• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

Hej tjejer!

har inte läst igenom än vad ni skrivit....e hemma hos min underbara vän madde som bjudit på en utsökt pasta sallad med kyckling.....
    pratade med x.et idag så jag har vart lite låg, han har träffat en ny....vilket INTE störde mig konstigt nog, MEN han sa-vi ses i rätten, sen la han på.....
    jaja jag får ta det då.
    nu smaskar vi godis å har spelat guitar hero, hahahaha 
    om en stund blir det vårt favvo program.....men jag ska läsa ikapp sen,,,,innan jag går nu så vet jag att ngn go tjej idag kl 15.00 var på ul,
    malinski
    Grattis till din dotter....kraaam
  • carohl
    Belly skrev 2010-04-07 20:38:52 följande:
    Åh, det är framsteg! Hoppas att det var något tillfälligt!
    Ja! {#lang_emotions_smile} Man ska inte måla fan på väggen hihi men vi får väl se... jag är positiv som alltid.
    Ns mamma skrev 2010-04-07 20:43:45 följande:
    Hej,Skönt att du slutat blöda, men obehagligt att inte veta vad det beror på.Mår du bra i övrigt?
    Hej!

Ja jätteskönt, hoppas det håller i sig. Jag mår jättebra annars, min lilla tjej är jättelivlig och det gör mig till en superlycklig mamma hihi...

Nu tjejer blir det Greys anatomy för mig, nice nice!
    Seriöst tjejer vad skönt det är att ha er här inne, man kan alltid komma in och bli glad och få/ge stöd man är bänner fast man inte träffats, jätteroligt faktiskt!
    Hörs sen, kram!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10

Carohl

du e ju positiv i allt,haha underbart..även om du skulle ligga med en kniv i ryggen,
    men allllt e bra!!! hahahahahahah
    puss
  • sofie och laura
    Lysmasken skrev 2010-04-07 14:31:19 följande:
    Nä, det är inte för RS-viruset utan detta har varit så här sen dom gick ut med varningar för den nya influensan. Svägerskan hade frågat personalen på bb om det kommer fortsätta så här med besöksförbud å det trodde dom. Så även om jag föder i juli/ augusti så får inte jag heller ta emot besök. Som det ser ut nu. Tack för gratulationerna.
    Trots allt e detta Bra ju =) med tanke på små immunförsvars lösa bebisar!!!!
    Både den nya influensan och Rs varnas ju nu väldigt.
  • carohl

Kommer ni vilja ha besök på BB? Jag vill inte det, jag vill nog att vi ska få finna oss det första dygnet iaf sen får de närmsta komma hem till oss men vänner kommer att få vänta {#lang_emotions_smile}
    Det där är så individuellt så jag säger inte att det är fel om någon annan tänker på nåt annat sätt än mig. Jag bara undrar hur ni andra tänker.

• Bubbis10

Oj vad ni skrivit mkt....orkar inte svara på allt typ så jag börjar med -e ngn inne?

• carohl
    Pregga skrev 2010-04-07 23:00:42 följande:
    Oj vad ni skrivit mkt....orkar inte svara på allt typ så jag börjar med -e ngn inne?
    Ja jag är inne men ska gå och sova nu så vi hörs imorgon, kramen gumman!
  • knyzzel

hej på er...  Sorry att jag svek er igår, men jag somnade på soffan (som vanligt) Maken väkte mig halv 2 å frågade om jag ville följa med in å sova i sängen eller om jag tänkte ligga kvar.... Efter dem timmarna på soffan var jag stel som en brädebit å kunde knappt röra mig, så jag beslöt mig för att gå å lägga mig i sängen:0/

Har suttit å lettat babygunga/babyswinger på nätet... hittade en  för 1200:- (lite saftigt)
    - Akta Graco - Lowing hug Swing Grön. Hade en liknade till dottern å hon älskade den. perfekt när hon var täppt i nosen oxå, för då kunde hon sitta upp å sova (omväxlande).

GRATTIS Malinski till flickan & att allt va bra. Grattis

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-07 23:12:32 följande:
    Ja jag är inne men ska gå och sova nu så vi hörs imorgon, kramen gumman!
    ok gumman vi hörs imon, har just skrivit ett brev här inne till juristen, å ska ringa familjerätten imon å be om ett möte. kram
    knyzzel skrev 2010-04-07 23:17:54 följande:
    hej på er...  Sorry att jag svek er igår, men jag somnade på soffan (som vanligt) Maken väkte mig halv 2 å frågade om jag ville följa med in å sova i sängen eller om jag tänkte ligga kvar.... Efter dem timmarna på soffan var jag stel som en brädebit å kunde knappt röra mig, så jag beslöt mig för att gå å lägga mig i sängen:0/Har suttit å lettat babygunga/babyswinger på nätet... hittade en  för 1200:- (lite saftigt)- Akta Graco - Lowing hug Swing Grön. Hade en liknade till dottern å hon älskade den. perfekt när hon var täppt i nosen oxå, för då kunde hon sitta upp å sova (omväxlande).GRATTIS Malinski till flickan & att allt va bra. Grattis
    hey gumman =)

asså jag ska just lägga upp benen på stolen framför mig å slappa här lite framför datan, men slinter med benen som dom typ åker rakt ner fr stolen, obehagligt va det å det kändes som om jag sträckte mig lite i ligamenten....då benen for ner onaturligt fr stolen typ.....ingen fara med det va? att det kändes lite obekvämt i nedre buken....??
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10