Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Skvaller är fruktansvärt. Tänker på de stackars flickorna i Örnsköldsvik. Fy fan säger jag bara. Får passa mig för att gå in i sådana trådar för jag kommer lätt bli avstängd på livstid om nån börjat försvara honom.

Pregga skrev 2010-03-26 10:22:41 följande:
    haha jaså? men va kul...tänk så skulle vi ligga samtidigt =) japp bråk e det värsta jag vet, å framför allt skvaller...gillar inte sånt asså.
  • den kära leken

Självklart! Blivit helt rasande på min man. Haha, efteråt har vi bara skrattat åt det hela och undrat lite varför jag blev så arg. Haha

Pregga skrev 2010-03-26 10:24:03 följande:
    Ingen annan som fått sig ett frispel unde sin graviditet å blivit rasande för ngt? e jag helt ensam om detta? fick en liten Sd men den gav med sig....
  • den kära leken

Pregga: Har SD ibland. Kommer inte ihåg om jag fick nån just då för jag var så arg. Kom ihåg att jag gick ut och skottade snö som en galning efteråt i rent raseri.

Ja skvaller är fan förjävligt.

• den kära leken

Som detta: www.familjeliv.se/Forum-4-288/m51602534.html

Hur fan kan man tilllåta sin 6-åring att göra så här? Att inte lära barnen att man inte stänger ute nån är ju så jävla ansvarslöst av en förälder. Jag menar inte att man ska älska alla men man stänger fan inte ute ett barn.

• den kära leken

Kanske måste jag börja tänka på hur mycket jag svär nu när trollet kommer haha

• den kära leken

Pregga: Jag har ju 4 systrar och vi är alla väldigt tajta. Man kan prata med en men om man inte uttryckligen ber den om att inte säga något till de andra så går det vidare. Garanterat :) Ibland kan det ju bli lite tröttsamt för informationen förändras ju när det berättas vidare samtidigt som det ibland kan vara skönt att slippa berätta för alla.

• den kära leken

Grattis Malten! Skönt att få reda på att allt är okej :)

Malten skrev 2010-03-26 10:50:50 följande:
    Hej tjejer och tack för alla lyckönskningar! Allt såg fint ut på RUL! Den lille sprattlade runt och ville inte riktigt vara med på kort hehe. Moderkakan låg i framvägg och jag blev bakåtflyttad 4 dagar till 26/8. Jag är så glaad nu :)
  • den kära leken

Haha!

Pregga skrev 2010-03-26 11:09:33 följande:
    Sitter här å ropar till magen....som ett pucko å hoppas ett gensvar =)
  • den kära leken

Åhh nu vill jag att det ska bli lunch, är så hungrig

• den kära leken

Var glad att du inte känner så mycket. Jag har kanske haft 3 ggr och det är fruktansvärt. Ligger utslagen och yrar. Har haft feber och så känns det som att pissa eld samt att urinblåsan brinner.

SweetLilly skrev 2010-03-26 11:16:08 följande:
    God morgon! Nu har jag vaknat! Var tvungen att tvinga upp mig själv,a nnars hade jag fortsatt sovit hehe. BM ringde nyss och sa att de ville ha en ny odling för jag hade bakterier i urinen..*suck* Så jag skulle komma in på måndag och lämna ett till..  Hoppas det har gått över.. Jag känner aldrig av UVI, jag får bara ont i ryggen när det är för sent och det har jag ju haft nu ett tag lite extra, så jag hoppas attd et inte är det!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10