Vi fortsätter, Bf aug 10
Denna människan får mig till tårar varje gng...
hon visar hela världen att man INTE ska döma ngn pga utseende!
">
helt fantastiskt......
Denna människan får mig till tårar varje gng...
hon visar hela världen att man INTE ska döma ngn pga utseende!
">
helt fantastiskt......
Godmorgon flickor!
igår ringde min coach fr kursen å sa att hon haft samtal med min handläggare som håller i ekonomin, fk. å dom hade kommit överrsn om att jag ska få ta det lungt resten av min grav, hehe så jag ska ha avslutning på min kurs idag =)
Vaknade för en stund sen.loggar på här, hittar denna tråden det första jag gör å blir rasande!!! sicka idioter det finns asså!!!!!! grrrr
www.familjeliv.se/Forum-4-49/m51283872-4.html
Någon mer som verkeligen lider av mardrömmar?
den ena avlöser den andra...inatt vaknade jag av att jag hörde mig själv gråga ....å det kändes så tungt i hela bröstkorgen....drömde att liten dog, å att jag födde fram den hemma i läg.....
min dotters pappa som jag avskyr sa men vi kan skaffa en ny! jag blev rasande på han....å min sk bästa väninna satt på hårsalong å var helt slukad av sitt utseende, vilket dock inte hade förvånat mig i det verkilga livet....
det går knappt en natt som jag inte har mardrömmar....drömde häromnatten att jag står i hallen, ngt rinner nerför mitt lår..jag tar handen mellan benen, det var blod...tittar upp å ser rakt in i min dotters förtvivlade ögon å hör henne säja med en spruckan röst......men mamma....
jag vaknar med hjärtklappning, genomsvett...å orolig...
ngn som känner igen detta? e skitjobbigt...