Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Läste nu att leverpastej ska vara helt ok, tom bra för järnet! måste rusa till min avslutning! men

ULE skrev 2010-03-11 09:18:08 följande:
    KL 11 är mitt RUL, o sambon är iväg på utb så min mamma hänger med :) Hoppas vi får veta vem som bor där inne, så jag kan överaska honom tills i kväll.. med en body i rosa eller blått :D
    LYCKA TILL {#lang_emotions_flower}
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-11 09:46:32 följande:
    leverpastej e ingen fara, snarare tvärtom! ät du med god aptit, d gör jag =0)
    haha ok, dig har man inte sett på länge nu?? hoppas allt e bra..måste rusa...kram
    the jeryds skrev 2010-03-11 09:48:41 följande:
    pregga, tror inte att det ska farligt =) Ät på!!!! Härligt att ha en heldag tidigare!!!! grattis
    haha jaa det gör mkt med en hel dag ju =)
    kram
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-11 10:08:52 följande:
    allt e bara bra.. har haft en hel del att göra, och dissat datorn =0) men nu e jag tillbaka för en stund... hoppas allt e bra me dig me preggan! kramar
    well hellu =) jotack allt e toppen här..hehe fick just ledigt fram tills min förlossning blir =) nu ska jag vara hemma å äta, sova å fiiiiisa! hahahahahaa
    sofie och laura skrev 2010-03-11 10:21:53 följande:
    Dessa kärringar kan stanna hemma om de inte orkar trycket och skall vara sura!Tänk dig gumman när våra vatten kommer att gå hihihihihih whiiiiiSom sagt min doktor skall gräva där nere från v 37 så att förlossningen sätts igång och den får inte gå över v40 =) våran deal han och jag!!Min lille bebis den kicklar sin mamma hela tiden HAPPY h*n sparka mig en gång så hårt att jag skrek ut det blev nog av glädje =) hahahahah
    hahahaa såå den lille njuter av att du fick ont med, hahaha jaa skadeglädje e den sanna glädjen! Japp surkärringar kan hålla sig hemma! uch..
    Varför sätta igång det så tidigt?
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 11:00:14 följande:
    Frukost ;) haha här sitter jag och funderar över lunch. Men jag får vänta iaf 45 min till. Ja så länge man äter bra så är det ingen fara. Så tänker jag med. Sen blir det ju en och annan glass ibland men det bara går inte att få bort sugen förrän man fått det man vill ha. I vanliga fall så kan jag ut och jogga bort suget men nu går inte det, eller jag har inte prövat men jogga kommer inte på frågan just nu =)
    ÅÅ nu kommer suget efter mat, ska just fixa lite lunch här...grillad kyckling med pasta å tzaziki, sen blir det middag -spaggeti å köttfärssås....hihi
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-11 11:44:38 följande:
    Jo jag har haft ont men tror iaf du blandar ihop mig med någon annan också med det där att hämta ungarna på förskolan
    Gumman lilla, vad det gäller salamin, undvik det i fortsättningen bara. Man kan äta det om det vart fryst i 3 dygn. Men jag ringde ju infektionskliniken på sahlgrenska i början av min grav då jag missat det helt.
    Å risken e mkt liten. ett fall 2002 sa han. så va inte orolig, men undvik det bara i fortsättningen :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 12:37:16 följande:
    Schnappi har jag inte sett till men Tova finns i en annan tråd har jag sett =)
    haha jaa jag tror T0va tog illa upp när jag å en till skojjade om att hon kallade sin man hane....asg, vi sa ngt om att vi e ju inte direkt neandertalare...tror hon tog illa upp. fast det var ju inte vår avsikt.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-11 13:19:22 följande:
    fast hade hon tagit illa upp hade hon nog sagt det..? det kanske fanns flera faktorer isf att hon lämnade tråden..
    Mjo kanske e så...jaja vi som e kvar har ju kul iallafall..å fler tittar ju in så =)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-11 14:19:38 följande:
    Tycker du låter jätteduktig. Blir ju avis på dig att du bara orkar och inte jag så mycket haha. Ja fy jag kommer inte äta det mer. Kommer hålla mig till de vanliga påläggen nu Har du en ny kille i ditt liv??? Blev lite nyfiken från ditt galleri Grattis isåfall
    hahaha dööör av skratt =) NY KILLE??? det är mitt x som jag ska ha barn med =)
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-03-11 15:24:46 följande:
    guh va skönt d låter... själv sitter jag å planerar mer studier fram tills d e dax så man iaf får studiemedel.. ingen idé att börja jobba när man e klar me utbildningen! har du d me allt annat då? e d lugnt?
    jo men det förstår jag å studier e ju inget fysiskt ansträngande....allt e toppen här...hihi tackar som frågar =) sj?
  • Bubbis10

Nu e min dotter skitsur på mig å ledsen...hon vill sälja majblomor...men jag vill inte att hon ska göra detta, så nu e hon ledsen å mitt dåliga samvete haglar över mig....
    men tänk OM det skulle hända henne ngt, skulle aldrig förlåta mig själv...titta på stackars engla....har försökt förklara ,men just nu e hon bara helt stängd å döv på det örat...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10