Vi fortsätter, Bf aug 10
www.familjeliv.se/Forum-4-288/m56779680.htmlNU tog mitt tålamod slut!!! GRRRRRRR
Nu kom jag hem fr bvc å har vaccinerat min litte-ett tips till er som inmte gjortd et än, jag bad att få isbitar å kyla ner hans goa lår lite innan å det hjälpte oerhört bra. Idag ska han få äta potatis,broccoli å ris puree :) ska bli kul å se vad han tycker om det å sen blir det lite katrinplommon på det ..:)
Hm, jag har börjat byta ut ett mål om dagen emot riktig mat nu men tycker att han bajsar VÄLDIGT lite..kanske 1 gng om dagen å då är det som en klump med klister?? wtf?? ska det vara så? han verkar inte ha ont i magen iallafall, sen undrar jag-kan man amma dom små för mkt? han älskar att tutta å tar bröstet till mat,gos,tröst å napp....en väninna påpekade att-hans mage får ju aldrig vila...nu blev jag jätteorolig ju..:(

Konstistensen blir ju annorlunda när dem äter vanlig mat! Glöm inte att ge vatten, fast de gör du säkert redan! (?) 

Jo han tar ju tutten till tröst,sova,napp å gooos...japp jag har ju åxå platta bröstvårtor men nu funkar amningen perfekt. Ja vi fick ju våra söner på samma dag exakt som vi planerat, hahaha jag ska åxå köpa gåstol till min lille, tror han som sin syster kommer älska den,Men jag köpte en badstol häromdan å det ska bli kul å se vad han tycker om den. jaaa deras skratt värmer oerhört..kram
Ang badstol så jo jag har antilop stol till lilleman MEN jag ville ha en riktig med sugproppar under :)
Men tack för tipset, sen gåstol, jag hade en sådan till dottern å kommer köpa till lilleman men har hört att dom ska använda det vid minst 6 månaders ålder pga deras ryggar,men man gör ju som man vill..jag kommer vänta lite...
Känns väl sådär att köpa en igen... Jag hade köpt en antilop om jag inte hade en 3åring som gillar att springa osv. Vågar inte ha den då antlopstolen är väldigt lätt även om man får ett litet band att förankra stolen i tex bord.