Vi fortsätter, Bf aug 10
Nu ska jag berätta nå för er tjejer! Vet ni att jag slipper fortfarande att gå upp och kissa och öndå går jag in i v 22 imorgon. Haha jag anser det vara lyx... Men hon har börjat sparkats extremt mycket mot pinkblåsan så jag går tusen ggr om dan istället...
Vet ni brudar?
Nu ska jag logga ut en stund men då jag är lite addicted av fl så loggar jag in snart igen... hihi...
Hej så länge!

God morgon!
Ska iväg och jobba ett dygnspass, usch och blä... jag är hellre hemma nuförtiden och surfar hehe...
Igår var vi iväg en sväng till Uppsala fram och tillbaka och fy vad jobbigt att sitta i en bil i 2 timmar.
Ha en bra dag nu tjejer, jag måste rusa!
Kram
God morgon bruttor!
Nu är jag hemma igen och har heeeelg! Det känns underbart! 
Vilken härlig dag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och vi är gravida, hihi....
Malten: Grattis till din nya vecka!
Sweetlilly: Jag tycker också att du verkar himla stark och det ska du ha all cred för! 
Annars då? Jag ska luncha med två vänner imorgon är det tänkt och det ska bli riktigt roligt då den ena har jag inte träffat på nästan 1 år.
Min flicka ska få sova hos en kompis för första gången imorgon, läskigt! Men det går nog bra 
Haha förut när vi blev barnlediga så hade vi vilt och högljud och helt galet sex men det fungerar inte nu längre då pensionärsliknande sex ger en "blodiga" flytningar efteråt och sen är man ju inte så smidig längre. Inte kan man köra nå hårt heller, äh jag vet inte sex idag är inte aktuellt varken för mig eller sambon då vi är jätteräss om sessan inne i magen. Jag klankar inte ner på andra som har sex för herregud det ska man kunna ha! Men rosa på papperet ger mig och killen kalla kårar då vårat missfall var inte såååå länge sen ändå...
Till slut! Pregga min underbara vän: Tack för de fina blommorna!
Kram
Jag har också tur, jag har också en karl som inte pressar mig det minsta...