Vi fortsätter, Bf aug 10
De ska ju finnas för den lilla människan och hjälpa till inte motarbeta. Det är tråkigt att man måste vara stark och påstridig för att få ut några pengar.
De ska ju finnas för den lilla människan och hjälpa till inte motarbeta. Det är tråkigt att man måste vara stark och påstridig för att få ut några pengar.
Riktigt fina saker! Vad roligt att se vad andra köpt!
Vi köper spjälsäng imorgon. Kuddar täcken och påslakan har jag fått massor av syrrorna. Men spjälskydd måste vi ju handla med.
inte så farligt ännu men jag rapar mer och lite surare än vanligt. Men min man har problem med det ibland. Det verkar inte roligt.
God morgon alla! Hoppas ni haft en bra helg. Jag köpte superfin spjälsäng i lördags. 300 pix. Och då ingick superfräsch madrass också. Nypris 1600! Ett riktigt kap.
Jag har fått massor av täcken och sängkläder av syrror och kompis. Ännu har det inte kostat oss så mycket att skaffa unge ;)
Min bästis jobbar som designer. Hon designar både damkläder och barnkläder men även barn grejer. Bla mobiler, så vi ska få en av henne. Hon gör otroligt snygga saker.
Sist vi var där så sa BM, "jaha jag vet inte riktigt vad vi ska göra, har ni några frågor?" Vi hade inga frågor. Sen krånglade datasystemet och det tog 30 min att boka en ny tid. Vi ska dit på måndag. Hoppas de har mer att komma med då. Annars undrar man ju.
Nej ingenting. Sen hittade hon inte mappen om föräldrakursen vi ville gå så inte ens det fick vi reda på, Alltså när den går. Jag ska dit på nån rygginfo i em så jag ska fråga om föräldrakursen då.
Ja alla gör som de vill. För mig är det en fördel om det är begagnat. Då är mycket av gifterna som finns i tygerna/plasterna redan urtvättade/urlakade och bäbisen slipper få i sig det. Sen tär det inte lika mycket på miljön som om alla skulle köpa nytt hela tiden. Så för mig är det både med omtanke på bäbisen och en livsstilsfråga. Men som sagt alla gör som de vill.
Så blev jag väckt i morse :) Haha, "Nu är det dags att vakna mamma" Ibland är det som om den tar spjärn med fötterna mot ena sidan av livmodern och trycker sig mot andra sidan. Då kan man känna den lilla kroppen där inne. Mys är det.