Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-03-03 20:23:22 följande:
    Nu har jag ätit och dammsugit och städat. Karl lägger nytt golv just nu i bebberummet, det blir jättefint! Pregga: Har du berättat om måtten? Hihi...
    hehe nej gumman, jag väntade på dig ju...hihihih
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-03 20:34:41 följande:
    Haha ok jag börjar...Tjejer: Vi mätte våra magar idag... Så att måttbandet möttes på naveln.Innan jag blev gravid var mitt mått där 60 cm och nu v 16 är det 85 cm.... Jag har ökat 25 cm!! Har ni mätt era magar?
    hehe jag har inte en aning om vad jag va innan men smal...hahaha
    nu är omkretsen 83 cm från navel till navel....hihihihi
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-03 20:47:02 följande:
    Vad gör ni annars då? Förutom att pratar med varandra såklart  Jag väntar på att Greys anatomy ska börja... Idag är det säsongspremiär och jag är supertorsk på alla såna serier!! Hahahaha
    Måste stänga av datan en stund, den ballar ut helt här....lukter bränt å det e inte jag som tänker för mkt nu, hahahhahaaha
    denna gng e jag oskyldig {#lang_emotions_innocent}
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-03 23:20:22 följande:
    Följer denna tråd maniskt, kommenterar lite ibland..:)Pregga: Har du ingen scanner så man får kika på bebis...*jättenyfis*
    hehe tyvärr så har jag ju inte det, å man ser jättetydligt nu då den e så stor...man ser ju näsa, ben å allt...hehe
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 08:45:27 följande:
    Hej tjejer!Det är inte bara jag som vaknar tokhungrig då  Jag har faktiskt haft turen att slippa kliva upp på nätterna iaf. Jag har gjort det en gång tror jag under graviditeten. Hur som helst så har jag börjat sovit uruselt på slutet, jag vaknar åtminstone en gång per natt (jag somnar med detsamma men ändå) och jag vaknar alltid en halvtimme före klockan.Hur är det med er?
    Godmorgon gums!

Här e een till som vaknar tokhungrig.....har sovit urkasst inatt...suck..
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 09:50:50 följande:
    Usch vad jobbigt.... Du får passa på att sova när lillan är i skolan.
    mjo men jag sov tills nu..hon fick fixa sig sj idag....jag e fortfarande rasande på henne!! å jag hade änteligen efter läkaren börjat slappna av igår å tänka enbart positivt! men som du sa den lille ligger ju bra skyddat! men det där jäkla staketet e total förbjudet nu!
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 09:56:07 följande:
    Jag förstår det, ja ta bort det där staketet nu så slipper det hända nå liknande igen.idag är jag hemma med min sessa som var mådde dåligt imorse men det var då, nu är det inga fel på henne. Morr nu missar jag ett helt dygnspass på jobbet.... aja så kan det vara...
    haha ojoj va jobbigt å missa detta hemska dygnspass....hahahah
    ja det ska väck! men saken e ju den att jag fick inte ont, blev nog mest rädd....
    den kära leken skrev 2010-03-04 09:56:25 följande:
    Cahrol: Självklart ska man ju snittas om det händer något eller man från början vet att det inte kommer att gå. Men det är väl det som är min skräck då, att det ska hända något. Pregga: God morgon på dig. Tråkigt att du sovit dåligt. Hoppas du kan ta igen dig under dagen =)
    Godmorgon tjejen!

Mja asså jag hade ett gräl med min dotter igår, å det känns inte så bra..å då kan jag inte sova riktigt! hennes attityd emellanåt e under all kritik.
    Hon har typ ett kompostgaller som hon sätter ihop så kaninen kan ha en typ lekhage,,å den stod igår kväll kvar i storarummet. å jag bad henne å ta bort efter sig....å hon svarade på ett sätt så jag exploderade! jag tar tag i detta galler å ska skicka iväg det, å hon tar emot så det studsar tillbax lite in i sidan av magen på mig, jag fick inte ont så det va ju inte så hårt, syns inte ens ett märke-MEN jag blev RASANDE! å fick såklart en sammandragning. Så nu blir det varken data, tv-eler ngt annat för damen!
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-04 10:07:03 följande:
    godmorgon tjejjer!!!Precis lämmnar lillfisa på dagis..Sitter med min lilla son i knä och bara myyyser =) hur har ni sovit inatt
    åå det lät mys ju, hur gamla e dom små?
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:09:39 följande:
    Pregga: Det är säkert ingen fara med magen. Tråkigt att bråka men jag antar att det hör till tonåren. Det går ju över om ett par år eller 7 eller så =)
    jag hoppas inte det e ngn fara, jag kopplade för första gng av igår efter mitt läkarbesök. å efter tjaffset så fick jag en sd såklart! asså jagf har ju inget märke, å det tog i sidan mer....å det gjorde ju inte ont....liten ligger ju så skyddad...men jag blev ju såklart livrädd....7 år? hm....herregud asså...vilken uppmuntran...haha
  • Bubbis10

Saken e ju den här med att jag e ju inte ensam om att gå runt som en enda stor hormon här nu.....lillan e ju såå underbar, men en jävel nu emellanåt!  gu va arg jag blir...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10