• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ikväll ska min karl på en föreläsning om att bli pappa. Han blev så glad när han fick inbjudan och sa: jag är iof redan "pappa" åt Michelle (hennes riktiga pappa är ju urusel) men jag har aldrig haft en nyfödd och varit med utveckligen från när de varit små. Kul att de har börjat engagera sig i pappor nuförtiden med och aatt det inte bara är fokus på mammor...

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-13 16:34:26 följande:
    Ja sen ska man inte dricka te, kaffe eller mjölk i samband med järnrik kost för då hämmas upptaget.
    Nä det där sa min bm också. Hon sa att man ska helst vänta 2-3 timmar efter att man druckit tex mjölk med att ta sin järntablett så hon rådde mig att ta tabletten i samband med läggning, vilket fungerar för mig {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-04-13 16:43:35 följande:
    nu ska jag logga ut, ska iväg och handla lite . ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!tack för en intressant diskussion idag :)kram till alla !
    Ha en trevlig kväll du med,
    Kram till dig med
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-13 16:54:13 följande:
    Vi hörs på tel senare, kraam
    Juppz det gör vi! {#lang_emotions_wink}
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-04-13 16:41:04 följande:
    Ja det känns jättebra i hjärtat! Han är underbar och Michelle talar jämt om för honom att han är världens bästa så jag kan inte bli lyckligare. {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-04-13 20:26:48 följande:
    Asså pregga detta är ngt som jag aldrig nojjat över men detta är tom värre och hemskare än dina nojjor =( eller äh.. jag så OROLIG!Tänk om mitt barn mitt fina lilla barn bara dör i magen ? Jag puttar hela tiden för att känna han sparka e så orolig detta kom igår och bara tänker efter att jag läst hur en stackars mamma förlorade sittbarn i magen i v36???
    Gumman det är jättehemskt det som hänt den där mamman men det är inte du! Den risken att det händer nå sånt, gumman man ska inte läsa sånt inte när man själv är gravid iaf.
    Det kommer att gå jättebra för dig ska du se {#lang_emotions_kiss}
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-13 21:54:06 följande:
    Jag har lagt in bilderna på babyflaskvärmaren i baby-galleriet om du har lust att titta. Den är super att ta med sig... Ja där d finns ström, men jag har hört att dem har/finns som batteridrivna oxå. Vist är d mysig. Vad står överst på din babyshopinglista just nu?
    Hej gumman!

Jag såg och jag har också köpt mig en nu! Hihi är sååå glad... Jag beställde en så jag har den inte riktigt hemma än men den kommer {#lang_emotions_smile}

Jag köpte mig denna:

http://halens.se/Product/044438?sortBy=Default&sortDirection=Ascending&filter=aW52ZW50b3J5PUZhbHNl&mid=717&oc=038
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-13 23:21:05 följande:
    hey gumman, så du e vaken?! hihiasså du, jag undrar om jag förgiftat mig sj genom att ha andats in ngt giftigt när jag skulle blåsa i ventilen på datan, skulle ju dra in luft för att kunna blåsa in...å fick in varm luft i mig hua...å URK, men det e la inget giftigt? tänker på strålning osv?? hahahhahahah men gumman, så illa e det INTE! drick du ett glas cola om du e sugen på det. har aldig i mitt liv hört att ngn har fått Mf pga det. ok, ska kolla dina bilder :)
    Pregga: Jag tror INTE att det är någon fara!! Du kan nog vara lugn {#lang_emotions_wink}
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:23:18 följande:
    Jätte fin. Du kommer att ha nytta av den! D kan jag lova! Första valet ligger på 1100:- nypris å andra valet (som jag hade till dottern) 950:- nypris

Det tror jag med! Tänkte att det kanske inte är så bra att värma i micron så det här blir super!

Fin gunga du har hittat! Vi har också en gunga till våran sessa som väntas.
    Vi har denna som min syster hade till sin lilla underbara dotter och hon rekommenderade den:

http://www.alltforforaldrar.se/classifieds/showproduct.php?product=1736&cat=92#

Jag hittade ingen bättre bild och jag orkar inte gå upp och knäppa kort på den...

• carohl
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:12:38 följande:
    hej tjejor :)frågade i morse om facebook och så glömde jag helt av mej men ni som har facebook kan väl adda...madde sandström o finns bara en :)hur mår ni idag?
    Jag lägger till dig sen när jag loggar in {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    Belly skrev 2010-04-13 23:36:10 följande:
    Aww..vad fiiin den va!
    Tack! {#lang_emotions_laughing}
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:39:46 följande:
    härligt :)
    Nu är det gjort! Hihi...
    knyzzel skrev 2010-04-13 23:38:45 följande:
    Tittade oxå på en sådan, men fastnade för denna designen mer... Löjligt jag vet
    Haha det är väl inte löjligt! Man ska ta det man vill ha {#lang_emotions_wink}

Nu så tjejer min karl raggar med mig till sängen och kär som jag är följer jag självklart med hehe...

Kram och god natt!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10