• Belly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-03-20 09:59:50 följande:
    Grattis vad härligt! Ja ett UL till tackar man ju inte nej, även om man inte vill bli bakåtflyttad.  

Tack..=). Precis, hade hellre vart i tid med det vi trodde, men men, veckorna går ändå så himlans fort..
    BF: 2010-08-27
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-03-20 14:13:35 följande:
    agn hårinpackning: jag kör med garnier fructis här eftersom den är 20 kr billigare än loreals (den använder jag i sverige, loreals elvital anti breakage) gör det 1gång/veckan.Ang hår: mitt hår är rättså som det brukar, fast mycket torrare i hårbotten. Jag tvättar mitt hår typ var tredje dag beroende på om det varit sandstorm eller ej :P Och inte ens då är det fettigt som det brukade vara iallafall i hårbotten... Jag tappar nog lite mindre hår än förut.Fast förut brukade jag tappa extremt mycket hår dagligen.GRATTIS TILL ALLA MED LYCKADE RUL och grattis till dig med 2 pojkar sen innan och nu en tös! Förlåt jag minns inte vem det var, efter alla sidor i tråden jag vart tvungen att läsa.... Vågar jag gissa på att det var Belly??Vi har ju tagit upp hemorrojder för ett par veckor sen, men nu igår märkte jag typ liknande fast inne i slidan!! Jag blev skitskraj och tänkte att nej nu har jag fått en tumör eller nåt, i slidan av alla ställen liksom. men efter lite googling så har jag insett att det nog bara är ett åderbråck. Läskigt!Annars är allt bara bra med mig, hinkar i mig mjölk som besatt. Det är så gott, choklad och iskall mjölk hehe
    Nope, det var inte jag..:) Har icke några barn sen tidigare...=)
  • Belly
    elinnnnn skrev 2010-03-21 13:14:28 följande:
    ops, sorry :) Men skönt att det gick bra i varje fall, grattis :)
    Behöver du inte be om ursäkt för, inte lätt att hålla reda på alla..=)
    Tack snälla, det var verkligen jätteskönt!
  • Belly
    carohl skrev 2010-03-22 09:49:37 följande:
    Heeeej! Jag är hemma nu... och vet ni vad?  Jag ska få en flicka!!!  Wow jag är så lycklig nu när vi har sett våran bebis!!!
    ÅHH...mysigt!! Stort stort Grattis!
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-22 10:19:24 följande:
    Behöver ni betala för era ul-bilider?Här måste vi tydligen betala 10-60 kr per bild...Sånt ska ju fan va gratis tycker man.Någon som vet hur man annars ser på bild om det är en tjej eller en kille om tantfan vägrar berätta?
    Här i Halmstad får vi gratis bilder... Jag blev lite förvånad när jag stod med plånboken i högsta hugg o skulle betala... men de e ju fint o få de gratis minsann...
  • Belly
    Lysmasken skrev 2010-03-23 17:07:59 följande:
    Belly: Visste du inte om att i halmstad betalar du inte för ul bilderna? Första gången kanske Idag gick jag in i v21 kände bebisen för första gången i lördags. Kanske har känt den innan vem vet men då man redan har 2 töser som hittar på hyss hela tiden så hinner man inte känna efter.Pregga: Chili con carne hmm, hade själv tänkt att göra köttfärssås men nu blev jag lite sugen på det andra. Undra om jag har alla indigrenserna hemma....
    Najjj..jag visste inte..:D Gravid för första gången..:P
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 17:40:00 följande:
    Sen även andra fårgor (Vad tjatig jag e )Någon av er som har kliande ibland stickande/brännande bröst?Mina har fasen vuxit ur mina Bh:ar så man får ju försöka boxa in brösten i brösthållarna eller vika dom snygt så dom kommer in
    Mina kliar och bränner så jag håller på å blir tokig emellanåt...{#lang_emotions_yell}
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-25 13:16:21 följande:
    Heej då är jag hemma från RUL Gick la si så där faktis. Både bra och "dåligt".Det bra: Att den lillen mår toppen och allts såg jätte bra ut *Pustar ut.Det ej bra: Njae man kan ju ej säja ej bra men iaf så blev måtten på den lille lite för lite så jag ska tillbaka dit den 8:e för ett nytt ul så och då även få se könet på den lille vilket var svårt att se.Har antagligen inte gått så långt eller som hon sa så växer många barn olika fort/sakta.Moderkakan var/är även i framvägg vilket förklarar att jag knapt kännt den lille men den röde sig såå fint Nu längtar jag bara till den 8:e April då på det andra ultraljudet.
    Härligt att bebis mår bra! Och ja, fostren växer i sin egen takt...
  • Belly
    Pregga skrev 2010-03-25 13:37:21 följande:
    HEEEEEEEEEEEEEJ!alla underbara här inne, jag var tvungen att landa lite hos min mamma där tårarna strömmade...allt såg jättebra ut, hjärtkammrarna såg så fina ut, hjärnan, alla fingrar samt tår...man tom såg drag i ansiktet så det blir min haka å näsa men hans mun typ..hahahahFlickor-Jag ska få en liten välskapr PRINS =)jag e såå lycklig...hihi min moderkaka ligger framför bebis så därför känns det inte lika kraftigt längre, hon sa att den funkar som en stötdämpare...hihimen allt såg toppen ut. Hade datum att föda den 15 aug, men det e nu räknat till den 18 aug =) så bara 3 dagar...hihiTusen tack för all omtanke
    Heeeelt fantastiskt det hära! Grattis grattis!
    Kul att ni kunde se vad det skulle bli också! 3 dagar framåt är typ ingenting..:D
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-25 13:16:21 följande:
    Heej då är jag hemma från RUL Gick la si så där faktis. Både bra och "dåligt".Det bra: Att den lillen mår toppen och allts såg jätte bra ut *Pustar ut.Det ej bra: Njae man kan ju ej säja ej bra men iaf så blev måtten på den lille lite för lite så jag ska tillbaka dit den 8:e för ett nytt ul så och då även få se könet på den lille vilket var svårt att se.Har antagligen inte gått så långt eller som hon sa så växer många barn olika fort/sakta.Moderkakan var/är även i framvägg vilket förklarar att jag knapt kännt den lille men den röde sig såå fint Nu längtar jag bara till den 8:e April då på det andra ultraljudet.
    Hur många dagar blev du tillbakaflyttad?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10