• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-16 11:46:22 följande:
    idag ville Fk bråka med mig om pengar mm, men jag ringde en annan myndighet samt min psykolog, så va det löst! att dom orkar hålla på med oss vanliga små människor,piska oss som slavar...hua...tack å lov så löste det sig :)
    Jävla fk!! Synd att måste ha med de att göra nu... {#lang_emotions_demon}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Weeehooo nu kommer min underbara karl och ska ta mig ut på mat {#lang_emotions_heart}

Vi hörs sen....
    Kram kram

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-16 12:20:35 följande:
    Jag lade upp lite bilder i min blogg förresten på lite saker vi köpte igår, om nån vill se,,
    Vilka fina saker du har köpt! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-16 14:03:33 följande:
    ja de har mycket fint där! Just med kläderna som ligger i hyllor och kostar från typ 19:90 och upp till 89:90, man kan ju handla hur mycket som helst!!
    Wow!! Hihi vet du vad? Jag messade en gammal arbetskamrat igår som brukar åka dit att om hon ska dit nå så följer jag gärna med. Hon ringde genast upp mig och sa att hon och hennes mamma har tänkt att resa dit inom några veckor och att jag gärna får följa med om jag vill, så jag ska nog få se det med egna ögon weeehooo!! {#lang_emotions_laughing} Jagtror nog att Ullared kan passa mig bra då shopping är mitt hemliga yrke hehe...
  • carohl

Ja det dröjer några veckor men ändå jag är så glad!! hihi...

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-16 14:20:55 följande:
    ja va kul!! Ja de har mycket bra där på barn/babyavdelningen! Nu håller de på att bygga om en del så det kan vara lite svårt att hitta,men man får fråga sig fram!
    Hahaha kolla på min blogg jag knäppt så fula bilder hihi

http://carropetit.blogg.se/
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-16 14:37:33 följande:
    haha va fint carohl
    ja verkligen hahaha...

Nu ska jag logga ut en stund för att göra lite nytta här hemma.

Kram och hej!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-16 21:46:50 följande:
    hej :)haha aa gör det .....e du hård i magen?
    Jag är sådär hård i magen men tar inget för det. Ät katrinplommon! Och bebisen kan ej tryckas ut...
  • carohl
    Malten skrev 2010-04-16 16:35:02 följande:
    Hej!  Fina saker du handlat sweetlilly och kul att kika lite i din blogg! Carohl vilka fina bilder :) Jag och min man blev lite inspirerade av lyxfällan och kollade upp vad vi gör av mig på olika saker senaste månaderna och det var inga upplyftande siffror. Nu får det verkligen bli skärpning då jag inte kommer få in så mkt pengar närmaste månaderna. Sen blir det veckahandling i helgen istället för att småhandla dagligen som vi gör annars. 
    Åh tack! Visst var de? {#lang_emotions_tongue_out} Haha...
  • carohl

Hej tjejer!

Haha ses vi nu ikväll samtidigt? Najs bajs... {#lang_emotions_smile}
    Min lilla prinsessa i magen lever rövare!!

Min andra sessa ligger i sängen och sover. Stackars liten hon fick veta att hennes farmors hund som hon avgudar och är mer eller mindre bästis med ska avlivas på måndag. Han mår inte bra och är gammal. Hon har gråtit floder så hon ska dit på söndag och ta farväl av honom.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10