Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-03-15 18:19:01 följande:
    Ja jag satt ute i över en timme, såg att syrenhäcken hade börjat att knoppa sig och såg t.o.m en fjäril tror jag! Helt underbart!Grävde fram mina blommor jag har i lådor under snön, så kanske de går att plantera till midsommar iaf, haha.
    Åå va det lät mysigt...jisses..nästan som taget ur en poesibok...å jag längtar tills den underbara våren kommer igång ordentligt, men jag anar att den väntar runt hörnet...hihihi
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-03-15 21:32:20 följande:
    Grattis the Jeryds till lyckat RUL!  Augustibarn10 lycka till imorn! Själv har jag RUL nästa fre 26/3 och Pregga också va? :) Inte långt kvar nu! 
    Hej gumman =)

ja jag trodde juu det va den 26te ...så bara dubbelkollade jag å hade en heeel dag innan så den 25te...gu som jag längtar..hihihi
  • Bubbis10

Godmorgon flickor :)

så har man skickat iväg lillan till skolan ...sätter sig här å hamnar på en tråd som e helt sjuk. En man på 30 har haft sex med en flicka på 15 år-peddovarning, ABSOLUT!

Nåja...magen kurrar å jag funderar på vad för gott jag ska stoppa i mig, å om jag kanske ska krypa ner i sängen igen, hahahahaah

• Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-16 08:31:46 följande:
    Pregga:Du och jag har rul samma dag! :) Vilken tid har du ditt? Jag har tid kl 09.00. Riktigt bra tid för då hinner jag inte bli så nervös under dagen utan lämnar barnen på dagis och åker till sjukan. :p
    haha va kul :) jag har kl 09.15 å jag håller med dig, så skönt å få det gjort tidigt så man slipper gå en hel dag å vänta! ska ta med mig dottern tänkte jag, det står att INGA barn får följa med men jag ska försöka ändå,hihihih hon har längtat så efter ett syskon =)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-16 08:38:18 följande:
    När tycker nu att man kan börja kolla och handla lite bebis saker??
    jag har börjat lite smått, haha eller ja jag har ju köpt spälsäng, vagn, fått skötbord-som jag dock inte vill ha. sen har jag köpt 3 dresser =)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-16 08:57:40 följande:
    såg att du blivit bannad i torsdags :P Då är vi två :PAllt bra med alla idag ?
    haha jaså? asg hur länge då å för vad?
    jag var inne på en tråd av misstag å såg en brud skriva att hon gjort  7 aborter å skulle göra fler om det krävdes då det bara var en oönskad slemklump! jag skrev då att abort ska inte användas som prev medel, å hon sa då att hennes kille hade ett barn sen innan som han inte ville ha eller veta av. å ångrade!! japp jag blev lite sne.
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-16 08:58:58 följande:
    Japp jag ska försöka få reda på det i a f. :) Ungarna är så nyfikna här och vill veta. Men även jag. Men får jag inte veta så ska det antingen göras 3D ul eller köns ul och då får vi ju veta ändå.Jag tycker du ska ta med dig din dotter. Hon är väl 11 år eller nåt? Jag tror nog de släpper in henne, hon är ju så pass stor, det är ju inte som om jag skulle ta med Izabelle som är 3½ precis. :pJag har 2 som slåss om att få va med på mitt ul, min mamma och min bästa kompis.. Svårt!!! De slåss om att va med på snittet med! :p
    Jo min dotter e 11 år, men det stod på pappret att inga barn tillåts då dom ibland måste lämna tråkiga besked. Men jag ska försöka få med henne in. jag ska med ta reda på det å säjer dom inte på mitt rul så går jag privat!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-16 09:18:26 följande:
    Ang ultralgud, speciellt 3D, så var det med på nyheterna härom dagen, att de råder folk att inte ta dem innan de kunnat klarlagt om det är farligt. De vet eg ingenting om effekterna av 3DUL för den är så mycket kraftigare än det vanliga.
    Men gu.....tur att man INTE gjort det då....
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-16 09:26:06 följande:
    glömde bort att jag hade mitt extra Ul idag hahahahha kl 11 så då tjejjer kom jag ev in på besked vilket kön hahahahhaha kanske ?????Vad snurrig jag e, har nog med huvudvärken att göra? Ätit 3 kaviar mackor och myser med min minsta lilla älskling vi höres under dagen puss på er
    åå så spännande =) hoppas det går bra nu då...hihhi å skynda dig å skriv sen ....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10