in.. min kille blir 1 år idag och jag blev lite lätt sentimenal när jag ser er tråd och att ni är där nu där jag var för 1 år sen :) Önskar er all lycka och att det blir babyboom här snart :) usch va tiden går fort :)
Tack sååå mycket för lyckönskningarna