• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej! Åh herregud vad jag har gjort bort mig! Jag jobbar just som ni vet och vid förflyttningar kommer det nån och hjälper mig. Kvinnan som kom hade VERKLIGEN en rund putmage. Kvinnan som för övrigt är smal. Hon är i 40-årsålder. Jag tittade på hennes mage med ett leende och sa: är du också gravid? Hon sa: va?! Jag fick panik då hon blev så stött jag väntade mig ett glatt ja! Haha! Jag svarade med va? Hon frågade vad sa du? Och jag fortfarande paff då jag aldrig gjort bort mig såhär. Jag sa: förlåt eller nä det var inget, jag sa inget. Haha jag brukar aldrig bli mållös jag brukar alltid kunna finna mig i situationen men inte denna gång. Jag dööör... Hahahaha!

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • carohl

Pregga och sweetlilly tack för att lider med mig :) hahahaha

• carohl

Haha... Jag har mina egna tolkningar och tolkar det som att ni lider med mig :p

• carohl

Hej hej!

Nu är jag hemma igen, underbart skönt. I fredags var jag till min bm och då fick vi en hel lunta med brochyrer från bb bla. Hur som helst så sa hon att jag ska börja ta järntabletter nu. Men för att vänja magen så skulle jag ta de varann dag i två veckors tid. Jag började i fredags kväll så jag har bara tagit en tablett hittills och med risk att det här är för mycket info för er så när jag var på toa och gjorde nr 2 så var bajset svart. Jag vet att det blir så av järntabletter men blir det av en?! Aja ikväll blir tablett nr2.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-03-28 10:12:57 följande:
    ang järntabletterna och svart avföring = japps helt normalt. glöm inte att ta tabletten med mycket vätska och fortsätt dricka lite extra under dagen
    Jag dricker i mängder {#lang_emotions_laughing} Jag som inte tycker om att dricka så mycket annars men det har flyttat in en öken i min mun, haha...
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-28 10:40:26 följande:
    Godmorgon flickor =)Känner att jag måste börja hejda mig med mina inköp till lilleman .....men det e såå kul å handla ju, haha blir nog ev ett baby gym idag =) sen får jag hejda mig själv å ta lite nästa månad..rom byggdes ju inte på en dag...men kul e det :)
    Haha du väckte mitt shoppinsug igår... kanske att jag ska försöka ragga med mig min familje till ikea idag och köpa textiler, vi får se... annars så får jag åka imorgon eller en annan dag. Det är ju inge bråttom som sagt men det är ju så roligt!
  • carohl

Nu ska jag ta och börja min dag här hemma...

Hörs senare... kram!

• carohl
    sommarblomma1 skrev 2010-03-28 14:42:19 följande:
    Blutsaft är skonsammare för magen! Inte gott alls att dricka dock!
    Haha näää jag hatar att kräkas!  Och jag tror att det där skulle kunna få mig att spy. Så jag tror att jag håller mig till tabletterna och en massa vätska {#lang_emotions_laughing} Tack för tipset iaf...
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-03-29 00:08:02 följande:
    ALLA HÄR INNE: HÅLL TUMMARNA FÖR SCHNAPPI I MAGEN & HENNES FAMILJ. HON SKULLE JU PÅ ÅTERBESÖK EFTER DET TRAGISKA BESKEDET SIST.
    Jag håller tummarna för henne...
  • carohl

God morgon tjejer!

Jag har varit vaken nu i några timmar då jag har barn som går i skolan. Hon fick duscha imorse då min "stora" sessa har kommit in i purbeteten och är bara 8½ år gammal eller hon fyller 9 i maj men ändå. Sessan har faktiskt börjat lukta svett. Fan det verkar som om hon blir lika tidig med allt som jag var i hennes ålder. När jag var 9 år så fick jag mina tuttar och lagomt till min 11-årsdag fick jag min mens, trevlig present.. nä...

Aja helgen har varit ok här, jag har ju jobbat och det var väl inte skitroligt men vad ska man göra? Sambon har lagt nytt golv i stora sessans rum så nu är båda flickrummen fina med nya golv, det känns otroligt fräscht {#lang_emotions_laughing}

Jag ska snart iväg och handla lite roliga saker och sen ska jag på personalmöte (blä)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10