• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-08 07:00:21 följande:
    Det låter inte bra. Hoppas vet. kan lugna dig och att det inte är så farligt.Pratade jsut med mannen och vår misa hade käkat 2 möss nu på 10 min. Hon kommer med dom till trappen utanför köksfönstret och käkar upp dem. Sen kom hon in och tog lite kattfoder på det.
    Haha ja de är duktiga på att ta små aptitretare först
    Lilla pyret väntas 100806
  • puchelina88

Godmorgon tjejer!
    nu har krampen i vaden släppt skönt;)
    sitter och äter frukost nu hmm leverpastej kan man väl äta lr??

• SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-04-08 07:10:13 följande:
    Godmorgon tjejer!nu har krampen i vaden släppt skönt;)sitter och äter frukost nu hmm leverpastej kan man väl äta lr??
    jadå det går bra, inte så mycket lever i den
  • den kära leken

Fattar inte hur de orkar, missan är ju så liten och jag maskar av regelbundet. Men det går väl åt en del energi att ligga och sova hela dagen ;)

SweetLilly skrev 2010-04-08 07:04:48 följande:
    Haha ja de är duktiga på att ta små aptitretare först
  • den kära leken

Vad skönt att krampen släppt.

puchelina88 skrev 2010-04-08 07:10:13 följande:
    Godmorgon tjejer! nu har krampen i vaden släppt skönt;) sitter och äter frukost nu hmm leverpastej kan man väl äta lr??
  • Nallepuhmamma

Ni med katt brukar era katter också komma in och se kitnöjda ut med en levande äcklig mus i "munnen" och sedan släppa den äckliga saken hos er för att typ visa er vad duktiga dom är?

Detta har skett flera ggr och jag som är rädd för möss får ju sånt där panikskrattanfall av rädsla haha. Flyger iväg som en skollad råtta själv haha.

den kära leken skrev 2010-04-08 06:48:07 följande:
    God morgon!Nallepuhmamma: Lycka till på UL och hoppas den visar sig nu när du vill veta!Sweetlilly: Åh nej, lilla kissen. Hoppas inte det är nåt allvarligt.
    Tackar!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-08 07:16:49 följande:
    Fattar inte hur de orkar, missan är ju så liten och jag maskar av regelbundet. Men det går väl åt en del energi att ligga och sova hela dagen ;)
    ja det måste göra det Jag har tyvärr bara stora missar Min ena katt väger 8kg, en riktig brottare är det!
  • den kära leken

Haha, jo det händer. Jag försöker kolla innan jag släpper in henne om hon har nåt i munnen men ibland så smiter hon förbi ändå. Hunden tycker det är skitskoj och så far hunden och katten efter den lilla musen så man tror att huset ska falla sönder. Herre jisses sån far de kan få.
    Jag är inte särskilt rädd för möss.

Nallepuhmamma skrev 2010-04-08 07:21:48 följande:
    Ni med katt brukar era katter också komma in och se kitnöjda ut med en levande äcklig mus i "munnen" och sedan släppa den äckliga saken hos er för att typ visa er vad duktiga dom är? Detta har skett flera ggr och jag som är rädd för möss får ju sånt där panikskrattanfall av rädsla haha. Flyger iväg som en skollad råtta själv haha. Tackar!
  • den kära leken

Haha, 8kg. Vet inte vad vår katt väger men det är inga 8kg inte. Hon är pytteliten.

SweetLilly skrev 2010-04-08 07:23:13 följande:
    ja det måste göra det Jag har tyvärr bara stora missar Min ena katt väger 8kg, en riktig brottare är det!
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-08 07:21:48 följande:
    Ni med katt brukar era katter också komma in och se kitnöjda ut med en levande äcklig mus i "munnen" och sedan släppa den äckliga saken hos er för att typ visa er vad duktiga dom är?Detta har skett flera ggr och jag som är rädd för möss får ju sånt där panikskrattanfall av rädsla haha. Flyger iväg som en skollad råtta själv haha. Tackar!
    Nja oftast är de döa, men det är ganska vanligt beteende att de gör så! De vill ta hem bytet till familjen bara Lite som present sådär gulligt jag brukar säga tack och slänga bort det utom synhåll, haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10