• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Belly
    Malinski79 skrev 2010-04-07 18:35:50 följande:
    hej tjejer!!!Idag har jag varit på min "riskbedömning" eftersom det hitta en "vit fläck" (mjuk markör eller ekogent fokus i hjärtat) på UL...Läkaren mätte allt och på de han kunde se så fanns inga tendenser till D´s å risken va att om jag skulle på 255 barn (med exakt lika mått som dne i magen) så skulle jag få 1 med D´s..Så risken känns väldigt liten,så jag har bestämt mig för att bara njuuuta av resten av graviditetn nu!!!!Det som va ännu mer positivit är att han såg att det va en liten FLICKA i magen  är såååå glad,för att få en prinsessa till...Vi får ju veta helt säkert den 11 maj eftersom vi ska på könsUL då,men jag litar på denna läkaren oxå!!!
    Kanon! Grattis!!
    BF: 2010-08-27
  • Ns mamma
    hej tjejer!!!Idag har jag varit på min "riskbedömning" eftersom det hitta en "vit fläck" (mjuk markör eller ekogent fokus i hjärtat) på UL...Läkaren mätte allt och på de han kunde se så fanns inga tendenser till D´s å risken va att om jag skulle på 255 barn (med exakt lika mått som dne i magen) så skulle jag få 1 med D´s..Så risken känns väldigt liten,så jag har bestämt mig för att bara njuuuta av resten av graviditetn nu!!!!Det som va ännu mer positivit är att han såg att det va en liten FLICKA i magen  är såååå glad,för att få en prinsessa till...Vi får ju veta helt säkert den 11 maj eftersom vi ska på könsUL då,men jag litar på denna läkaren oxå!!!
    Grattis till flickan och att allt såg bra ut!!
  • Ns mamma

Idag träffade jag en kirurg ang. mitt ljumskbråck och de vill inte operera under graviditeten pga riskerna det medför för barnet. Så det är bara att stå ut, blev iaf sjukskriven 1 månad till att börja med, nu gäller det bara att hålla tummarna för att inte försäkringskassan ska trilskas utan att man får sina pengar..

• SweetLilly
    Ns mamma skrev 2010-04-07 19:09:51 följande:
    Idag träffade jag en kirurg ang. mitt ljumskbråck och de vill inte operera under graviditeten pga riskerna det medför för barnet. Så det är bara att stå ut, blev iaf sjukskriven 1 månad till att börja med, nu gäller det bara att hålla tummarna för att inte försäkringskassan ska trilskas utan att man får sina pengar..
    ja FK är inte roliga, jag har ju varit sjukskriven sen november, men ännu inte sett några pengar..
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    Grattis till din lilla tös! {#lang_emotions_flower}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Belly skrev 2010-04-07 20:18:41 följande:
    Hur mår du carohl?
    Hej!

Tack jag mår bra, jag har inte blödit nå idag så jag är glad {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Ns mamma
    SweetLilly skrev 2010-04-07 19:43:08 följande:
    ja FK är inte roliga, jag har ju varit sjukskriven sen november, men ännu inte sett några pengar..
    oj då, det var länge.. Jag kommer gå i taket om det dröjer så länge innan jag får mina..
  • Belly
    carohl skrev 2010-04-07 20:20:47 följande:
    Hej!Tack jag mår bra, jag har inte blödit nå idag så jag är glad
    Åh, det är framsteg! Hoppas att det var något tillfälligt!
    BF: 2010-08-27
  • Ns mamma
    carohl skrev 2010-04-07 20:20:47 följande:
    Hej!Tack jag mår bra, jag har inte blödit nå idag så jag är glad
    Hej,
    Skönt att du slutat blöda, men obehagligt att inte veta vad det beror på.
    Mår du bra i övrigt?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10