Regnbågslycka skrev 2010-11-18 20:23:55 följande:
Tjena tjejer, länge sedan jag var här inne. Man har ju så mycket annat för sig. Är nästan dagligen på öppna förskolan med barnen och det gillar dem båda skarpt
Ser att ni snackar, vikt, längd, hur dem vänder sig o säger mamma och jag håller med dem som hört sin baby säga mamma...dem kan faktiskt göra det såhär pass tidigt
Vår dotter var endast 2½ månad när hon tittade upp på mig från babysittern och riktigt uttalada mamma och sedan fortsatte det bara...Samma sak nu me lilleman.
Var på BVC den 11/11 och då var en 12 veckors lilleman 62 cm lång och vägde strax över 5400 gr. Och nu på tisdag som kommer är det dax för vaccination....inget vidare roligt!
Ang hur tidigt dem vänder sig är oxå väldigt individuellt....Lilleman var bara 17 dagar när han vände sig från mage till rygg och nu har han även vänt sig från rygg till mage

Detta gjorde han samma morgon han blev 12 veckor.
Ha det nu fint alla mammor o små sötnosar
Pssssssssst...Imorgon blir lilleman 3 månader o såväl Preggas lille gubbe...Så grattis till våra små pojkar!
Hihi jaa grattis till våra små bubbar :) min lille e ju 61,5 å väger 6365,haha en liten buddha :)
det e såå kul nu å se hur de små utvecklas å vissa saker med stormsteg..
Belly skrev 2010-11-21 22:39:59 följande:
Obehaglig händelse! Tur att det inte gick värre..
Kolla med någon så att bilstolen fortfarande går att använda... Där vi köpte vår bilstol sa dom att man skulle kassera bilstolen om man tappade den i golvet..
Härligt att han redan kan säga mamma :) <3
ja det var fruktansvärt, jo jag har hört detta åxå men att det gäller typ vid en lättare krock då själva banden kan brista,men ska kolla det ytterligare såklart,ja jag blev helt chockad när han högt å tydligt sa mamma,haha å då ska vi inte tala om hans pappa å syster hur dom såg ut i nyllet,haha
Jag skriver inte så mkt här inne av lite olika anl,dels för att jag verkeligen inte hinner,jag har en riktig mammagris som gärna e vaken hela tiden å ska underhållas annars så e ju allt såååå tråkigt,haha
Sen har vi fått mkt jobbiga besked förra veckan så åkte Dominics farfar in akut med smärtor i magen..å häromdan så ringde läkaren å bad alla komma på anhörighetssamtal...jag blev knäckt,han har cancer i bäckenet,lungorna,prostatan,samt bröstet...detta fick vi veta för 3 dagar sedan,så det känns tungt. Vi är där nu varje dag hos honom då dom säjer att det antagligen kommer gå fort....När alla i mitt x fam var emot mig,så var deras pappa alltid med mig. När han var på sjukhuset nu å den enda gng jag inte var med så frågade han efter mig å den lille kyckilingen (Dominic).....när jag kom så sken han upp som en sol,så detta känns väldigt tungt måste jag säja...en generation föds å en annan går vidare....