Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-13 20:18:49 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-47/m53967348.html

vissa förstår jag mig inte på???

men herregud :=0

Pregga skrev 2010-08-13 20:25:01 följande:
    Lilla bacon, nu tittar tant sammie bestämt åt ditt håll-PRESSA!!!!! hahahaaha

haha söt du är... :D

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-13 20:32:43 följande:
    jo men så var det exakt för mig åxå, tom 4 timmar efter vattenavgång så kom värkar, men dom säjer ju att vi omföderskor känner av dessa förvärkar på ett annat sätt :)
    ja det gör vi verkliogen hela graviditeten har ju varit helt annorlunda
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-13 20:37:32 följande:
    jo men exakt, allt har varit såååå annorlunda, hahahaa
    min dotter som ni vet kläcker ju en del roliga kommentarer, å jag hör ju hur hon snappar upp....sitter på dass å gör nr 2 å utbrister, jag känner hur hela magen går sönder??!!
    hahahahaha
    hahaha hon är för söt :)
  • lillabambi

God morgon tjejer Skrattande

hoppas att de är bra med er och att det kanske är någon som det snart tar fart för... 
    Jag har inte alls lika stora förhoppningar för att det ska starta som jag hade igår kväll, men känner mej fortfarande skum i kroppen. Idag ska sambon ha match i säter så jag åker med han dit o lilleman får vara hos våran barnvakt, man vet ju aldrig Tungan ute

• lillabambi
    carohl skrev 2010-08-14 08:48:47 följande:
    Brudar! Kolla in min fot är era svällda fötter så här? Att det liksom stannar när man tryckt in?

">

" target="_blank">

hahaha galet mycket vatten du har i fötterna då Flört
    själv har jag sluppigt det Skrattande
  • lillabambi
    Mandy86 skrev 2010-08-14 05:32:05 följande:
    godmorgon.

vaknade 02.30 av kraftiga värkar och när jag reste mig ur sängen så rann det ned för båda benen till fötterna innan jag hann till toan samt på toasitsen..

värkarna har avtagit och inget mer som rinner...tänker endå ringa förlossningen om några timmar..

vad tror ni? kan iaf inte sova..legat vaken sen dess..
    håller tummarnaSkrattande
  • lillabambi

håller tummar o tår att det blir bebis för carohl{#emotions_dlg.flower}.

Verkar som vi alla har bebisar som vill stanna inne i magen Skrattande

• lillabambi

Här prövar jag med en rejäl stor städning och sedan en lång promenad då jag ska gå och hämta sonen som har sovit borta i natt! Ganska välbehövligt faktiskt då jag och sambon var slut i skallen. Så kanske de vill sätta igång nån gång :)

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-15 11:13:50 följande:
    hihi jaa hoppas, nu behövs det en ny tråd bebis ju :)

aså va sjukt, jag drömmer att jag ska ha sex med en kille som ser skitbra ut, som jag dessutom aldrig sett i mitt liv kan jag säja....aa å just när vi ska få till det så säjer jag-näe jag e ledsen JAG KAN INTE!!!
    jag e höggravid å kan inte göra så emot MITT X!!!!!!

WTF?!
    haha som att han inte skulle ha sett de då da Skrattande haha du är för rolig! jag har drömt att mitt vatten gick när jag var o handlade så jag kan lova att detta ska undvikas idag Flört
  • lillabambi

Grattis  Carohl till din lilla sessa. Hoppas du/ni mår bra och att allt har gått bra :)

Varit hos bm idag 110/65, hjärtljuden ligger på 130 ca, 33 i sf mått och ligger fixerad o ganska långt ner!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10