Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-03-21 16:40:29 följande:
    Pregga nu är jag här :) Vi har varit och handlat blommor och möbler till balkongen. Den behövde verkligen en uppfräschning. Vi har inte handlat nåt till bebisen än, men jag har kikat på lite grejer på blocket. Vi kommer få låna en hel del grejer av min mans bror också som deras dotter växt ut.  Familjen mu- grattis till en liten gosse!  
    Tack tack {#lang_emotions_flower}
    Mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
  • Familjen Mu
    schnappi i magen: Vet egentligen inte vad jag ska säga men hoppas allt går bra. Massor av styrkekramar till dig! {#lang_emotions_flower}

Pregga: Grattis till sonen, precis som oss då ju...en av var {#lang_emotions_laughing}

Själv
    har man gått in i vecka 20 och mår toppen, prinsen i magen är en riktig liten vilding precis som sin storasyster om inte snäppet värre {#lang_emotions_tongue_out}
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-03-25 19:51:18 följande:
    Tack så jättemkt, hihi hon sa att dom inte brular säja, men att hon gjorde ett undantag hehe tack så mkt =) jag e mkt lycklig över den lille prinsen vi väntar =)å man ser såå tydligt ansiktsdrag fr både mig å pappan på honom :)
    Vad roligt!
    Aha får man fråga om ni träffas igen? *lite nyfiken*

Rusar in till ditt fotoalbum, kanske det finns något spännande där {#lang_emotions_tongue_out}
    puchelina88 skrev 2010-03-25 18:42:31 följande:
    Pregga-Grattis till killen;)Ååå ja vill oxå veta men hon sa ju inget i tisdags!men vi har ju filmen hemma men den sitter med benen i kors
    Man får på dem flesta ställen själv fråga, dem säger inget annars!
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-03-25 19:56:22 följande:
    jag såg på Bf listan att vi ska ha samtidigt :)
    Menar du mig? {#lang_emotions_smile}
    Blev framflyttad en dag till den 19/8 men tror att han vill titta ut tidigare...runt den 12 kanske {#lang_emotions_cool}

Jädrans va han är busig ikväll, puttar mig i sidan av magen med sin rumpa {#lang_emotions_sunny}
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-03-25 20:12:43 följande:
    hehe klart du får fråga, *ler* han e skitglad nu, mitt x...jag frågade han-hur känns det nu då?å han svarade-ja känslorna e överväldigande...hahahamen som svar på din fråga så nej, vi kommer inte börja *träffas igen* jag får en stark känsla av att han vill hålla sig ovän med mig...å börjar tom tro att det e för att han e livrädd å komma mig för nära igen....för tänk om det skulle finnas ngn känsla kvar...han vill ju inte det..såå lättare att vara arg på mig för allt å inget än att känna efter typ...tror jag....jag har tyvärr ingen scanner så jag kan lägga upp foton, å det e såå synd för han e bedårande...hihi min haka å näsa, å pappas mellanrum mellan näsa å mun...hahaahah mitt x sa det-jisses...den e lik mig!!! hahahaahahadom får egenteligen inte säja ngt men jag föklarade situationen när jag ringde sist, så dom gjorde ett undantag :) haha ok, ja jag blev ju flyttad fr den 15-18de ...hihi busungar asså...min lille ligger i säte typ...å har moderkakan som en stötdämpare, därav att jag plötsligt slutade känna den...hihi
    Annars kan du ju fota med mobilen o föra över, så har jag själv gjort då jag ej hunnit installera vår scanner {#lang_emotions_tongue_out}

Samma här, har moderkakan på höger framvägg så därför jag inte kände honom ett tag, fy vad jag vart orolig då!
  • Familjen Mu

Går det inte att lägga in bilder här numera eller?

• Familjen Mu
    Tjingeling tjejer!

Hoppar in en snabbis för att önska er
    Glad Påsk!
    Själv har man födelsedag på självaste Påskafton {#lang_emotions_tongue_out}

Allt står förövring bra till med både mig och lillprinsen, han är en riktig liten buse, speciellt på kvällarna även om ja känner honom mer o mer
    resten av dygnet oxå {#lang_emotions_smile}

Hur är det med er andra?
  • Familjen Mu

Tusen tack Malten och Pregga  {#lang_emotions_flower}

Fick frukost på sängen av frugan och sessan och en vacker kopp med en skriven dikt på {#lang_emotions_sunny}  eller ska kanske säga "i" för när man dricker (tex sitt kaffe) så kan man läsa den fina dikten allteftersom drycken "sinar" {#lang_emotions_laughing}

Glad Påsk tjejer!

• Familjen Mu
    carohl skrev 2010-04-03 18:58:41 följande:
    Glad påsk till er alla. Familjen Mu: grattis på din dag :)
    Tack tack {#lang_emotions_flower}

Måste dock berätta "en" sak som ni gärna får kommentera om ni vill!

Som ni säkert redan förstått är det min födelsedag idag (3.e april) Förra året så gifte sig min ena bror sig just på min födelsedag, vilket jag ansåg lite konstigt. Men iallafall. Idag så gratulerade jag dem på sin 1års-bröllopsdag och skrev även något i stil med "Min födelsedag och er bröllopsdag...lite kul" Tusen tack fick jag till svar men inget grattis {#lang_emotions_surprised} Ingen annan har heller grattat mig mer än ni, frugan, lillan och min yngsta bror.

På förmiddagen ringde min mamma och sa: "Jaaa då var det 3.e april idag" Åh tänkte jag, vad gulligt! Men nä då fortsätter hon "...och det är din brors bröllopsdag"

"Ja jag vet mamma, men det är min födelsedag oxå" sa jag
    Nämen det är väl då inget sa hon!

Fy fan, vad jag blev ledsen av alla dessa händelser + då alla hormoner som jag inte kan kontrollera {#lang_emotions_cry} Det blev för mycket!
  • Familjen Mu
    t0va skrev 2010-04-03 20:55:07 följande:
    Idoter... villket folk det finns. Jag grattar tom. vissa släktingar som jag hellst inte umgås med, det hör ju till hyfs. Jättegrattis på dig. Hoppas att det blev en ok dag ändå, trots korkade släktingar. Klart att du blev ledsen det skulle vara konstigt annars. Det har du all rätt att vara också.
    Åh tack så mycket söta {#lang_emotions_flower}
    Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10