Oväntad skrev 2011-02-09 15:40:42 följande:
Är det någon av er (som ammar) som fått höra när man kan sluta med nattmål`? Jag skulle verkligen vilja sluta med det snart så vi får sova lite längre än 20 min-2 timmar i stöten
jag ammar HELA tiden typ, det stör mig inte å jag tycker inte att det e jobbigt men jag rasar i vikt såpass mkt att jag nu får näringsdrycker utskrivet av medecinkliniken,men sluta kommer jag inte göra. lilleman sover ju med mig så jag kan vakna av att han vrider huvudet å suger tag å tar en slurk, hahaha men han använder mig som napp åxå. Idag började jag försiktigt med mat igen då det inte gick så bra sist men nu måste jag ju börja så vi kör katrinplommonpuree som efterätt.
Ang sovtider så har jag den mest pigga lille busen jag skådat,han e vaken fr morrn-kväll...han går upp med mig å somnar när jag lägger mig. men han e glad som attan...å för det e jag innerligt tacksam, Nu har han kommit in i en mamma period utan dess like..brukar komma vid 7-8 månadersåldern men han har en sådan redan nu, men bvc sa att det kommer bli så igen vid 7-8 månader, ngt med separationsångest.
nu ska han ha stenkoll på mig, klamrar sig fast å ska vara nära mig hela tiden, hahaa som sagt-MAMMEGRIS! :)
guuu som jag älskar den goa busen aså:)