Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

the jeryds skrev 2010-03-11 08:29:19 följande:
    nej det är inte molvärk, känns mer som att den gör uppror. funkar än så länge att gå på toa faktiskt. KÄner mig spänd och lite rörig i magen typ. Knepigt, hoppas det släpper o lugnar ner sig lite. Tror jag har en liten vaken här. magen låg helt snett nyss.
    haha oj, ja bm sa till mig sist jag va där att min lille har gömt sig å därför känner jag inte sparkarna längre, men att det kommer bli mer regelbundet om 1-2 v igen...men hon lyssnade på hjärtat =) wiiii den lever å mår bra min lilla...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 08:32:12 följande:
    Jag hade en stenhård bula på magen i morse. När jag kom till jobbet så var jag tvungaen att lägga ett rejält lass, Då blev magen mjukare igen och inte alls lika öm. Antagligen tryckte väl tarmarna fram livmodern så man kände den tydligare.
    haha samma här igår...va hård i magen å stel typ...haha men efter 2 lass efter katrinplommon så släppte det =) haha
    lillabambi skrev 2010-03-11 08:33:07 följande:
    Hej brudar och tack Pregga för hjälpen  Nu är jag äntligen tillbaka ;) Hur är det med er alla?
    Heey gumman!

så lite, välkommen tillbax. du har varit saknad =)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 08:39:05 följande:
    Pregga: Ja det är skönt när det släpper. Jag är verkligen helt säker på att det är bäbisen jag känner nu! Hihi
    åå hihi va mys =) min har ju visst bestämt sig för att leka kurragömma....i ryggraden typ!!! jag som kännt den varje dag innan, så tydligt att även andra känt. men inte nu på 1 vecka...suck, vill ju känna liten..det e ju en bekräftelse....men men det kommer ....
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-11 08:40:22 följande:
    Jag funkar ju än så länge på toa så det tror jag inte att det var, känner ju inte liten så jätte mycket. långt ifrån regelbundet. Det kommer väl igång :) Skönt att veta att liten mår bra pregga :) Jag Verkar ju bli mamma till en blyg en :9 den är inte alls lekfull, svarar sällan på puttar, håller sig mest för sig själv och är lugn :) En Ferdinánd.
    haha ok, men då kan du utesluta det iallafall :) men den växer ju på rejält nu, kan ju vara det du känner av. haha ja min buse har ju gömt sig, men det va såå skönt å få höra hjärtljuden då jag inte känt den på ett tag. hon fick typ fånga den sa hon....haha la handen under min livmoder å puttade upp, då kom hjärtljuden direkt:)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-11 08:44:18 följande:
    du är bara för söt... tack :) någon som har lust att uppdatera vad som händer i era graviditeter så jag hä'nger med är ni gulliga :P
    hihi tack...{#lang_emotions_embarassed} mja jag går in i v 19 på mån, hehe det går undan nu....
    ska på mitt rul den 26te mars nu, men jag va på ett annat ul förra veckan å allt såg bra ut..nu sitter jag här å lyssnar å sjunger med cornelis Vreeswijk
    inatt jag drömde ngt som jag aldrig drömt förut....inga kickar än...kanske hatar den? hahahahhaha
  • Bubbis10

Ok, då testar vi ted gärdestad ist....hahahahahah

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-11 08:52:00 följande:
    haha min har aldrig varit framme. som sagt verkar ju bli mamma till en blyg. har inte vart på något besök på mvc eller rul o så än heller, så jag vet inget om hur den ligger eller moderkakan eller så =) Men det blir det ändring på denna månad!
    Oj, haha att du kunnat hålla dig?

ÅÅ va gott me avokado me örtsalt på...mumsar här...haha
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 08:59:25 följande:
    Åt en advokado med örtsalt igår innan jag gick och la mig. Har rapat den hela natten och känner fortfarande smakaen i munnen, så jag är inte alls sugen just nu men önskar jag var för det är verkligen så gott.
    hahhaa men det e såå gött =)
  • Bubbis10

E superstressad, men undrar en sak-jag avskyr lever ås kulle aldrig i mitt liv äta det, men fick sug efter leverpasjen igår...hm, tog en macka med det på.....har för mig att jag läst attd et ska vara ok? för ren lever ska man ju INTE äta men det skulle jag aldrig få för mig heller...så hur e det med leverpastej?

• Bubbis10

haha wiiiii jag såg nu att jag hade rul den 25te å inte den 26te...en hel dag tidigare=)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10