-
Ok, hehe va skönt att det inte bara e mig aptiten avtar för ibland....hoppas du får så trevlig på ikea. alltid kul å investera i ngt nytt =)SweetLilly skrev 2010-03-07 14:17:54 följande:Det med hungern håller jag me dom! Ibland är det en period när jag kan äta hur mycket som helst, och ibland går nästan inget ner!Hoppas ni har en fin söndag! Vi ska iväg till Ikea idag och köpa en garderob till vårt nya gästrum/blivande barnrum.Har bokat in att vi ska till Ullared också i april! det känns skoj!Mja asså jag har aldrig tagit åt mig av vad andra sagt, men nu sist mitt x var här så ältade han på att jag blivit tjock osv, nu e han ju ett totalt dumhuvve...men just i den vevan så sjönk min aptit, vilket den säkert hade gjort ändå....nu e hon lugn va det gäller ögonbrynen illafall...hahahaha ja här har ju skåpen med tömts så nu ska vi iväg å handla..hihihi massa gött :)elinnnnn skrev 2010-03-07 14:22:50 följande:ah okej :) hoppas hon lugnar ner sig ang dem då ;)TVINGA dig själv till å frossa? Varför inte bara äta helt normalt?Jag har precis ätit en tallrik med ris och gårdagens tacokyckling+2 glas apelsinjuice och en ostmacka.... vad ska jag äta nu`? haha jag tömmer alla skåp hur snabbt som helst, tur vi ska handla ikväll=) -
kan du vara hård i magen? jag ficksådan molvärk i förigår att det nästan gjorde ont-stenhård i magen. Du vet att tarmarna jobbar mkt långsammare nu....puchelina88 skrev 2010-03-07 15:03:03 följande:hejsan girls!hmm fick skit ont i magen innan men nu är det över!!hmm undra va de va??kanske ska ringa till barnmoskemotagningen i morrn bitti och se om man kan få en tid så allt ser bra ut!!det måste dom väl kunna ge en lr? -
Såå kom man hem fr affären, har handlar massa gött, å blev bjuden på middag om en stund med...hihihi mums! nu e suget efter frukt stort...fick tom öpnna å äta en i affären hos hon i fruktdisken, haha en saftig go klementin...åå det köpte jag många av. Nu sitter jag å knaprar på torkade aprikoser som visst ska var mkt nyttigt under grav, men fy va vidrigt!
jo iallafall när jag går i affären ,med min dotter å väninna som följde med så kommer en kille med sin fru å unge, han var alban syntes på långa vägar...han smilade åt mig hela tiden, vinkade lite i smyg...tittade på natta å log stort..alla tror ju hon e halv balkan eller nåt. saken e denna att jag känner igen människan så sjukt mkt å VET att vi snackat en hel del på nätet, men guuu jag minns inte vilken sida....hahah men me tanke på hans leende så visste han exakt!
Min väinna sa det med, men gu va han stirrar på dig å ler....
haha vi fick ett gott skratt, men jag undrar-varifrån har jag pratat med han?? känner igen han såå väl...men kan inte placera..hahahaahah
PINSAMT! -
Hey gumman!carohl skrev 2010-03-07 20:40:32 följande:Hej förresten!Jag är hemma nu efter en bortahelg. Jag har haft det bra. Borta bra men hemma bäst
hade inget batteri på mob å var hos tess å käkade...har du ngn koll på aprikoser? torkade, har de laxerande effekt?? kraamhey =)sofie och laura skrev 2010-03-07 20:46:57 följande:Hej gumman!Hoppas allt e bra med er =)Här e det lungna puckar nattat barnen och ska slänga in mig en morot nu mmmmGjorde den icke igenkännande mannen så när han hade sin fru och barn med sig??
jotack allt e ok...hehejaa denna mannen gjorde så med fru å unge brevid sig å i närheten, haha hon blängde surt på MIG!!! -
men fy asså....va jobbigt, hoppas du mår bättre sanrt! Du har varit mkt saknad på trådencarohl skrev 2010-03-07 22:09:22 följande:Fyfaaan jag kräktes för en liten stund sen då jag mådde apa. Jag som förut för många år sen förstörde mina inre delar av att ha spytt för mycket är för alltid sköra. Jag (idag) hatar att spy så jag gör det inte gärna, jag håller mig in i det sista. Vad hände? Jag kräktes som attans och blod kom det... aja nu är det bara hoppas att jag mår bättre... fast det svider i halsen...
-
Någon som vet om aprikoser har laxerande effekt??
-
hehe nej lite privat vill man ju ha själv såklart =)carohl skrev 2010-03-07 22:14:52 följande:Tack gumman!Jag har saknat tråden med men jag har inte velat gått in från mina svärföräldrars dator då jag inte vill att de ska kanske råka gå in på familjeliv sen av misstag. Jag behöver inte vara anonym men jag vill inte dela med mig av detta med de eller me nån annan i min familj förutom min sambo. -
Magknip=ränneskita!!
kan det vara den kastrullen jag åt igår med blomkåls soppa...? -
haha jaa det e jättegott, jag slukade i stort sett en hel kastrull själv ju....hahhahacarohl skrev 2010-03-07 22:50:34 följande:Klart att det kan!Fast gud vad gott blomkål är... MUMS!Nu ska jag gå och sova tjejer!Kram och sov så gott
natti natt..sov gott, kram -
Hey gumman!den kära leken skrev 2010-03-08 08:29:03 följande:God morgon alla. Ligger ni och sover eller?Jag har haft en alldeles underbar helg fylld av kärlek, god mat och massa renoverande. Det har varit bara jag, kärleken, trollet, hunden och katten. Och så en mus som katten släpa in. Men den åkte ut igen och fick inte va med och mysa.
jag har inte haft tillgång till internet på hela fm, å lär inte ha hemma förens senare idag...dom jobbar hemma med å riva hela mitt HEM-byter el på alla ställen....gu det borras å bankas så jag fick fly fältet...gu va jobbigt men imon kommer min nya spis..sen e det klart...men fy vad man har å städa sen asså..Idag går vi in i v 18 gumman, jag tror jag kände en liten putt innan, men e osäker...men har bestämt mig för att den antagligen gömmer sig..puchelina88 skrev 2010-03-08 08:30:33 följande:så nu har jag rintt och pratat med dom!ok de ska inte vara nått farligt för fostret sa dom skönt att höra!men ja kunde ringa till gyn sa dom men ja vill ju bara veta att fostret mår bra kan man få veta de på gyn?