Oväntad skrev 2010-09-19 12:34:19 följande:
Min lilla pojk.. Borde vara sist av alla va?

Kom i fredags efter andra igångsättningen.. Onsdagens igångsättning tog inte alls.
Så på dag +18.. Sinnessjukt att man kan få gå så länge.. doh..
Jag har inte förlorat så mycket blod men hade väldigt lågt blodvärde innan och det gör mig såå trött.. Ska kolla hb i morgon på återbesöket. Bebisen var inte så liten som de trodde.. Han vägde 4110g och var 52 cm lång..
Så nu ammar, vilar, ammar jag och är rätt off.. Grät igår för hormonerna misstänker jag. Så typiskt jag ska ju vara lycklig nu...
ÅÅHHH Grattis, änteligen :) nu har la alla fått sina bebisar?
Skåååål ta mig tusan

elinnnnn skrev 2010-09-19 01:37:02 följande:
haha
men jag fattar inte hur man kan amma med barnet uppe på en?? min lilla skulle ju drunkna i mina bröst isåfall, likadant ifall jag "står" på alla 4 och ammar henne..
Förresten är det bara jag som inte följer amningspositionen som rekommenderas? alltså bebis jättenära kroppen... min lilla sessa accepterar inte att jag håller henne så tätt intill, hon trycker ifrån med sina händer och sen så drunknar ju hon i mitt bröst som sagt, särskilt då det blir mjukare och mjukare ju mer hon äter och det bara "väller" över och täpper till näsborrarna
haha tro mig, efter min mjölkstockning så skulle det lika gärna kunnat vara jag på bilden, hahaha min lille drunknar åxå i mina bröst å mjölken sprutar så kraftigt att jag får pumpa lite innan jag lägger till honom...han gillar dock å ligga riktigt nära men alla bebisar e olika gumman å det som funkar för er e ju helt rätt för just er 2 :)
Carohl-tack så mkt :) jag e mkt nöjd med en..hihihi