Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja det är som pregga skriver, lite farligt om du inte känner av det. Men bra att de kollar upp det nu då!

SweetLilly skrev 2010-03-26 11:23:37 följande:
    Usch! Men jag känner ju inget förren det gått upp i njurarna, och det är ju BM så himla rädd för när man är gravid.. är det nån som vet varför det är så farligt just när man är gravid..?
  • den kära leken

Jag ska hålla tummarna för henne idag!

knyzzel skrev 2010-03-29 00:08:02 följande:
    ALLA HÄR INNE: HÅLL TUMMARNA FÖR SCHNAPPI I MAGEN & HENNES FAMILJ. HON SKULLE JU PÅ ÅTERBESÖK EFTER DET TRAGISKA BESKEDET SIST.
  • den kära leken

sov så gott!

Pregga skrev 2010-03-29 08:04:48 följande:
    näe jag ska till Mvc kl 14.00 så jag ska ta en tupplur till här nu innan....e skittrött....ses om en stund...
  • den kära leken

Är det ingen som är vaken?

Har ni haft en bra helg?

• den kära leken

God morgon och grattis till 50% Jag har 2 dar kvar till 50!

puchelina88 skrev 2010-03-29 08:59:54 följande:
    god morgon på er! I dag går ja in i vecka 21 så nu har man gått halva tiden hihi;) har jänt mini hela helgen så underbart;)
  • den kära leken

Elinnnn: Jag har med varit uppe i flera timmar nu. Sitter på jobbet och försöker skriva men är totalt omotiverad. Hade gärna åkt hem och lagt mig igen. Jo helgen har varit bra. Stickat en kofta till bäbisen och börjat vårstäda trädgården samt bakat bullar och kakor.

• den kära leken

Nej det stämmer, vi har samma BF.

puchelina88 skrev 2010-03-29 09:20:53 följande:
    Okej hade inte Pregga samma bf datum som dig lr va de va?? lr de kanske är ja som har läst fel?
  • den kära leken

Hoppas bakterierna håller sig undan!

SweetLilly skrev 2010-03-29 09:47:59 följande:
    god morgon på er! Tankarna går till schnappi denna morgon, helt klart.. Idag ska jag åka iväg till MVC och lämna urinprovet, få se om det är några bakterier denna gången då..
  • den kära leken

Jag håller med. Föröker undvika penecillin. ibland så måste man ju.

SweetLilly skrev 2010-03-29 09:56:17 följande:
    hehe jo det gör jag med, annars så hoppas jag på att få nån snabbkur, hatar att äta penicillin, gör dte ytterst sällan.
  • den kära leken

Nä jag har inga idéer alls. Matlagningen just nu är väldigt enformig. Skulle behöva massa ny inspiration.

Ja det är mysigt att få greja lite :)

elinnnnn skrev 2010-03-29 10:37:11 följande:
    den kära leken: mysigt med handarbete och bak :) carohl: ha extra roligt på shoppingen så det inte känns lika tråkigt på personalmötet ;) sweet Lilly: lycka till hos MVC Nu ska jag börja fixa med lunch/middagen. Men vad jag ska laga har jag inte bestämt mig för än :S Någon som har några tips? :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10