Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga: Så klart de passar på. Man blir ju lite osäker. Men bra att du ringde och kollade upp!
Pregga: Så klart de passar på. Man blir ju lite osäker. Men bra att du ringde och kollade upp!
Ja det är en klar fördel med att bo på landet :)
Grattis!
God morgon!
Fy farao vilken morgon. Drömt sjukt konstigt och vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om. Ja nu är jag iaf på jobbet.
Lycka till alla med RUL idag! Ska bli spännande att höra hur det gick.
Kram
Det verkar vara nåt konstigt med denna morgonen du.
Jag ska baka i helgen hade jag tänkt. Fylla frysen lite :)
Vilken fin vagga!
VAd skönt att hon fick reda på det hon som så gärna ville veta! Då gick det bra då för henne? Spännande att höra vad hon har at säga senare.
Det kan jag tro att hon gör men jag förstår ju att det gått bra på dig! Så himla skönt :)
Alltså magen växer så det knakar här. Trollet kickar på med. Haha. Så himla mysigt
Inte roligt med UVI. Hade för ett år sen och kunde knappt komma upp ur sängen. Samtidigt som läkaren sa att du ska vänta ett par dar för att se om det först går över av sig själv. Han kan aldrig haft UVI själv för då hade de aldrig sagt så. Fy vad ont det kan göra.
Det där med sammandragningar alltså. Ibland är ju magen hårdare och ibland är den mjukare. Men jag tänker att så länge det inte gör ont så är det ingen fara.