Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag har vågat å köpa mig en spjälsäng, hehe å liiite kläder till liten, sitter nere på kursen som jag avslutat å lånat deras data, pallar inte med å vara hemma...uch

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-08 11:13:15 följande:
    hej tjejer! Idag är det RUL!! Är jättenervös men samtidigt jättepirrig och glad!Svar på preggas fråga; jo torkade aprikoser är laxerande..Min man kommer hem tidigt idag så ska vi äta lunch ihop här hemma, sen bär det av! Hoppas man hittar dit vi ska, haha. Får åka i GOD tid. Jag tycker det är lite jobbigt att åka till nya platser sådär, men det ska nog gå bra! Har ju honom med mig!Efteråt ska vi nog äta ute, hoppas på det, känns som man vill "fira" om allt är ok. Få hur han känner för det.Har gjort en jättelista för att shoppa i Ullared nästa månad, ser dyrt ut
    haha tack så mkt för ditt svar gumman...blev lite fundersam när magen slog revolt å hade sprutlackering..hahahaha åå va kul å shoppa..hihihi
    jag e inte heller så pigg på nya platser när man ska ngn stans...om man inte vet var det ligger...hua..jobbigt..
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-08 11:46:22 följande:
    Jo i dag går vi in i vecka 18 sååå kul;)vill fira med att köpa nått men vet inte vad hihi får vänta tills efter RUL den 23;)Hmm ja la upp en bild som ja tog i går du kan väl kolla om magen har växt nått hehe
    hehe jag firade häromdan redan å köpte en bebis body bla där det står med ett
    <3

i <3 mum =) hahahaaha såklart! asg...jaa nu e det ännu en vecka som gått....ska kolla din bild :)

Ni andra å du med såklart.
    en fråga-min el e ju avstängd, fr 07.00-15.00 ca blir all mat förstörd nu?
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-08 12:24:42 följande:
    nej inte om du håller dörren stängd!
    Tack för svaret :) handlade ju en massa mat igår ju...
    den kära leken skrev 2010-03-08 12:43:53 följande:
    Pregga: Förstår att du håller dig hemifrån när de håller på att stöka! Vad gäller maten är det ingen fara så länge de håller kylskåpsdörrarna stängda.
    jaa å nu e jag totalt slut, å det märktes nu när jag lagar mat...skar av mig en bit av fingertoppen, japp det blöder sjukt mkt...ajaj......har städat som en tok....efter svinstian..
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-08 20:02:06 följande:
    Sweetlilly: hur gick det idag?
    jaa det undrar jag med??
    carohl skrev 2010-03-08 19:06:19 följande:
    Grattis tjejer! Idag är det våran dag :)
    Grattis själv gumman =)
  • Bubbis10

sweetlily
    Grattis till ett lyckat Rul :)
    att jag inte skriver så mkt idag beror på att jag e toktrött, å har lite svårt å skriva med mitt sågade finger! kram alla..

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-08 21:23:11 följande:
    asch... bortförklaringar. D e bara att bita ihopa, för jag e prat sugen nu efter en helg på landet
    haha jag e heeelt slut, men kommer vara inne imon, å jo jag har saknat dig =) Satt i tel me carohl nu men batteriet dog så jag ska ringa henne igen, men vi hörs imon gums :)
    Kraam
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-08 21:36:24 följande:
    Japp jobbar till 14:00 så efter d e jag väl inne
    det HOPPAS jag =) vi har å ta igen, kram
  • Bubbis10

Godmorgon flickor!

Hoppas ni sovit gott, en annan har haft mardrömmar IGEN! suck....vaknar typ varje morrn vid ca 4 tiden å e livrädd...suck...

Jo en sak til, jag skulle öppna dassdörren som ligger i hallen å missade att det låg en sko i vägen vilket gjorde att dörren slog tillbax typ på mig..å japp, handtaget i sidan...GOOOOOOD!
    Ska jag oroa mig för detta nu??

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-09 07:34:34 följande:
    Gos morgon!Pregga: Det är så jäkla jobbigt med mardrömmar. Jag har också många. Och sen tror jag att det krävs ganska mycket mer än ett dörrhandtag för att ta kol på din lilla skatt!Sofie och Laura: Vad underbart med soluppgång =) För mig är det nästan ljust nu när jag går upp. Så jag ser den varje dag.
    *snyft* men det slog in i sidan på mig när dörren slog tillbax...jo saken e ju inte bättre av att jag drömde att jag la handen mellan benen å det kom massa med blod....å det underlättar ju inte..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10