Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga: Så klart de passar på. Man blir ju lite osäker. Men bra att du ringde och kollade upp!

BF 100817
  • den kära leken

Ja det är en klar fördel med att bo på landet :)

SweetLilly skrev 2010-03-23 14:35:45 följande:
    Nu känner jag att det är skönt att bo i skogen, inga försäljare orkar åka upp hit, hahaha.
    BF 100817
  • den kära leken

Grattis!

Angel20 skrev 2010-03-24 11:11:59 följande:
    hej tjejor... va på RUL igår, å d va helt fantastiskt! allt såg fint och normalt ut.. d ser även ut som att vi ska få en liten tös!!! tjohoo jag e så lycklig, mindre lycklig är min sambo... hehe, han vill så gärna ha en pojk så nu får jag som jag vill och vi lär försöka få en till bebis senare.. hihi ;o) ska väl poängtera att han blev inte besviken att d va en tös i sig, utan för att han egentligen bara ville ha ett barn egentligen och jag har proppsat på två =0) lyckan e stor!
  • den kära leken

God morgon!

Fy farao vilken morgon. Drömt sjukt konstigt och vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Ja nu är jag iaf på jobbet.

Lycka till alla med RUL idag! Ska bli spännande att höra hur det gick.

Kram

• den kära leken

Det verkar vara nåt konstigt med denna morgonen du.

Jag ska baka i helgen hade jag tänkt. Fylla frysen lite :)

SweetLilly skrev 2010-03-25 06:54:42 följande:
    Morrn morrn! Jag är uppe med tuppen idag, kund einte sova.. Så jag har gjort en morotskaka som jag ska bjuda min gäst på som kommer idag
  • den kära leken

Vilken fin vagga!

SweetLilly skrev 2010-03-25 08:42:19 följande:
    Nu finns vaggan och mitt fina klädfynd i mitt galleri!
  • den kära leken

VAd skönt att hon fick reda på det hon som så gärna ville veta! Då gick det bra då för henne? Spännande att höra vad hon har at säga senare.

carohl skrev 2010-03-25 09:57:50 följande:
    Elinnnn, Sofie och Laura: Tack och grattis själv Sofie Laura! Jag vet vad Pregga ska få  Haha men hon berätta själv! Åh vad mysigt!
  • den kära leken

Det kan jag tro att hon gör men jag förstår ju att det gått bra på dig! Så himla skönt :)

carohl skrev 2010-03-25 10:03:32 följande:
    Jag skulle tro att hon loggar in så fort kommer hem  Då kommer hon att berätta allt! hihi...
  • den kära leken

Alltså magen växer så det knakar här. Trollet kickar på med. Haha. Så himla mysigt

• den kära leken

Inte roligt med UVI. Hade för ett år sen och kunde knappt komma upp ur sängen. Samtidigt som läkaren sa att du ska vänta ett par dar för att se om det först går över av sig själv. Han kan aldrig haft UVI själv för då hade de aldrig sagt så. Fy vad ont det kan göra.

Det där med sammandragningar alltså. Ibland är ju magen hårdare och ibland är den mjukare. Men jag tänker att så länge det inte gör ont så är det ingen fara.

Malten skrev 2010-03-25 10:59:48 följande:
    Pratade med en barnmorska ang. detta med sammandragningar. Hon tyckte inte jag behövde oroa mig, men jag skulle lämna ett urinprov imorn innan mitt RUL för att se om jag har UVI. Kan tyvärr inte sluta oroa mig ändå, tur att jag har RUL imorn. 
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10