Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Du e för söt du Pregga {#emotions_dlg.flower} *tack*

Ah dessa värkar...jag känner igen dem. Man har blivit lurad själv nu ett par gånger...
    "Åååh nu är det på G" men så avtar dem bara igen...Men snart så Flört

Tack så mycket carohl...Ja 18 dagar e ju inte mycket och inte 25 heller för den delen. Men det är trots allt dessa sista dagar som går mest långsamast Cool

♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    carohl skrev 2010-07-31 21:51:21 följande:
    Tjejer nu ska jag logga ut! Måste sätta mig och brodera så att babytäcket blir klart till lillan kommer. Sen när hon kommer har jag ingen större lust att sitta och brodera Glad

Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram kram
    Tack desamma!
    Kramar
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Vecka 39 idag Tjooohooo Glad
    Men gissar och HOPPAS att vår prins tittar ut imorgon fredag den 6.e. Mycket bra datum tycker vi då vår dotter just föddes en fredag den 6.e (juli) Tungan ute
  • Familjen Mu
    Perssonlund skrev 2010-08-05 10:24:11 följande:
    Grattis till en ny vecka. Håller tummarna Skrattande
    Tack tack {#emotions_dlg.flower} och grattis till er andra som oxå byter vecka Skrattande
    Mandy86 skrev 2010-08-05 10:34:27 följande:

GRATTIS till alla er som går in i ny vecka!

Kan någon lägga in länken som man fyller i efter barnets födelse? trodde att jag lagt till den i favoriter

Här kommer länken: www.familjeliv.se/Forum-2-13/m53470805.html
  • Familjen Mu

Förresten...rör sig era små mycket nu även i slutet?
    Läser överallt att man inte känner dem lika mycket nu men vår lilleman är så busig så, han är nästan aldrig stilla hihi Tungan ute

• Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-05 11:31:38 följande:
    Ska tillägga det att jag kom hem 4 imorse å har som ett bälte runt magen av ÖMHET, shit va öm jag är över hela magen asså...ha värkar i 7-8 timmar tar på en...men nu när han fixerat sig å jag e omföderska såå...hihi
    Grattis till ny vecka och till fiseringen. Här är lileman oxå fixerad sedan någon vecka tillbaka och det är ju som du säger ovanligt när man är omföderska...så man kan ju känna sig speciell (eller va man ska säga) Tungan ute
  • Familjen Mu
    Familjen Mu skrev 2010-08-05 11:39:37 följande:
    Grattis till ny vecka och till fiseringen. Här är lileman oxå fixerad sedan någon vecka tillbaka och det är ju som du säger ovanligt när man är omföderska...så man kan ju känna sig speciell (eller va man ska säga) Tungan ute
    Som jag stavar haha...Men ja ni fattar väl ändå Cool
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-05 11:40:17 följande:
    Hmm har ni legat i 30 jäkla min på rygg med rumpan mot himlen men tror ni tösen verkade bry sig???
    Pyttsan heller. Hon rörde sig inte ett skit
    Hon skiter fullständigt i morsans vilja att hon skall lägga sig med huvudet neråt

Väntar man barn med en åsna tro? Med tanke på hennes envishet?
    Hehe...ursäkta att jag fnissar men det lät lite roligt. Hoppas er lilla snart vänder sig rätt. Tänk så trångt det är därinne...Vilken vecka är du i?
  • Familjen Mu
    puchelina88 skrev 2010-08-05 11:47:51 följande:
    min hade lagt sig med huvudet långt ner redan i vecka 35
    men den har int ekommit ut än;)
    Var h*n fixerad redan då eller låg bara me huvudet ner?

Vår lilleman har legat med huvudet ner i ca 3 månader Tungan ute (inte samma sak som fixerad)

Pregga...En kängeru i Sverige?! Haha...du e för go du! Flört
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-05 11:52:42 följande:
    Min låg neråt sen länge med, men INTE fixerad..å det e inte så vanligt balnd omföderskor :)
    Nä så vi är speciella...du & jag hihi Solig Wiiiie
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10