Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-03-11 19:50:52 följande:
    Vad jobbigt gumman jag förstår det helt och fullt. Jag har skitont i magen inför den dagen Michelle kommer hem och ska börja sälja majblommor...
    åå vaniljbullar....skicka hit en bums, eller 2...haha

ja asså jag har försökt prata med henne här men hon vill varken lyssna eller prata. säjer att hon ska flytta osv....hon VILL inte förstå mig å vill inte prata med mig heller....
    samma sist när det va jultidningar....men jag vågar inte släppa iväg henne.....
  • Bubbis10

Carohl-dags att lägga in en bild på DIG! så alla andra åxå får se hur vacker du e =)

• Bubbis10

Min dotter är riktigt arg på mig nu, ska flytta, hatar mig å gu vet vad...för att hon inte får springa å sälja majblommor, då jag e rädd om henne. Finns ju fullt med galningar där ute...hennes argument-men jag e stor nu, inte liten.
    jag fattar ju henne med, å så sa hon-ja mitt syskon kommer väl få...
    jag svarade lungt-ni kommer ha samma regler vad det gäller detta....

va sjutton ska jag göra för att få henne å förstå att jag bara e rädd om henne?
    tänk om, OM hon springer på fel pers....fy va hemskt....men detta vill hon absolut inte kännas vid....

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-11 20:48:30 följande:
    Hon bara kommer in och äger totalt... Så grymt!
    hehe aa jag vet, jag blir rörd till tårar varje gng..asså hon...har alla emot sig...så öppnar hon munnen å ut kommer det vackraste....hihihi
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-11 20:53:28 följande:
    Jag har också jättehemska drömmar ofta....Det är obehagligt som tusan.. Och e dom inte hemska, så är dom jättesexiga...:)
    haha ok, va skönt då e jag inte ensam...haha verkar ju vanligt bland oss gravida här inne, jo samma här...antingen  dom riktigt otäcka, eller så har jag sex, e hora osv....hahahahaa
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-03-11 21:14:06 följande:
    Jag oxå...*snyft*.. Fast jag lipar till allt nuförtiden..:P
    haha då e vi 2, jag e såå känslig asså...
    lillabambi skrev 2010-03-11 22:10:26 följande:
    helt galet bra är hon :D Bölar varje gång jag hör henne.. Finns bara ett ord VACKERT!!
    haha ja med, varje gng..hon rör vid ens inre asså...ja rätt ord, vackert =)
  • Bubbis10

För att det INTE ska bli ngn miss så är mannen på mina foton INTE ngn ny kille till mig, haha det är det kommande barnets FAR! å mitt x....hahaha

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-11 22:30:17 följande:
    Läkaren vill inte att jag går över v 40 för säkerhets skäl då förlossningen kan avslutas i KS igen?Föder jag efter v34 klarar sig bebisen sa han men nu ska vi hålla oss hela vägen ut, från v 37 ska han plana ut livmodern lite reta den typ! så förhoppningsvis i v40 föder jag den =)Det var hans planer då jag haft kompilkationer men jag känner mig trygg med hans planer =)Nyss plingade en IDIOT granne på dörren och skriker så barnen vaknar att jag har förflyttat hans bricka till ett annat datum för tvättid!Jävla apa att skrika så, eftersom det inte stämde !Jag skrek försvinn innan jag ringer polis vågade inte öppna dörren pga säkerhets skäl och jag var i handduk och livrädd IDIOT fan vad rädd jag blev och är!Tur med tvättmaskin hemma slippa kriget i tvätten !
    Ok då förstår jag, har man haft komplikationer innan så klart men e rädd....men jisses, vilken idiot!! hade du inte din man hemma? haha mitt x hade öppnat dörren å slagit in nyllet på han...hahaha Bra att du inte öppnade dock....har ju barnen å den lille i magen...å med en sån dåre så vet man ju inte! allt för många går lösa idag asså...som den familjen Mu berättade om, jag hade ju nitat fanskapet om hon slagit mig i magen!!
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-11 22:52:09 följande:
    Jg borde ha dig som vakt hahahhahaaNäe helt ensam bara barnens kusin som e 10 år gammal han vart jätte rädd!!det kunde varit våldtäkts man vad som helst ju!RÄDDDDDpuss
    Men fy så otäckt.......ja vem vet, beter man sig sådär såe det ju ngt som inte stämmer.....uch, kramar om..puss
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10