Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Denna människan får mig till tårar varje gng...
    hon visar hela världen att man INTE ska döma ngn pga utseende!

">

helt fantastiskt......

• Bubbis10

Godmorgon flickor!

igår ringde min coach fr kursen å sa att hon haft samtal med min handläggare som håller i ekonomin, fk. å dom hade kommit överrsn om att jag ska få ta det lungt resten av min grav, hehe så jag ska ha avslutning på min kurs idag =)

Vaknade för en stund sen.loggar på här, hittar denna tråden det första jag gör å blir rasande!!! sicka idioter det finns asså!!!!!! grrrr

www.familjeliv.se/Forum-4-49/m51283872-4.html

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 07:39:05 följande:
    Åhh vad gott det lät med rostat bröd. Har jag inte ätit på evigheter. Äger inte äns en brödrost :) Kanske man får ta och skaffa sig?
    haha trodde brödrost var ngt som fanns i varje hem...hihi
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-11 07:45:32 följande:
    Ja det kan man tro men jag tror faktiskt aldrig jag ägt nån. Kan inte komma ihåg att vi hade en när jag var barn heller. Rostat bröd var nåt man åt när man var hos farmor och farfar. Då fick man också varm choklad med grädde till. Haha.
    ååå shit, va?? haha e det sant? oj...jag rostar ofta, å älskar varm chocklad med grädde ju...trodde det va mkt vanligt-gumman, köp en rost! haha
  • Bubbis10

Någon mer som verkeligen lider av mardrömmar?
    den ena avlöser den andra...inatt vaknade jag av att jag hörde mig själv gråga ....å det kändes så tungt i hela bröstkorgen....drömde att liten dog, å att jag födde fram den hemma i läg.....
    min dotters pappa som jag avskyr sa men vi kan skaffa en ny! jag blev rasande på han....å min sk bästa väninna satt på hårsalong å var helt slukad av sitt utseende, vilket dock inte hade förvånat mig i det verkilga livet....

det går knappt en natt som jag inte har mardrömmar....drömde häromnatten att jag står i hallen, ngt rinner nerför mitt lår..jag tar handen mellan benen, det var blod...tittar upp å ser rakt in i min dotters förtvivlade ögon å hör henne säja med en spruckan röst......men mamma....
    jag vaknar med hjärtklappning, genomsvett...å orolig...

ngn som känner igen detta? e skitjobbigt...

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-11 07:58:57 följande:
    Igår fick jag verkligen fnatt på en äldre dam!Jag stog i kön i mataffärn och hon var före. Leo sotter i vagnen mittemot kassan med sin äldre kusin (10år) jag har koll samt att jag hör att Leo är grinig och kanske skriker till i 3 min MAMMA väldigt högt samt lite inte orka vänta skrik på sin mamma.Allt tar max 2 min från att betala en tuggummi.jag kommer fram till leo och klappar han på kinden och ger han napp och ett bamse tuggummi. HAN ÄR LUGN.Då säger robin på 10 år att tanten framför dig sa till Leo -håll käften på dig din AP UNGE!VA TÄNKTE JAG MEN, lugnade mig själv med att robin hörde fel.Sen hörde jag tanten säga-BRA att du höll käft.JAG- vAD FAN ÄR DET DU DÄGER TILL MIN SON? Skämms du inte att säga så en kvinna p äldre dar.tanten-han skall hålla käftJAG- SÅ JÄVLA SUR SOM DU E SÅ SKREK DU NOG VÄRRE I HANS ÅLDER. KÄRRING JÄVELsata* vad jag blev störd igår!
    men guu, vad e det du säjer??? hon kan ju inte vart fullt frisk! jag hade nog nitat kärringen asså, sicken satmara....sånt kan göra mig riktigt pist off asså.
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-11 08:03:14 följande:
    Idag fick jag en annorlunda dröm!Jag skulle krysta ut barnet i new yorker affär??Men Hon (som bm sa hela tidn) sa att näsan kommer endast ut inte resten!Jag reste mig upp och började hoppa och kände hårda sparkar imagen sen vipps var jag vaken????sjuka drömmar!sen är det oftast zombie som vill äta upp oss att vi är de enda överlevare  i sthlm =(
    men fy va hemskt, haha föda i en utik lixom..hade ju vart snyggt. det är nog din egen rädsla för att det ska sätta igång när du är ute någonstans. typ å handlar! zombien, hahahah jaa du....den vette tusan dock..har dina tidigare fölossningar satt igång på offentliga platser?
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-11 08:07:29 följande:
    Jag sa en till sak till henne men fick ångest för det efteråt MEN jag blev så arg gumman att mina ord bara rammla ur munnen på mig vette fan brukar alltid vara tyst och snäll och aldrig säga emot främlingar MEN NU JÄVLAR!!!!!!sUR OCH GRINIG KÄRRING PÅ TYP 70 års åldern?? Kanske trött på livet !!!HAHAHAHAHAHAH faan att du inte var med mig !
    hahahha aa asså jag hade ju lyft tanta i håret...grr...avskyr när äldre ger sig på små som inte kan försvara sig! skulle ju vara ett föredöme...du ska inte ha ångest. jag hade nitat henne utan ngn ånger alls!!
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-03-11 08:08:56 följande:
    godmorgon allesammans :) Vad hemskt med mardrömmar!! :-8 Själv har jag haft magont sen går kväll, fortsatt mer eller mindre hela natten, nu är det relativt lugnt fått i mig lite skål med flingor...Hoppasdet släpper.
    Godmorgon gumman!

oj, men har du molvärk eller?? hoppas det släpper snarast...har du gjort 2an då? kanske e förstoppad? en annan köpte ju katrinplommon igår..å snart e det-välkommen hemorojder...hahaha
    =)Lauras sattes igång i hemmet på kvällen skönt!Leo -på väg till dagis!!! Ja tänk om den verkligen gör det i en hm kö eller ngt vad fan gör man hahahhaha HJÄLP!DET  E bara ringa mannen och ordna babysitters hhahahahaaTur pregga att det inte finns zombies =)
    Ja det e la en jäkla tur asså...haha men gu asså, ja men tänk så står man där i affären så går vattnet...du, den tanken har inte ens slagit mig...herrejisses.....med natta gick vattnet hemma....som du säkert förstått så har jag ett hett temprament,haha inte en sate som tror jag e svensk ens, mina 2 systrar e lugna som filbunkar....å mig kallar hela släkten för italienskan...haha hm...vad menas?! ler
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-03-11 08:14:44 följande:
    En sak gällande äldre....Hur kan dem ens tänka tanken att vi yngre ska visa dem respekt när dme själva inte gör det!?? Nu drar jag absolut inte alla över en kam men ändå!Var som häromveckan då vi åkte buss (jag, min fru & dotter) vi hade handlat. Så sitter jag själv på ett säte me en ledig plats bredvid. Det stiger på en äldre kvinna och frågar om hon kan sitta där, javisst svarar jag men det kanske blir lite trångt då jag har 3 kassar nedanför. Vet ni var kärringen gör? HON trycker ihop mina påsar med mat med sina fötter och stirrar mig rakt i ögon och säger...fy skäms på dig!VAD tänkte jag?  Ber henne sluta att trycka ihop min mat då blir hon ännu surare och slår mig med sin armbåge rakt in i min mage...DÅ smällde jag av på riktigt.Va fan gör du kärring, jag är för helvete gravid och du slår mig i magen?Jag erbjöd dig plats och detta är tacken? Sa även att det fanns lediga platser länge fram i bussen för "sådana" som henne men neej hon satt kvar och slog mig i magen med sin jävla armbåge. Tillslut så knuffade jag tillbaka...Åååh vad jag blev förbannad!
    HERREGUD!!!!!!!!!!!!!! jag hade rest mig å gett kärringen en rak höger!!! rakt av å vrålat, ska du slå en gravid kvinna i magen din jävla bitterfitt* å sen hade jag gett henne en rak höger mitt i nyllet!
    Familjen Mu skrev 2010-03-11 08:18:00 följande:
    Hehe...med min dotter så gick mitt vatten mitt på stan Lite pinsamt, såg ju ut som jag kissat på mig. Som tur var började det att regna
    haha oj, men va pinsamt...tur att det började regna...hahhah

asså jag sitter i en tråd å blir förfärad, nog bäst jag lämnar den innan jag blir bannad.kunde inte hålla igen nu när en galen idiot skriver såhär om abort.

Varför det man tar ju bara bort en oönskad slemklump, och alla tål inte p-medel sörru!
    Abort är ju som att framkalla en mens..

jag är abortmotståndare kanske jag ska säja, blev i stort sett tvingad 1 gng å aldrig mer. jag va bara 15 år å bodde inte hemma så ingen hjälp med p, medel. Sen finns det ALLTID undantag, som vid våldtäkt mm. men detta hon skriver får mig å se rött! hon har gjort 7 st skriver hon!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10