Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-03-04 10:17:34 följande:
    Huja, kan tänka mig hur hormonerna hänger i luften hemma hos er ;) Men för din del går det ju över ganska snart. Vet inte om det var 7 år man höll på men ett par var det ju iaf. 12-16 kanske innan jag lugnade ner mig igen. Men det där är ju så olika.
    jo det ligger nog ngt i det...jisses...hon testar mig för allt vad hon e värd nu, å spiciellt efter att jag blev med barn å inte vill bli upprörd-hon tar tillfället i akt direkt!
    carohl skrev 2010-03-04 10:17:37 följande:
    Hahaha 7 år??? Om det är 7 år kvar för Pregga är det 9 år kvar för mig... suck!Min sessa kan vara ett riktigt monster ibland med som man skulle kunna skänka bort ibland och ändå har hon inte kommit in i riktiga hormonsvängen än. Jag bävar inför det för min sessa har temperament så det heter duga åt det!men for det mesta är hon underbar...
    hahaha samma här, har frågat om jag ska sälja henne på loppis! hon blir skitarg å vrålar å skriker, smäller igen sin dörr för att sen komma å vara såå liten igen....
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:19:18 följande:
    Sådan mor sådan dotter kanske? Haha. Nä men det går ju lite upp och ner under de åren.
    hahaha aa asså ärligt, hon är mkt mkt lik mig-samma temprament.....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 10:49:05 följande:
    Min Michelle var jättelugn som bebis underbar det är nu när hormonerna börjar spela in som hon äår humörsvängningar
    haha samma här, natta satt fint där man satte henne...lekte å jollrade..alla foton på henne där ler å skrattar hon. Hon är världens underbaraste oftast, MEN nu när hormonerna kickar in så e hon HEMSK emellanåt. Hon gapar å svär å har ett hemskt temprament ....tycker jag känner igen det någonstans....{#lang_emotions_innocent}

Denna lugna underbara unge förvandlas till ett monster nu .........
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:52:12 följande:
    det är en orolig tid det den där mellan barn och tonåring. Man vill ha frihet som en tonåring men inte ta ansvar som en.
    jaa hon vill ju ena stunden vara vuxen å vrålar-behandla mig inte som ett barn....öh ok?! sen andra stunden så vill hon vara liiten....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 14:23:46 följande:
    Här händer det ingenting... dött var det. Är det nån inne?
    Å nu e jag inne =) har handlat så jag kan laga thai gryta idag :) mums ...hehehe
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 14:55:31 följande:
    Vad duktig du är som varit och handlat!
    haha jaa det va en bedrift må jag säja...hahahah e helt slut =)
    asså vissa trådar, en brud sitter å snackar så mkt skit om sin väninna som är gravid, bara för att den gravida är orolig å inte vill anstränga sig å ja hon sa upp sig fr jobbet, men JAG vet vad oro kan göra med en. såå den gravidas kille har flytt hem till VÄNINNAN å vill bo där med henne sambo å det tycker dom är helt ok, ist för att stötta sin gravida tjej????!!!

Å den sk väninnan skriver åxå att jaa men jag är gravid i v 15 å lever som vanligt, å igår drack vi rose när han ringde å ville komma...
    WHAT??? så kallar hon sig vän å blivande mor! Å påstår att livet INTE förändras för att man får barn.....sicket pucko....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 15:03:59 följande:
    Verkar ju helt sjukt. Drack den gravida? Fattar inte.
    jaa hon ts som klagar på sin gravida kompis..visade sig åxå vara gravid å DRICKER å har mage att snacka så mkt skit om den andre för att hon är för orolig för sin bebis!!

sen en annan tråd-min tjej byter sex emot städning. där har bruden en lista på vad sexuella tjänster e värt för killen, så om det e hennes tur å diska så säjer hon-men du får ett avsug så tar du min disk. me andra ord han gör allt! hahaha

asså seriöst, jag e såååå nöjd med mitt liv känner jag....{#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 15:15:29 följande:
    Haha, pregga vi hitta samma tråd =)
    hahaha ok, asså va sjukt!!
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 15:19:41 följande:
    Hur kan man vara i ett sådant förhållande. Lite galet. Hoppas det löser sig för dom.
    hahahaha jag såg det...asg
  • Bubbis10

Tjejer nu har jag BESTÄMT mig-jag ska INTE oroa mig mer nu!!

inte över allt iallafall.....hahahhahahhaa

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10