Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

ssssssss8: låter ju fruktansvärt jobbigt. Vad tråkigt när det inte lyssnar. Hoppas att du mår bättre snart så du slipper sjukskrivning och om du inte skulle må bättre får en sjukskrivning.

BF 100817
  • den kära leken

Jaha nu tar jag snart helg :) Och jag kommer ha fullt upp och så på måndag kommer jag vara på tjänsteresa igen så vi hörs nog inte igen förren efter jag varit på RUL på tisdag morgon! Ha en supergosig helg alla och släpp loss myset! Kram till er alla!

BF 100817
  • den kära leken

Åhh grattis, vad underbart! Men för att hon skulle visa sig över huvudtaget eller för att hon skulle visa könet?

0507 skrev 2010-03-19 12:54:28 följande:
    Sådär.. nu har jag varit på RUL och hunnit med en shopping runda. När man har två pojkar så hoppas man på en tjej.. och minsann var det en tös=)=) Jag är överlycklig, fick hoppa, dricka vatten och gå runt för att hon skulle visa sig =) Men sen såg man klart att det var en tjej=) tjooohooo.... blev flyttad till 21/8 KRAM
    BF 100817
  • den kära leken

Halloj alla! Så har vi fått se vårt lilla troll och allt såg väldigt bra ut. Jag är så lycklig. Vi blev dock inbokade på ett UL till då moderkakan har fäst lite lågt. Förhoppningsvis följer den med upp när livmodern växer annars blir det KS. KS är det enda jag egentligen är rädd för. Men det är inget jag tänker oroa mig för nu. Vi tar det när det är dags, om det nu blir så.

BF 100817
  • den kära leken

Tack alla för grattis! Det känns verkligen som om en sten lyft från mitt bröst. Allt såg verkligen bra ut. Jag är så lycklig. Jag tror moderkakan följer med. BM trodde det med men för säkerhetsskull så ska de kolla en gång till.

Här har det med regnat men nu håller det upp. Ska visst bli fint ett par dar och sen ska det regna igen :( Jaja, bättre regn än snö iaf.

BF 100817
  • den kära leken

Pregga: Jag är inte alls orolig. Nu vet jag att trollet mår bra där inne. Det är det viktigaste. Resten löser sig alltid. :)

BF 100817
  • den kära leken

Jag förstår att du längtar. Nu när vi sett den så är det så mycket mer verkligt.

Den har nog bara gömt sig lite :)

Pregga skrev 2010-03-23 13:01:23 följande:
    Åå va skönt :) j men så e det ju, hihi sj börjar jag bli orolig...ändå fick jag höra det lilla  i fre å alla mina ul/vul har sett bra ut....tänk när man väntade lillan, då fick man bara sitt vanliga rul å va inte det minsta orolig....men nu e jag det. längtar så tills på tors men e ändå rädd åxå.....den hm..känns inte så mkt längre, men som sagt....kanske har lagt sig längre bak....
    BF 100817
  • den kära leken

Grattis!

puchelina88 skrev 2010-03-23 13:01:34 följande:
    Hejsan nu är ja hemma;) Åååå allt såg jätte bra ut;) fick filma lite så nu har vi film på mini;) Ååå va glad jag är!!!
    BF 100817
  • den kära leken

Tur att det snart är torsdag!

Pregga skrev 2010-03-23 13:07:08 följande:
    Jo men det blir det ju, men gu som jag oroar mig nu.......innan kände jag den jämt...typ
    BF 100817
  • den kära leken

Pregga: Det kommer gå superbra på torsdag!

Dessa jäkla försäljare. Jag blir galen på deras trick. Som ren princip säger jag nej till allt. Alltid. De vinner ju inget på att luras.

BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10