• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-14 12:06:11 följande:
    Oj, så lika men olika pris?! jättefin ....:)
    Ja jag vet verkligen skillnad i åris och sist då jag var på ikea såg jag den och den är så fin som den ser ut på bilden! Knepigt... Men aja den ska jag/vi iaf köpa {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Nu ska jag berätta nå för er tjejer! Vet ni att jag slipper fortfarande att gå upp och kissa och öndå går jag in i v 22 imorgon. Haha jag anser det vara lyx... Men hon har börjat sparkats extremt mycket mot pinkblåsan så jag går tusen ggr om dan istället...

• carohl

Vet ni brudar?
    Nu ska jag logga ut en stund men då jag är lite addicted av fl så loggar jag in snart igen... hihi...

Hej så länge!

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-14 12:11:11 följande:
    jo det är ju så.. sen vet jag ju inte hur jag kommer må framöver, jag är  ju sämre nu pga graviditeten, så det är lite svårt att tänka sig hur kroppen vill sen..Just nu är jag bara SÅ LESS på FK som ännu inte beslutat om min sjukskrivning som började i NOVEMBER. Så jag har inte fått nån inkomst sen dess. Jävla idioter.
    Jag hatar FK! Jag har inte med de att göra förutom när min flicka blir sjuk ibland så jag måste vara hemma från jobbet men de är hopplösa...
  • carohl
    Lysmasken skrev 2010-04-14 12:51:01 följande:
    Då så. Jag är en 2 barns mamma som heter Susanne. Gift med Fredrik sen 10/10-09. Varit ihop 11 år till ht. Bröllopsresan gick till Karibien.Mina barn heter Isabelle som blir 5 år i dec & Filippa som precis fyllt 2 år.Vi bor i en villa på 200kvm & har runt 2000 kvm trädgård. Ägare till 2 hundar, en golden retriver hane på 5,5 år & en jämthund på ca 18 v.Bor lite utanför Halmstad.Är förtillfället arbetssökande men har gått en yrkesutbildning för fordon, med andra ord jag kan köra lastbil upp till 25,25 meter.Mina intressen är dock mina barn, hundar, älsklingen, fixa lite i trädgården.
    Karibien! Det lät ju fantastiskt! Vad mysigt liv du låter att ha {#lang_emotions_laughing}

Wow en truckertjej, häftigt!

Vilka fina namn du har på dina barn. Vet du vad du väntar nu?
  • carohl

God morgon!

Ska iväg och jobba ett dygnspass, usch och blä... jag är hellre hemma nuförtiden och surfar hehe...

Igår var vi iväg en sväng till Uppsala fram och tillbaka och fy vad jobbigt att sitta i en bil i 2 timmar.

Ha en bra dag nu tjejer, jag måste rusa!

Kram

• carohl

God morgon bruttor!

Nu är jag hemma igen och har heeeelg! Det känns underbart! {#lang_emotions_laughing}
    Vilken härlig dag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och vi är gravida, hihi....
    Malten: Grattis till din nya vecka!
    Sweetlilly: Jag tycker också att du verkar himla stark och det ska du ha all cred för! {#lang_emotions_wink}

Annars då? Jag ska luncha med två vänner imorgon är det tänkt och det ska bli riktigt roligt då den ena har jag inte träffat på nästan 1 år.
    Min flicka ska få sova hos en kompis för första gången imorgon, läskigt! Men det går nog bra {#lang_emotions_smile}
    Haha förut när vi blev barnlediga så hade vi vilt och högljud och helt galet sex men det fungerar inte nu längre då pensionärsliknande sex ger en "blodiga" flytningar efteråt och sen är man ju inte så smidig längre. Inte kan man köra nå hårt heller, äh jag vet inte sex idag är inte aktuellt varken för mig eller sambon då vi är jätteräss om sessan inne i magen. Jag klankar inte ner på andra som har sex för herregud det ska man kunna ha! Men rosa på papperet ger mig och killen kalla kårar då vårat missfall var inte såååå länge sen ändå...

Till slut! Pregga min underbara vän: Tack för de fina blommorna!

Kram

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-16 11:02:28 följande:
    carohl; tack =PJo det där med sex, vi har verkligen inte sex längre, men det är ju mycket på att jag mår på kymigt och man är som sagt inte så där jättesmidig. jag sa till mannen häromdagen; "Ja det är lite tråkigt att vi aldrig har sex nu, men vi får väl ta igen det sen". Då säger han "ja men jag har väntat ett helt liv på dig, då kan jag vänta några månader på sex". Han är fin min man
    Åh det var gulligt av din man! {#lang_emotions_smile} Jag har också tur, jag har också en karl som inte pressar mig det minsta...
    Lysmasken skrev 2010-04-16 11:02:55 följande:
    carohl: hur har du fått ditt texten "våran lilla skatt väntas 100825"
    Jag har fixat det på inställningar, där kan du skriva in vad som ska visas på sidfoten {#lang_emotions_wink}
  • carohl
    Lysmasken skrev 2010-04-16 11:28:39 följande:
    carohl: ser du någon text på mig ner till?
    Ja jag ser! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-16 11:30:07 följande:
    carohl: Inte ska ni ha sex om det känns så. Vi har sex hela tiden och vi har inga problem alls. Ibland kan jag få någon sammandragning efter orgasm men BM säger att det inte är någon fara alls. Och det är inte obehagligt så.
    Nä vi har inte sex särskilt längre faktiskt haha bara en gång varann månad kanske... haha det tycker inte jag är ofta {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10