Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

God morgon!

Jag slutade helt dricka kaffe när jag blev gravid. Mest, eller snarare enbart för att jag var så snurrig och inte tålde kaffedoften. Nu däremot har det ju gått över och det är riktigt gott med en kopp på morgonen. Innan drack jag kanske 2-3 koppar om dagen.

Malten skrev 2010-04-14 09:26:14 följande:
    God morgon förresten!  Puchelina, kul med vagnen! Vad blev det för nån? Vi fick hem vår direkt (i söndags) och har den framme i sovrummet. Men där kanske den inte ska stå ändå tills det är dags... Ang. cola så tror jag det är typ 1.5l/dag man kan dricka så det är lugnt. Tror sen att det är 3 koppar kaffe och 6 koppar svart te. Jag dricker väldigt mkt te, men har nästan helt övergått till grönt te så jag slipper noja över det. cola och kaffe dricker jag inte annars heller..... 
  • den kära leken

Jag har inte rakat/vaxat på flera år nu. Det är så skönt. Märker ingen skillnad alls på mitt hår. Kanske tappar jag lite mindre hår.

SweetLilly skrev 2010-04-14 10:09:16 följande:
    Mitt hår växer bara mer på vissa ställen! Under armarna växer det fortare, nere i busken har det börjat att sprida sig på bredden men ser glesare ut!? Men på benen växer det inte alls, och huvudhåret växer inte mer än normalt..
  • den kära leken

Nej jag skojar absolut inte. Jag trivs väldigt bra med hår. Hår är inte äckligt utan väldigt naturligt.

• den kära leken

Väldigt fint täcke! Jag älskar också att greja och skapa saker. Har stickat en kofta till trollet och håller på med en filt nu. Lägger upp kort när det är färdigt :)

carohl skrev 2010-04-14 10:12:32 följande:
    Tjejer! Jag gjorde ett babytäcke till Michelle när jag väntade henne. Nu ska jag göra ett till våran sessa med fast denna gång blir det Miranda-tema. Kolla: www.familjeliv.se/Hem/carohl/galleri.php?cur_...
  • den kära leken

Jag har inte heller så kraftig hårväxt. Rakar inte äns benen. Det värsta jag vet är stubb. På den tiden då jag brydde mig om hårväxt, typ i tonåren, så vaxade jag. Armhålor, benen och muttan. Stubb har jag aldrig fixat.

SweetLilly skrev 2010-04-14 10:16:57 följande:
    Jag rakar mig heller inte ofta, benene bara om jag ska visa dem, har inte så mycket alls, under armarna växer det några strån, det tar jag med pincett och busken behöver jag bara mota in mot mitten nån gång då och då, hehe
  • den kära leken

Ja vi är väldigt olika och tur är väl det :)

• den kära leken

Jag har inga speciella krav på hur mannen ska göra. Bara han känner sig bekväm så är jag nöjd. Sen är det jäkligt sexigt med skägg ;) Mums

Pregga skrev 2010-04-14 10:28:11 följande:
    Det enda håret jag gillar på en man är det han har på bröstet, sen ska han vara rakad på ´huvudet å snoppen ska se ut som en kyckling klubba :) Typ porrpung, me like =) hahahahahahahah
  • den kära leken

Ja vi är verkligen olika. För mig är det ohygieniskt att raka sig. Håret finns där för att skydda och hålla bort smuts. Tar man bort det får man lättare infektioner. Jag menar inte att alla får infektioner bara för att man rakar sig men håret utgör ändå ett skydd och är i allra högsta grad hygieniskt.

Men alla gör precis som dom vill och det är det bästa!

Pregga skrev 2010-04-14 10:35:50 följande:
    haha ok, ja vi är verkelign olika. för mig e hår ohygeien....å jag tycker det e extremt sexigt med en kille som e rakad på huvve...haha går igång direkt ju..grrr HOT! hahahaha
  • den kära leken

Okej, ja för mig är det viktigaste att man trivs ihop och att personligheterna och värderingarna stämmer överens. Givetvis attraheras jag nåt otroligt av min man men utseendet är inte viktigt. Mår man bra är man attraktiv! Och vissa behöver fixa med sitt yttre för att må bra och mår inte bra om de inte får göra det. Jag är inte en av dem. Vi är alla olika :)

carohl skrev 2010-04-14 10:36:49 följande:
    Haha jag har jättekrav på hur min karl ska se ut och som tur är så är både jag och min karl av samma filosofi och för båda är hår ett big NO NO.... Min karl är en stooooor kille med stooooora armar så han får självklart raka de med så syns hans stora muskler mera och jag trivs då mer hihi...
  • den kära leken

Hade jag dushat 2 ggr om dan hade jag luktat pyton. Då hade jag förstört kroppens naturliga balans. Jag luktar mer svett om jag tar bort mitt hår men antar att det varierar med.

Pregga skrev 2010-04-14 10:40:47 följande:
    jag tycker ju om att dusha, helst 2 gng om dan så jag luktar alltid frächt, hihihi det e hygien, å jag e slätrakad då jag har en tatuering rakt på musen....håret samlar svettlukt....men som sagt som du säjer, vi e alla olika
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10